Techniczne - Podwyższony lewarek zmiany biegów saxo/106
misiek - Wto 11 Wrz, 2012 Temat postu: Podwyższony lewarek zmiany biegów saxo/106Chce podwyższyć / przedłużyć lewarek zmiany biegów w saxo. Są jakieś homologowane/ ewentualnie sprawdzone niehomologowane patenty które przejdą BK na KJSach?GeKo - Wto 11 Wrz, 2012 http://www.kamracing.co.u...rlever-kit.html
krzysiek_ - Śro 12 Wrz, 2012 Do kjs'ów wystarczy Ci coś takiego:
Barejka - Śro 12 Wrz, 2012 lub takiego Jaco - Śro 12 Wrz, 2012
ale wypas cyk-cyk , cyk- cyk szkoda, że kurs złotówki wobec funta jest tak drastyczny...
Jaco, GeKo, Zakładałem to w 106 Sebastiana wszystko na uniballach. Bardzo wygodne rozwiązanie. I fajnie się zmienia biegu bez luzu.GeKo - Śro 12 Wrz, 2012 Hmmm... czyli w PL już ktoś to ma misiek - Śro 12 Wrz, 2012
Czad ale chyba na początek skupie się na rozwiązaniach KJSowych zaproponowanych przez chłopaków Vlodarsky - Czw 13 Wrz, 2012
GeKo napisał/a:
Hmmm... czyli w PL już ktoś to ma
Tak i tam gdzie normalnie na kulki w sterowaniu skrzyni wchodzą cięgna z teflonem tutaj są metalowe odpowiedniki z zawleczkami.Jaco - Czw 13 Wrz, 2012
misiek napisał/a:
Czad ale chyba na początek skupie się na rozwiązaniach KJSowych zaproponowanych przez chłopaków
warto sobie zawracać tym głowę ? Czy aż takie znaczenie robi te 10 cm ?Bart - Czw 13 Wrz, 2012 Myślę, że 10 cm w jedną albo drugą stronę robi WIELKĄ różnicę.Barejka - Czw 13 Wrz, 2012 robi znaczaca roznice po pierwsze jest wyzej blizej kierownicy po drugie skok jest kilka razy mniejszy niz seryjnie misiek - Czw 13 Wrz, 2012 zależy od ilu liczymy te 10cm i z kim oo nich gadamy no name - Czw 13 Wrz, 2012 Barejka
Samo podwyższenie lewarka nie robi krótszego skoku,
lewarek będzie tylko bliżej kierownicy