To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - ITB

B-Rey - Pią 09 Gru, 2011
Temat postu: ITB
Wiem, że już był podobny temat, ale nie ma w nim informacji zaspokajających moją ciekawość. A mianowicie chcę się dowiedzieć jak wygląda sprawa silnika krokowego przy ITB?
Jak to jest rozwiązane przy np. Jenvey'u ? Robiąc homemade trudno to zrobić? Na koniec trzeba wszystko wystroić z jakiegoś stand alone, i tu moje pytanie co się wtedy stroi? Podawanie paliwa przez wtryskiwacze, czujniki?

M - Pią 09 Gru, 2011

paliwo podawane jest w funkcji tps a nie map/maf
106 - Pią 09 Gru, 2011

ITB jest bez sensu :>
bizon - Sob 10 Gru, 2011

106 napisał/a:
ITB jest bez sensu :>

stoszosty zna sie na rzeczy, zaufaj mu :>

Kenet - Sob 10 Gru, 2011

Jakby co fuel implant w DET3 da radę :]
106 - Sob 10 Gru, 2011

DET3 jest bez sensu :>
B-Rey - Sob 10 Gru, 2011

Żeby nie było, to nie chcę ITB w Megane xD Po prostu chcę się dowiedzieć to i owo.
106, rozwiń swoje wypowiedzi. Wiem że robiłeś ITB! Nie wymigasz się!

Greg - Pon 12 Gru, 2011

106 napisał/a:
ITB jest bez sensu :>

Indeed. :D

106 - Pon 12 Gru, 2011

106 tez jest bez sensu :>











ok juz nie spamuje :D

a powaznie to voj2s by sie musial wypowiedziec o moim itb bo ja nie
wszystko juz z temtego etapu pamietam i nie chce pisac glupot.
det3 na pewno jest ok. u mnie w pelni steruje praca wtryskow.
silniczek krokowy tez jest ogarniety - dziala.

EmerytRs2 - Pon 12 Gru, 2011

silniczek chyba, nawet ręcznie można wyregulować??
B-Rey - Pon 12 Gru, 2011

106, masz to tak ogarnięte?


106 - Wto 13 Gru, 2011

mniej wiecej tak....zasadna dzialania podobna.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group