auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 Bezpieczny zbiornik paliwa
Panowie miał ktoś do czynienia ze zbiornikami z fmic.pl? W porównaniu do ATL`a mają bardzo przystępną cenę - jest ktoś w stanie podać jakieś znaczące różnice na korzyść, któregoś z produktów?
auto: Citroen Saxo
silnik:: 1.6
moc: 131km Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2012 Skąd: 3miasto
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012
Moj znajomy robi na zamowienie
Cytat:
Jak w temacie sprzedam bak. W calosci wykonany z aluminium.
Bak o wymiarach 40x40x25. W środku znajduja sie przegrody przelewowe (lącznie jest 6 komór). Konstrukcja baku umozliwia splywanie paliwa do 1 punktu. Korek od wlewu wykonany został z poliamidu odpornego na paliwa. Świetnie pasuje w miejsce koła zapasowego do e30,200sxa i innych aut.
Bak ma pojemnosc 36l a swirlpot 2l.
Dodatkowo bak ma mocowania z ceowników na wysokosci 6cm od gory baku ale nie ma tego jeszcze na zdjeciach. Solidne wykonanie.
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012
ATL mają homo FIA.
ATL mają zawór zwrotny, nie wiem czy ten ma.
ATL mają markę.
ATL to zbiornik z gąbką w środku + alu skrzynia. Tutaj chyba tylko skrzynia jako zbiornik z gąbką wewnątrz, więc jedna "ściana" mniej.
...
A to wszystko wpływa na cenę.
Reasumując to chyba taki bardziej substytut seryjnego zbiornika, który ma gąbkę, nie widzę wielu "za" bezpieczeństwa tego zbiornika, poza tym że jest alu a nie plastik no i ma rzeczoną gąbkę.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012
Z tego co wiem to ma zawór zwrotny
Aha czyli ATL jest wykonany z jakiegoś tworzywa sztucznego i jest wsadzony do alu skrzynki? i to jest ta różnica?
A miał ktoś styczność z RCI, albo zbiornikami z summitracing? Bo chce kupić do CRX`a i nie wiem na co się zdecydować, a rozpiętość cenowa jest niesamowita.
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012
Bonczek napisał/a:
Aha czyli ATL jest wykonany z jakiegoś tworzywa sztucznego i jest wsadzony do alu skrzynki? i to jest ta różnica?
Tak. Więc masz jakieś ~2,5k za zbiornik 20l + ~1,5k za obudowę. Ale mogą jeszcze być jakieś różnice - nie jestem w stanie odpowiedzieć, nie wiem też jak się sprawuje taki "zwykły" w porównaniu do ATL.
Jakiś czas temu w WRC był cały artykuł o tym.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012
wg mnie szkoda kasy, nie jeździsz w wyścigach gdzie jest obowiązek takiego zbiornika. Zbiorniki homologowane mają przydatność określoną czasowo nie pamiętam czy to 3 czy 5 lat.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach