ade - Nie 19 Gru, 2010 Temat postu: sraxo vs 206 s16 vs megane coupeW temacie o rpp wywiazala sie dyskusja w sprawie co bedzie szybsze, 106 czy 206..
wiec wsumie moze pociagniemy temat;]
co bedzie szybsze na supersprintach, trackdayach itp... raczej tylko asfalty
saxo czy 206ka??
teoretycznie 206ka ma miec lepszy zawias (dlaczego??) ale jednak 2l daja troche lepiej, zwlaszcza z dolu...
masa wieksza w 206tce i pewnie gorszy rozklad masy...
no i zostaje w podobnej cenie meganka:D
masa chyba troche wieksza jak w 206, silnik mocniejszy:d ale to nie hh:DAnonymous - Nie 19 Gru, 2010 Podobno 206s16 wogóle nie jedzieMisiek_lbn - Pon 20 Gru, 2010 meganka naklepie na 100% taką 206, myślę że bardzo porównywalnie będzie ze 106, jeśli nie z przodu przy wyższych prędkościach
tyle że kiepskie jest miejsce za kierownicą, chyba że by zainwestować w kubeł, bo w serii siedzi się za wysoko
ale silnik jest na wielki plus i bardzo fajnie reaguje na mody
masa meganki 1150, ale można wg mnie bardzo dużo urwać
zapytaj marcela jak mu się jeździło tą jego, on miał wybebeszoną z kubłamiade - Pon 20 Gru, 2010 oczywiscie nie pytam co jest szybsze na wprost tylko na torze:Djarek-malopolska - Pon 20 Gru, 2010 ja ci moge odpowiedziec co jest szybsze na wprost, kiedys sprawdzałem.. Moje saxo (seria) + Peugeot206 S16 2.0 16V (tez ponoć seria) -> co do centymetra rowno Stacho - Pon 20 Gru, 2010 słabo ogarniałeś w takim razie
ja miałem styczność z dwoma 206 s16 i jak dla mnie ten samochód słabo się odpycha speed555 - Pon 20 Gru, 2010 jak byłem na kupnie samochodu to tez rozwazalem 206 s16, ale po przejazdzce nim stwierdziłem ze saxo duzo fajniejsze. przyspieszenie odczuwalnie lepsze w saxo i bardziej nerwowe co lubie:)jarek-malopolska - Pon 20 Gru, 2010
Stacho napisał/a:
słabo ogarniałeś w takim razie
słabo to tylko auto mogło ogarniac, bo wiele na prost do ogarniania nie było, chyba ze to nie była seria ten Pug, nie wiem grzech - Pon 20 Gru, 2010 popatrz jakie auta jezdza w imprezach w ktorych chcesz startowac ... nie ma co wywazac otwartych drzwiade - Pon 20 Gru, 2010
grzech napisał/a:
popatrz jakie auta jezdza w imprezach w ktorych chcesz startowac ... nie ma co wywazac otwartych drzwi
bmw, clio sport i honda... nic innego nie pojawia sie w wynikach wmiare wysoko... ale ze wzgledu na budzet zostaje raczej to co wpisalem...Misiek_lbn - Pon 20 Gru, 2010 http://otomoto.pl/renault...-C15758336.html
bierz i nie marudź grzech - Pon 20 Gru, 2010 jak brakuje kasy na generalke to patrz po klasach - jakąś klasę do swojego budżetu powinno dać radę dopasować - zwróć uwagę na pojemność silnika, bo zakladam ze chcesz powalczyc przynajmniej w klasie (lepiej nie otwierac klasy pojemnosciowo tylko ją zamykać). Zobacz jakie auta wygrywają w klasie która pasuje pod Twoj budżet i wtedy pewnie okażę się że za dużego wyboru nie ma
saxo 1.6 a 206 2.0 to przeważnie dwie różne klasy i dlatego porównywanie tych aut ze sobą jest bez sensu - jeśli już, to porównuj te auta do samochód z tej samej klasyjozekrj - Pon 20 Gru, 2010 w 206 s16 nie ma czegoś takiego jak odczucie przyspieszenia
ale przyspiesza nieźle dzięki w miarę krótkiej skrzyni
teoretycznie 0-100km/h - 8.4s ale to przecież wszystko zależy od stanu technicznegoade - Pon 20 Gru, 2010
grzech napisał/a:
jak brakuje kasy na generalke to patrz po klasach - jakąś klasę do swojego budżetu powinno dać radę dopasować - zwróć uwagę na pojemność silnika, bo zakladam ze chcesz powalczyc przynajmniej w klasie (lepiej nie otwierac klasy pojemnosciowo tylko ją zamykać). Zobacz jakie auta wygrywają w klasie która pasuje pod Twoj budżet i wtedy pewnie okażę się że za dużego wyboru nie ma
saxo 1.6 a 206 2.0 to przeważnie dwie różne klasy i dlatego porównywanie tych aut ze sobą jest bez sensu - jeśli już, to porównuj te auta do samochód z tej samej klasy
na trackdayach hh nie ma klas:D
a np na super oesie nie ma znaczenia czy do 1,6 czy do 2,0... szybkie hondy i sporty robia podobne czasy:D auto ma byc szybki jak na nie evo, sti, m3:DBarejka - Wto 21 Gru, 2010
jozekrj napisał/a:
teoretycznie 0-100km/h - 8.4s ale to przecież wszystko zależy od stanu technicznego