Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Rozpurka na MC Persony
Autor Wiadomość

szymon
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Sie, 2006   Rozpurka na MC Persony

Nie wiem czy ten temat był juz poruszany lae moje pytanie brzmi:
Czy po zamontowaniu rozpurki czyć większą sztywność karoseri, itp.
Wiem ze w nie których autach to bardzo pomaga ale nie wiem jak sprawa wygląda w saxo/106.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 22 Sie, 2006   

ja po założeniu miałem wrażenie że lepiej tłumił nieruwności... ale jakiejś poprawy w zakrętach nie poczułem specjalnie..
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

sebson
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Sie, 2006   

saxorulez napisał/a:
ale jakiejś poprawy w zakrętach nie poczułem specjalnie

bo moze ci jeszcze buda nie pracuje tak bardzo :D
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 23 Sie, 2006   

możliwe...
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 27 Sie, 2006   

Racja tłumi nierówności i tyle bo chyba nic więcej nie daje ??
ja tyle odczulem :D
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Nie 27 Sie, 2006   

a jak sprawa wyglada stosujac gorna i dolna rozpurke?? ktos probowal??
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Nie 27 Sie, 2006   

Podobnież jak sie założy górną na kielichy to nic nie czuć, nie poprawia sie jakos drastycznie właściwosci jezdne. Natomiast jak sie dołoży dolną to juz bardzo czuć różnice. Czytałem na sr.pl :D :D :D
 
 
 

tommi
[Usunięty]

Wysłany: Nie 27 Sie, 2006   

k-mart napisał/a:
a jak sprawa wyglada stosujac gorna i dolna rozpurke?? ktos probowal??


Jak to mawial nasz ex prezydent "wszytko ma swoje plusy dodatni i ujemne" ale do rzeczy.
Z punktu widzenia praktycznego jak dupniesz w cos (kraweznik) i masz 2 rozporki to spustoszenie bedzie ogromne a jak nie masz dolnej to jest szansa ze skonczy sie na wymianie wahacza felgi opony (ale tylko z jednej strony). A czy sa jakies duze roznice, w seju hmm az tak znaczacej poprawy nie bylo. Tak wiec zalezy co kto lubi :P Najlepiej bude obspawac :>

Pozdrawiam
 
 

szymon
[Usunięty]

Wysłany: Nie 27 Sie, 2006   

tommi napisał/a:
Z punktu widzenia praktycznego jak dupniesz w cos (kraweznik) i masz 2 rozporki to spustoszenie bedzie ogromne

Hm nie bardzo rozumiem.
Przecież jak są 2 to przód sie usztywnia i powinno być na odwrót jak napisałeś.
Może ktoś mi to wyjaśnić.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 27 Sie, 2006   

tak - zawieszenie jest spięte i siłą uderzenia nie pozostaje na jednym elemencie np. wahaczu ale poprzez rozpurki przechodzi na drugą stronę i masakruje zawias z drugiej stronu :)

fizyka...
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

szymon
[Usunięty]

Wysłany: Nie 27 Sie, 2006   

saxorulez napisał/a:
tak - zawieszenie jest spięte i siłą uderzenia nie pozostaje na jednym elemencie np. wahaczu ale poprzez rozpurki przechodzi na drugą stronę i masakruje zawias z drugiej stronu

chyba zle to ujołeś. Wachacz jest czescią ruchoma więć on nie przyjmuje w zasadzie duzych obciażeń. Pracują tuleje w wachaczu no i mocowania wachacza. ( kielichy jak zawias dobije, mocowanie dolne wachacza )Jakoś nie kumam. po co sie obspawowuje karoserie- po to żeby był asztywna. Więć rozpurki słuza to tego żeby usztywnić bude ( przód) żeby się mówiąc ogólnie auto nie rozjerzzało.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 27 Sie, 2006   

ująlem to dobrze.. jak uderzysz bokiem kła w krawężnik to co się wygnie?? wachacz
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Nie 27 Sie, 2006   

saxorulez napisał/a:
jak uderzysz bokiem kła w krawężnik to co się wygnie?? wachacz


dokladnie tak, a jak uderzysz troche mocniej to i mocowanie wachacza (wiem z autopsji)
 
 
 

szymon
[Usunięty]

Wysłany: Nie 27 Sie, 2006   

saxorulez napisał/a:
ująlem to dobrze.. jak uderzysz bokiem kła w krawężnik to co się wygnie?? wachacz

Wygnie sie mocowanie wachacza. wachacz jest żeliwny i raczej się nie podda.
wiem ze tak jest bo tego doswiadczyłe w Citroen Ax. Wjebałem sie w duzą dziurę i wachacz cały a mocowanie ( dolne) zawineło się. :D
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Nie 27 Sie, 2006   

szymon napisał/a:
Wygnie sie mocowanie wachacza. wachacz jest żeliwny i raczej się nie podda.


no to widocznie w AX'ie bylo slabe mocowanie wahacza, w VTS'ie przy bocznym dzwonie felga o kraweznik wygina sie wachacz
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 12