Techniczne - Bezpieczny zbiornik paliwa
Bonczek - Nie 15 Kwi, 2012 Temat postu: Bezpieczny zbiornik paliwa Panowie miał ktoś do czynienia ze zbiornikami z fmic.pl? W porównaniu do ATL`a mają bardzo przystępną cenę - jest ktoś w stanie podać jakieś znaczące różnice na korzyść, któregoś z produktów?
http://fmic.pl/product.php?id_product=455
BrainWash - Nie 15 Kwi, 2012
Moj znajomy robi na zamowienie
Cytat: | Jak w temacie sprzedam bak. W calosci wykonany z aluminium.
Bak o wymiarach 40x40x25. W środku znajduja sie przegrody przelewowe (lącznie jest 6 komór). Konstrukcja baku umozliwia splywanie paliwa do 1 punktu. Korek od wlewu wykonany został z poliamidu odpornego na paliwa. Świetnie pasuje w miejsce koła zapasowego do e30,200sxa i innych aut.
Bak ma pojemnosc 36l a swirlpot 2l.
Dodatkowo bak ma mocowania z ceowników na wysokosci 6cm od gory baku ale nie ma tego jeszcze na zdjeciach. Solidne wykonanie.
Cena 550zł. |
img189.imageshack.us/img189/6320/dscn2384j.jpg
Greg - Nie 15 Kwi, 2012
ATL mają homo FIA.
ATL mają zawór zwrotny, nie wiem czy ten ma.
ATL mają markę.
ATL to zbiornik z gąbką w środku + alu skrzynia. Tutaj chyba tylko skrzynia jako zbiornik z gąbką wewnątrz, więc jedna "ściana" mniej.
...
A to wszystko wpływa na cenę.
Reasumując to chyba taki bardziej substytut seryjnego zbiornika, który ma gąbkę, nie widzę wielu "za" bezpieczeństwa tego zbiornika, poza tym że jest alu a nie plastik no i ma rzeczoną gąbkę.
Bonczek - Nie 15 Kwi, 2012
Z tego co wiem to ma zawór zwrotny
Aha czyli ATL jest wykonany z jakiegoś tworzywa sztucznego i jest wsadzony do alu skrzynki? i to jest ta różnica?
A miał ktoś styczność z RCI, albo zbiornikami z summitracing? Bo chce kupić do CRX`a i nie wiem na co się zdecydować, a rozpiętość cenowa jest niesamowita.
Greg - Nie 15 Kwi, 2012
Bonczek napisał/a: | Aha czyli ATL jest wykonany z jakiegoś tworzywa sztucznego i jest wsadzony do alu skrzynki? i to jest ta różnica? |
Tak. Więc masz jakieś ~2,5k za zbiornik 20l + ~1,5k za obudowę. Ale mogą jeszcze być jakieś różnice - nie jestem w stanie odpowiedzieć, nie wiem też jak się sprawuje taki "zwykły" w porównaniu do ATL.
Jakiś czas temu w WRC był cały artykuł o tym.
Bonczek - Nie 15 Kwi, 2012
Ooo, a czy ktoś może dysponuje tym WRC? Czy pamiętasz może Greg w którym to było?
siema - Nie 15 Kwi, 2012
Bonczek napisał/a: | Ooo, a czy ktoś może dysponuje tym WRC? Czy pamiętasz może Greg w którym to było? |
Pacz no co w internecie znalazłem
GeKo - Nie 15 Kwi, 2012
wg mnie szkoda kasy, nie jeździsz w wyścigach gdzie jest obowiązek takiego zbiornika. Zbiorniki homologowane mają przydatność określoną czasowo nie pamiętam czy to 3 czy 5 lat.
Greg - Nie 15 Kwi, 2012
Siema mnie wyprzedził.
Bonczek - Nie 15 Kwi, 2012
Dobra to kupuje taki z fmic.pl
Miniac czy mógłbyś coś tu doradzić?
Bart - Pon 16 Kwi, 2012
co to znaczy, że zbiornik ma gąbkę?
Greg - Pon 16 Kwi, 2012
Bart napisał/a: | co to znaczy, że zbiornik ma gąbkę? |
To znaczy, że ma gąbkę.
Po to, aby paliwo nie przelewało się po zbiorniku w zakrętach = lepsze dostarczanie go do pompy + zapobiega rozlewaniu się paliwa w przypadku dzwona.
GeKo - Pon 16 Kwi, 2012
Rozlewaniu nie zapobiegnie, ale nie powstają wybuchowe opary, jak to ma miejsce w klasycznym zbiorniku.
Bart - Pon 16 Kwi, 2012
aaa, takie buty. Nie wiedziałem.
|
|
|