Tak sobie patrzę na te wyłączniki i nie oarniem jak ta linka miałaby tam działać, skoro one są przekręcane a od spodu specjalnie nie widać żeby był do teo specjalny dywajs.
Tak myślę czy nie założyć takiego ustrojstwa przy okazji przekładania aku na tył.CHRZANEK - Nie 03 Lip, 2011 W "kluczyku" tym czerwonym masz malutką dziurkę przez którą "przewlekasz" linkę.
Greg - nie bardzo zrozumiałem czego nie ogarniasz w temacie ???Greg - Pon 04 Lip, 2011 Czyli kluczyk musi być zawsze włożony żeby można to było odpalić z wewnątrz? Chyba dobrze go zabierać ze sobą żeby komuś się nie nudziło Rozumiem, że taki wyłącznik nie jest jednorazowy
W 6-cio punktowym ciągnie się jeszcze prąd do stacyjki i cewki, tak? Duża jest różnica między zwykłym 2pkt a 6pkt? Na co się to przekłada - jest większa pewność odcięcia zapłonu, czy jak? wasq - Pon 04 Lip, 2011 ten schemat wiele powie (to jest dla 6 pkt)
Kamill - Pon 04 Lip, 2011 NIe chce cie wprowadzać w błąd ale wydaj mi się że nie zawsze potrafi silnik zgasnąć po odcięciu akumulatora (to daje ci tylko pewność że sie nic nie zapali od zwarcia), wiec sie puszcza dodatkowo kable do 6pkt od cewki lub/i stacyjki żeby to tez przerwał.Nath - Pon 04 Lip, 2011 Wlacznik nie jest jednorazowy
Jak wylaczysz czy to recznie czy za pomoca linki z zew. poprostu przekrecasz spowrotem w kabinie na pozycje "ON" i jazdaGeKo - Pon 04 Lip, 2011 Wadą takiego ustrojstwa jest to, że szlag je trafia w najmniej spodziewanym momencie. Jestem zdania, tam gdzie nie ma konieczności montażu to nie montować.106 - Pon 04 Lip, 2011 Ja od zawsze gasze auto wew wylacznikiem pradu I nie moge sie od tego odzwyczaic.... Przez co jestem jeb.any przez specow od elektroniki samochodowej np. Voj2sia I Colina ze uwale kiedys ecu. U mnie pod maska sa 2. Obecnie podpiety chyba tylko ten na minusie. A kiedys byl jeszcze plusowy z jakims tam przekaznikiem ale po dzwonie juz tego nie podpinalem. I w srodku jeszcze jeden mam.
Greg na tyl dajesz jakis lekki aku czy seria? Wiesz ze dobre fabryczne przewody pradowe mozesz dac z jakiegos bmw majacego aku z tylu. Masz wtedy odpowiednia srednice przewodu.Greg - Pon 04 Lip, 2011 Dzięki za odpowiedzi
A co tam lubi padać w nich? Zawsze tak jest że zdechnie pierdoła, ale aż mnie zaskoczyłeś GeKo że takie g*wno jak wyłącznik może dać ciała 106 - Pon 04 Lip, 2011 Kup firmowy a nie jacky autotuningsport I bedzie dobrze. Nie spotkalem sie zeby komus firmowy sie zepsol lub nie kontaktowal.
Teraz w gsmp pawlowi szlag trafil wlasnie taki jacky. Mam u siebie waszystkie 3 sparco I dzialaja bez zajakniecia.Kup firmowy a nie jacky autotuningsport I bedzie dobrze. Nie spotkalem sie zeby komus firmowy sie zepsol lub nie kontaktowal.
Teraz w gsmp pawlowi szlag trafil wlasnie taki jacky. Mam u siebie waszystkie 3 sparco I dzialaja bez zajakniecia.kubas - Pon 04 Lip, 2011 Kup firmowy a nie jacky autotuningsport I bedzie dobrze. Nie spotkalem sie zeby komus firmowy sie zepsol lub nie kontaktowal.
Teraz w gsmp pawlowi szlag trafil wlasnie taki jacky. Mam u siebie waszystkie 3 sparco I dzialaja bez zajakniecia.Greg - Pon 04 Lip, 2011 GeKo - Pon 04 Lip, 2011
Greg napisał/a:
zaskoczyłeś GeKo że takie g*wno jak wyłącznik może dać ciała
Kiedyś chyba Lubiakowi w jego belgijskim clio padło ( z pewnością to ten Jacky ) I nie raz słyszałem o akcjach ze nawet w EVO padały.Janusz - Pon 04 Lip, 2011
GeKo napisał/a:
I nie raz słyszałem o akcjach ze nawet w EVO padały.
tam tez były jacky,
a w ogóle to ja słyszałem id jednego mechanika rajdowego, ze często padają podczas ciepłego startu wasq - Pon 04 Lip, 2011 te przelaczniki jeden chuj czy szparko czy omp to wyglada jak jeden chinczyk i tez slyszalem ze lubia sie zepsuc (znajomemu padl ale po 3 latach)