ma ktoś może homologacje w wersji elektronicznej do Peugeota 106 GTI oraz Citroena Saxo VTS 16V??
chodzi o homologacje A grupową
z góry dziękuje sprawa dość ważna
Marcel, wielki dzięki za odpowiedź ale niestety linki podane przez saxorulez nie działają prócz 106 8V do której mam w wersji papierowej a w Twoim linku nie ma tych co potrzebuję
właśnie tak słyszałem i chciałbym się zapoznać z homologacją zanim zaczniemy budować auto a homologację i tak na przyszły sezon będzie trzeba kupić ale narazie szkoda kasy na nią wydawać
jak by ktoś chciał mogę w zamian za homologację do saxo 16 udostępnić homolgację do 106 rallye mk1 rallye mk2
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 10 Lis, 2010
same części:
wałki
tloki
talerzyki
spreżynki
vems
ok 10k
+ obróbka glowicy, poskładanie tego i wystrojenie. to już zależy gdzie i u kogo za reszte zapłacisz mastercard u saxoruleza
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Śro 10 Lis, 2010
Przem_106 napisał/a:
Z ciekawości ile ksztuje budowa A-gr silnika tak na 160 koni?
1700 walki od Bad-iego
2400 tloki
1200 kolka rozrzadu
1600 przygotowanie glowicy
500 plyny uszczelki
1200 det III plus strojenie w opcji bieda lub bardziej na bogato to vems za 3000
1400 za zlozenie tego w calosc
czyli w zaokragleniu 10 000 jest.
mendelski sprzedawl swoj 165KM silnik bez vemsa za 6500
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 10 Lis, 2010
106 napisał/a:
Przem_106 napisał/a:
Z ciekawości ile ksztuje budowa A-gr silnika tak na 160 koni?
1700 walki od Bad-iego
2400 tloki
1200 kolka rozrzadu
1600 przygotowanie glowicy
500 plyny uszczelki
1200 det III plus strojenie w opcji bieda lub bardziej na bogato to vems za 3000
1400 za zlozenie tego w calosc
czyli w zaokragleniu 10 000 jest.
mendelski sprzedawl swoj 165KM silnik bez vemsa za 6500
bardzo pięknie i jak zwykle profesjonalnie moj Ty Mavericku
ja bym tylko wyrzucil 1200 na kolka rozrządu (ja mam seryjne - oczywiscie sa regulowane)
Hm??
Do tego trzeba by dołozyc co najmniej skrzynię 13x64 + szpere + połosie i jakies porządne sprzęgło.
No i zrobi się pewnie około 20.000zł. To tyle co całe moje auto
Ufff, a ile to paliwa.
Ja w to nie wchodzę. Za takie pieniądze będę miał auto ktorym i tak będzie mi cięzko wjechac w TOP 10, a w klasie przy c2 tez niewiele się zdziała.
Cholera, okazuje się ze zeby wyjsc z N2 i probowac wjechac w TOP 5 trzeba by auta za worek złotych
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach