Techniczne - ITB
B-Rey - Pią 09 Gru, 2011 Temat postu: ITB Wiem, że już był podobny temat, ale nie ma w nim informacji zaspokajających moją ciekawość. A mianowicie chcę się dowiedzieć jak wygląda sprawa silnika krokowego przy ITB?
Jak to jest rozwiązane przy np. Jenvey'u ? Robiąc homemade trudno to zrobić? Na koniec trzeba wszystko wystroić z jakiegoś stand alone, i tu moje pytanie co się wtedy stroi? Podawanie paliwa przez wtryskiwacze, czujniki?
M - Pią 09 Gru, 2011
paliwo podawane jest w funkcji tps a nie map/maf
106 - Pią 09 Gru, 2011
ITB jest bez sensu
bizon - Sob 10 Gru, 2011
106 napisał/a: | ITB jest bez sensu |
stoszosty zna sie na rzeczy, zaufaj mu
Kenet - Sob 10 Gru, 2011
Jakby co fuel implant w DET3 da radę
106 - Sob 10 Gru, 2011
DET3 jest bez sensu
B-Rey - Sob 10 Gru, 2011
Żeby nie było, to nie chcę ITB w Megane Po prostu chcę się dowiedzieć to i owo.
106, rozwiń swoje wypowiedzi. Wiem że robiłeś ITB! Nie wymigasz się!
Greg - Pon 12 Gru, 2011
106 napisał/a: | ITB jest bez sensu |
Indeed.
106 - Pon 12 Gru, 2011
106 tez jest bez sensu
ok juz nie spamuje
a powaznie to voj2s by sie musial wypowiedziec o moim itb bo ja nie
wszystko juz z temtego etapu pamietam i nie chce pisac glupot.
det3 na pewno jest ok. u mnie w pelni steruje praca wtryskow.
silniczek krokowy tez jest ogarniety - dziala.
EmerytRs2 - Pon 12 Gru, 2011
silniczek chyba, nawet ręcznie można wyregulować??
B-Rey - Pon 12 Gru, 2011
106, masz to tak ogarnięte?
106 - Wto 13 Gru, 2011
mniej wiecej tak....zasadna dzialania podobna.
|
|
|