To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Rozpurka na MC Persony

Anonymous - Wto 22 Sie, 2006
Temat postu: Rozpurka na MC Persony
Nie wiem czy ten temat był juz poruszany lae moje pytanie brzmi:
Czy po zamontowaniu rozpurki czyć większą sztywność karoseri, itp.
Wiem ze w nie których autach to bardzo pomaga ale nie wiem jak sprawa wygląda w saxo/106.

saxorulez - Wto 22 Sie, 2006

ja po założeniu miałem wrażenie że lepiej tłumił nieruwności... ale jakiejś poprawy w zakrętach nie poczułem specjalnie..
Anonymous - Wto 22 Sie, 2006

saxorulez napisał/a:
ale jakiejś poprawy w zakrętach nie poczułem specjalnie

bo moze ci jeszcze buda nie pracuje tak bardzo :D

saxorulez - Śro 23 Sie, 2006

możliwe...
Grzesiek VTS - Sob 26 Sie, 2006

Racja tłumi nierówności i tyle bo chyba nic więcej nie daje ??
ja tyle odczulem :D

k-mart - Nie 27 Sie, 2006

a jak sprawa wyglada stosujac gorna i dolna rozpurke?? ktos probowal??
Michał - Nie 27 Sie, 2006

Podobnież jak sie założy górną na kielichy to nic nie czuć, nie poprawia sie jakos drastycznie właściwosci jezdne. Natomiast jak sie dołoży dolną to juz bardzo czuć różnice. Czytałem na sr.pl :D :D :D
Anonymous - Nie 27 Sie, 2006

k-mart napisał/a:
a jak sprawa wyglada stosujac gorna i dolna rozpurke?? ktos probowal??


Jak to mawial nasz ex prezydent "wszytko ma swoje plusy dodatni i ujemne" ale do rzeczy.
Z punktu widzenia praktycznego jak dupniesz w cos (kraweznik) i masz 2 rozporki to spustoszenie bedzie ogromne a jak nie masz dolnej to jest szansa ze skonczy sie na wymianie wahacza felgi opony (ale tylko z jednej strony). A czy sa jakies duze roznice, w seju hmm az tak znaczacej poprawy nie bylo. Tak wiec zalezy co kto lubi :P Najlepiej bude obspawac :>

Pozdrawiam

Anonymous - Nie 27 Sie, 2006

tommi napisał/a:
Z punktu widzenia praktycznego jak dupniesz w cos (kraweznik) i masz 2 rozporki to spustoszenie bedzie ogromne

Hm nie bardzo rozumiem.
Przecież jak są 2 to przód sie usztywnia i powinno być na odwrót jak napisałeś.
Może ktoś mi to wyjaśnić.

saxorulez - Nie 27 Sie, 2006

tak - zawieszenie jest spięte i siłą uderzenia nie pozostaje na jednym elemencie np. wahaczu ale poprzez rozpurki przechodzi na drugą stronę i masakruje zawias z drugiej stronu :)

fizyka...

Anonymous - Nie 27 Sie, 2006

saxorulez napisał/a:
tak - zawieszenie jest spięte i siłą uderzenia nie pozostaje na jednym elemencie np. wahaczu ale poprzez rozpurki przechodzi na drugą stronę i masakruje zawias z drugiej stronu

chyba zle to ujołeś. Wachacz jest czescią ruchoma więć on nie przyjmuje w zasadzie duzych obciażeń. Pracują tuleje w wachaczu no i mocowania wachacza. ( kielichy jak zawias dobije, mocowanie dolne wachacza )Jakoś nie kumam. po co sie obspawowuje karoserie- po to żeby był asztywna. Więć rozpurki słuza to tego żeby usztywnić bude ( przód) żeby się mówiąc ogólnie auto nie rozjerzzało.

saxorulez - Nie 27 Sie, 2006

ująlem to dobrze.. jak uderzysz bokiem kła w krawężnik to co się wygnie?? wachacz
Niemy - Nie 27 Sie, 2006

saxorulez napisał/a:
jak uderzysz bokiem kła w krawężnik to co się wygnie?? wachacz


dokladnie tak, a jak uderzysz troche mocniej to i mocowanie wachacza (wiem z autopsji)

Anonymous - Nie 27 Sie, 2006

saxorulez napisał/a:
ująlem to dobrze.. jak uderzysz bokiem kła w krawężnik to co się wygnie?? wachacz

Wygnie sie mocowanie wachacza. wachacz jest żeliwny i raczej się nie podda.
wiem ze tak jest bo tego doswiadczyłe w Citroen Ax. Wjebałem sie w duzą dziurę i wachacz cały a mocowanie ( dolne) zawineło się. :D

Niemy - Nie 27 Sie, 2006

szymon napisał/a:
Wygnie sie mocowanie wachacza. wachacz jest żeliwny i raczej się nie podda.


no to widocznie w AX'ie bylo slabe mocowanie wahacza, w VTS'ie przy bocznym dzwonie felga o kraweznik wygina sie wachacz



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group