auto: Renault Megane
silnik:: K4J
moc: 95km Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Sie 2011 Skąd: Rybnik
Wysłany: Pią 09 Gru, 2011 ITB
Wiem, że już był podobny temat, ale nie ma w nim informacji zaspokajających moją ciekawość. A mianowicie chcę się dowiedzieć jak wygląda sprawa silnika krokowego przy ITB?
Jak to jest rozwiązane przy np. Jenvey'u ? Robiąc homemade trudno to zrobić? Na koniec trzeba wszystko wystroić z jakiegoś stand alone, i tu moje pytanie co się wtedy stroi? Podawanie paliwa przez wtryskiwacze, czujniki?
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Pon 12 Gru, 2011
106 tez jest bez sensu
ok juz nie spamuje
a powaznie to voj2s by sie musial wypowiedziec o moim itb bo ja nie
wszystko juz z temtego etapu pamietam i nie chce pisac glupot.
det3 na pewno jest ok. u mnie w pelni steruje praca wtryskow.
silniczek krokowy tez jest ogarniety - dziala.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach