To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Bezpieczny zbiornik paliwa

Bonczek - Nie 15 Kwi, 2012
Temat postu: Bezpieczny zbiornik paliwa
Panowie miał ktoś do czynienia ze zbiornikami z fmic.pl? W porównaniu do ATL`a mają bardzo przystępną cenę - jest ktoś w stanie podać jakieś znaczące różnice na korzyść, któregoś z produktów?

http://fmic.pl/product.php?id_product=455

BrainWash - Nie 15 Kwi, 2012

Moj znajomy robi na zamowienie

Cytat:
Jak w temacie sprzedam bak. W calosci wykonany z aluminium.

Bak o wymiarach 40x40x25. W środku znajduja sie przegrody przelewowe (lącznie jest 6 komór). Konstrukcja baku umozliwia splywanie paliwa do 1 punktu. Korek od wlewu wykonany został z poliamidu odpornego na paliwa. Świetnie pasuje w miejsce koła zapasowego do e30,200sxa i innych aut.

Bak ma pojemnosc 36l a swirlpot 2l.

Dodatkowo bak ma mocowania z ceowników na wysokosci 6cm od gory baku ale nie ma tego jeszcze na zdjeciach. Solidne wykonanie.

Cena 550zł.


img189.imageshack.us/img189/6320/dscn2384j.jpg

Greg - Nie 15 Kwi, 2012

ATL mają homo FIA.
ATL mają zawór zwrotny, nie wiem czy ten ma.
ATL mają markę. :devil:
ATL to zbiornik z gąbką w środku + alu skrzynia. Tutaj chyba tylko skrzynia jako zbiornik z gąbką wewnątrz, więc jedna "ściana" mniej.
...

A to wszystko wpływa na cenę.

Reasumując to chyba taki bardziej substytut seryjnego zbiornika, który ma gąbkę, nie widzę wielu "za" bezpieczeństwa tego zbiornika, poza tym że jest alu a nie plastik no i ma rzeczoną gąbkę. ;)

Bonczek - Nie 15 Kwi, 2012

Z tego co wiem to ma zawór zwrotny :)

Aha czyli ATL jest wykonany z jakiegoś tworzywa sztucznego i jest wsadzony do alu skrzynki? :) i to jest ta różnica?

A miał ktoś styczność z RCI, albo zbiornikami z summitracing? Bo chce kupić do CRX`a i nie wiem na co się zdecydować, a rozpiętość cenowa jest niesamowita.

Greg - Nie 15 Kwi, 2012

Bonczek napisał/a:
Aha czyli ATL jest wykonany z jakiegoś tworzywa sztucznego i jest wsadzony do alu skrzynki? :) i to jest ta różnica?

Tak. Więc masz jakieś ~2,5k za zbiornik 20l + ~1,5k za obudowę. Ale mogą jeszcze być jakieś różnice - nie jestem w stanie odpowiedzieć, nie wiem też jak się sprawuje taki "zwykły" w porównaniu do ATL.

Jakiś czas temu w WRC był cały artykuł o tym.

Bonczek - Nie 15 Kwi, 2012

Ooo, a czy ktoś może dysponuje tym WRC? Czy pamiętasz może Greg w którym to było? :)
siema - Nie 15 Kwi, 2012

Bonczek napisał/a:
Ooo, a czy ktoś może dysponuje tym WRC? Czy pamiętasz może Greg w którym to było? :)

Pacz no co w internecie znalazłem ;)


GeKo - Nie 15 Kwi, 2012

wg mnie szkoda kasy, nie jeździsz w wyścigach gdzie jest obowiązek takiego zbiornika. Zbiorniki homologowane mają przydatność określoną czasowo nie pamiętam czy to 3 czy 5 lat.
Greg - Nie 15 Kwi, 2012

Siema mnie wyprzedził. xD
Bonczek - Nie 15 Kwi, 2012

Dobra to kupuje taki z fmic.pl :)

Miniac czy mógłbyś coś tu doradzić? :)

Bart - Pon 16 Kwi, 2012

co to znaczy, że zbiornik ma gąbkę?
Greg - Pon 16 Kwi, 2012

Bart napisał/a:
co to znaczy, że zbiornik ma gąbkę?

To znaczy, że ma gąbkę. :D



Po to, aby paliwo nie przelewało się po zbiorniku w zakrętach = lepsze dostarczanie go do pompy + zapobiega rozlewaniu się paliwa w przypadku dzwona.

GeKo - Pon 16 Kwi, 2012

Rozlewaniu nie zapobiegnie, ale nie powstają wybuchowe opary, jak to ma miejsce w klasycznym zbiorniku.
Bart - Pon 16 Kwi, 2012

aaa, takie buty. Nie wiedziałem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group