Techniczne - Cewka do S16 - jakies alternatywy?
Greg - Wto 07 Cze, 2011 Temat postu: Cewka do S16 - jakies alternatywy? Mam do wymiany cewkę, pech chciał że to ostatni rocznik produkcji i zmienili jakąś pierdołę, toteż nie ma tego nigdzie oprócz OE. Zastanawiam się czy w tej kasie nie da się ogarnąć jakiejś lepszej/pewniejszej/wydajniejszej cewki niż ori?
Np. cewka MSD z DP: http://www.dp-engineering...n/msd/msdcp.php i do tego dedykowane kable: http://www.dp-engineering.../msdsctu16v.php (ale pewnie mozna dać inne?). razem wychodzi 300 EUR więc jakieś 120 EUR więcej niż ori. Nie weiem czy to jest PnP i czy są jakieś inne opcje? Widziałem, że w UK śmigają na jakichś nieseryjnych cewkach i kablach, ale nie udało mi się znaleźć dokładnie o co tam chodzi.
Wiecie coś? Czy nie ma sensu?
Greg - Wto 07 Cze, 2011
Znalazłem coś takiego w UK: http://atspeedracing.co.u...products_id=283
Barejka - Wto 07 Cze, 2011
Greg, a nie da sie czegos kustomowego? Jakas ori cewka ze starszego 106 plus kable? Jaki ma to cel? Zeby cewka na glowicy sie tak nie nagrzewala?
michool_vt - Wto 07 Cze, 2011
no, ciekawie to wyglada
jakby co to mam nowa w garazu, nie pamietam jakiej firmy, oddam niedrogo
Greg - Wto 07 Cze, 2011
No właśnie to dziadostwo grzeje się niesamowicie, skoro stara cewka pękła na pionowej ściance sekcji 2/4. Pies trącał lepszą iskrę, ale przy upalaniu wolałbym nie wymieniac cewki co chwilę, bo do najtańszych nie należy. Nie ma tam pokrywki żeby było chłodniej, ale widać gdzieś jest problem. Nie wiem jak to wyglada w rajdach itd. i jaka tam jest żywotnośc cewy, no ale słyszałem że te w 106/Saxo do trwałych ie należą.
Michool, zerknij na nią i strzel foto całości + wtyczki, bo ja mam jakąś inną niż były we wcześniejszych rocznikach.
Przerobienie wtyczki też pewnie by zadziałało, ale nie wiem czy to będzie PnP mimo VEMSa.
michool_vt - Wto 07 Cze, 2011
Greg napisał/a: | Michool, zerknij na nią i strzel foto całości + wtyczki, | we łikenda zrobie, jak zawitam na wiejskie włoscia
Greg napisał/a: | bo ja mam jakąś inną niż były we wcześniejszych rocznikach. | dziwne, nie spotkalem sie z tym
Greg napisał/a: | skoro stara cewka pękła na pionowej ściance sekcji 2/4. | dziwne
fydi - Wto 07 Cze, 2011
michool_vt napisał/a: | Greg napisał/a:
bo ja mam jakąś inną niż były we wcześniejszych rocznikach.
dziwne, nie spotkalem sie z tym |
true story nie podejdzie. przerabiałem z moją i Masteli
Greg - Wto 07 Cze, 2011
No właśnie. Mam furę z 2003 i w jakimś ze sklepów powiedzieli mi, że w tym roczniku zmieniła się cewka i pod mój VIN nie mają dopowiedniej.
Albo pójdę w tą Fordowską jeśli podejdzie (o ilektoś ma jakieś info) albo jestem zmuszony do ori która zaraz znów może paść.
Vlodarsky - Wto 07 Cze, 2011
ja bym kupiĹ oryginaĹ - jak czÄsto siÄ jÄ
wymienia ? bez sensu szukanie. Później dodatkowe kable, przekĹadanie kostki. Greg nie wywaĹźaj otwartych drzwi. Jak chcesz podam Ci numer oryginaĹu i poszukaj gdzies poza inter carsem. Szkoda miejsca pod maskÄ
na patenty.
korek171 - Wto 07 Cze, 2011
Dajcie nr oryginału- może coś u siebie znajdę
Greg - Wto 07 Cze, 2011
Marek, nie chcę wyważać otwartych drzwi - szukam alternatywy która byłaby jednocześnie jakimś upgrade'm, bo po prostu przy wysilonym silniku i wysokiej temperaturze boję się, że za chwilę znów zdechnie (juz o kilku akcjach takich słyszałem), ale może się mylę - nie wiem. Przedzwonię do Ciebie jutro bo dopiero co niedawno odczytałem SMSa (tel. mi padł).
Nie wiem jakie są doświadczenia w rajdach itd.
Jeszcze widziałem ze gość w UK wrzucił cewkę z 8v:
pit - Wto 07 Cze, 2011
U mnie trzy lata upalania i nic, dopiero nowemu właścicielowi padła, znaczy przerywała na czwartym.
Działa wiec po co kombinować?
Vlodarsky - Śro 08 Cze, 2011
5970A3 - numer oryginału - cena 726,06 zł
|
|
|