To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Podwyższony lewarek zmiany biegów saxo/106

misiek - Wto 11 Wrz, 2012
Temat postu: Podwyższony lewarek zmiany biegów saxo/106
Chce podwyższyć / przedłużyć lewarek zmiany biegów w saxo. Są jakieś homologowane/ ewentualnie sprawdzone niehomologowane patenty które przejdą BK na KJSach?
GeKo - Wto 11 Wrz, 2012

http://www.kamracing.co.u...rlever-kit.html


krzysiek_ - Śro 12 Wrz, 2012

Do kjs'ów wystarczy Ci coś takiego:

Barejka - Śro 12 Wrz, 2012

lub takiego :] :] :]

Jaco - Śro 12 Wrz, 2012

GeKo napisał/a:
http://www.kamracing.co.uk/peugeot/peugeot-106/transmission/quickshift-kits/peugeot-106-tu-engine-sachell-engineering-gearlever-kit.html




:o ale wypas cyk-cyk , cyk- cyk szkoda, że kurs złotówki wobec funta jest tak drastyczny...

krzysiek_ - Śro 12 Wrz, 2012

Barejka, ;D
Vlodarsky - Śro 12 Wrz, 2012

Jaco napisał/a:
GeKo napisał/a:
http://www.kamracing.co.u...rlever-kit.html




:o ale wypas cyk-cyk , cyk- cyk szkoda, że kurs złotówki wobec funta jest tak drastyczny...


Jaco, GeKo, Zakładałem to w 106 Sebastiana :) wszystko na uniballach. Bardzo wygodne rozwiązanie. I fajnie się zmienia biegu bez luzu.

GeKo - Śro 12 Wrz, 2012

Hmmm... czyli w PL już ktoś to ma :D
misiek - Śro 12 Wrz, 2012

GeKo napisał/a:
http://www.kamracing.co.uk/peugeot/peugeot-106/transmission/quickshift-kits/peugeot-106-tu-engine-sachell-engineering-gearlever-kit.html



Czad :] ale chyba na początek skupie się na rozwiązaniach KJSowych zaproponowanych przez chłopaków :)

Vlodarsky - Czw 13 Wrz, 2012

GeKo napisał/a:
Hmmm... czyli w PL już ktoś to ma :D


Tak i tam gdzie normalnie na kulki w sterowaniu skrzyni wchodzą cięgna z teflonem tutaj są metalowe odpowiedniki z zawleczkami.

Jaco - Czw 13 Wrz, 2012

misiek napisał/a:


Czad :] ale chyba na początek skupie się na rozwiązaniach KJSowych zaproponowanych przez chłopaków :)



warto sobie zawracać tym głowę ? Czy aż takie znaczenie robi te 10 cm ?

Bart - Czw 13 Wrz, 2012

Myślę, że 10 cm w jedną albo drugą stronę robi WIELKĄ różnicę.
Barejka - Czw 13 Wrz, 2012

robi znaczaca roznice po pierwsze jest wyzej blizej kierownicy po drugie skok jest kilka razy mniejszy niz seryjnie :]
misiek - Czw 13 Wrz, 2012

zależy od ilu liczymy te 10cm i z kim oo nich gadamy ;D
no name - Czw 13 Wrz, 2012

Barejka
Samo podwyższenie lewarka nie robi krótszego skoku,
lewarek będzie tylko bliżej kierownicy



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group