Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Podwyższony lewarek zmiany biegów saxo/106
Autor Wiadomość

misiek 
ugryż mnie w suta
pracownik roku :]


auto: eSCzy i fałtees
silnik:: BHZ
moc: 353 i 124km
Dołączył: 26 Cze 2012
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 11 Wrz, 2012   Podwyższony lewarek zmiany biegów saxo/106

Chce podwyższyć / przedłużyć lewarek zmiany biegów w saxo. Są jakieś homologowane/ ewentualnie sprawdzone niehomologowane patenty które przejdą BK na KJSach?
_________________
Kto gra grubo wygrać musi
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 11 Wrz, 2012   

http://www.kamracing.co.u...rlever-kit.html

_________________
 
 
 

krzysiek_ 
mam gacie po tacie


auto: Clio&Skoda
silnik:: 1998/998
moc: 999km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Sie 2011
Skąd: Rzeszów

Wysłany: Śro 12 Wrz, 2012   

Do kjs'ów wystarczy Ci coś takiego:
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Śro 12 Wrz, 2012   

lub takiego :] :] :]
_________________
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Śro 12 Wrz, 2012   

GeKo napisał/a:
http://www.kamracing.co.uk/peugeot/peugeot-106/transmission/quickshift-kits/peugeot-106-tu-engine-sachell-engineering-gearlever-kit.html




:o ale wypas cyk-cyk , cyk- cyk szkoda, że kurs złotówki wobec funta jest tak drastyczny...
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

krzysiek_ 
mam gacie po tacie


auto: Clio&Skoda
silnik:: 1998/998
moc: 999km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Sie 2011
Skąd: Rzeszów

Wysłany: Śro 12 Wrz, 2012   

Barejka, ;D
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 12 Wrz, 2012   

Jaco napisał/a:
GeKo napisał/a:
http://www.kamracing.co.u...rlever-kit.html




:o ale wypas cyk-cyk , cyk- cyk szkoda, że kurs złotówki wobec funta jest tak drastyczny...


Jaco, GeKo, Zakładałem to w 106 Sebastiana :) wszystko na uniballach. Bardzo wygodne rozwiązanie. I fajnie się zmienia biegu bez luzu.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 12 Wrz, 2012   

Hmmm... czyli w PL już ktoś to ma :D
_________________
 
 
 

misiek 
ugryż mnie w suta
pracownik roku :]


auto: eSCzy i fałtees
silnik:: BHZ
moc: 353 i 124km
Dołączył: 26 Cze 2012
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 12 Wrz, 2012   

GeKo napisał/a:
http://www.kamracing.co.uk/peugeot/peugeot-106/transmission/quickshift-kits/peugeot-106-tu-engine-sachell-engineering-gearlever-kit.html



Czad :] ale chyba na początek skupie się na rozwiązaniach KJSowych zaproponowanych przez chłopaków :)
_________________
Kto gra grubo wygrać musi
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 13 Wrz, 2012   

GeKo napisał/a:
Hmmm... czyli w PL już ktoś to ma :D


Tak i tam gdzie normalnie na kulki w sterowaniu skrzyni wchodzą cięgna z teflonem tutaj są metalowe odpowiedniki z zawleczkami.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Czw 13 Wrz, 2012   

misiek napisał/a:


Czad :] ale chyba na początek skupie się na rozwiązaniach KJSowych zaproponowanych przez chłopaków :)



warto sobie zawracać tym głowę ? Czy aż takie znaczenie robi te 10 cm ?
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Czw 13 Wrz, 2012   

Myślę, że 10 cm w jedną albo drugą stronę robi WIELKĄ różnicę.
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Czw 13 Wrz, 2012   

robi znaczaca roznice po pierwsze jest wyzej blizej kierownicy po drugie skok jest kilka razy mniejszy niz seryjnie :]
_________________
 
 
 

misiek 
ugryż mnie w suta
pracownik roku :]


auto: eSCzy i fałtees
silnik:: BHZ
moc: 353 i 124km
Dołączył: 26 Cze 2012
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 13 Wrz, 2012   

zależy od ilu liczymy te 10cm i z kim oo nich gadamy ;D
_________________
Kto gra grubo wygrać musi
 
 

no name 
Rangi, rankingi, drabinki
Aseenaebaem


auto: CCS/C4/E34
silnik:: 1.2/1.6/2.0
moc: 90/115/150km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Skąd: Goclaf

Wysłany: Czw 13 Wrz, 2012   

Barejka
Samo podwyższenie lewarka nie robi krótszego skoku,
lewarek będzie tylko bliżej kierownicy
_________________
Nadsterowność jest lepsza, nie widzisz drzewa które Cię zabije :evil:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 8