To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - Laguna 2.0 T vs C klasa kompressor

Bad-i - Sob 02 Wrz, 2006
Temat postu: Laguna 2.0 T vs C klasa kompressor
kill 10 minu temu. Jadac modlinska w strone Jablonnej zobaczylem jak C klasa gania sie z czarnym golfem IV na bardzo ladnej feldze ;)

Niestety nie wiem jaki to model Golfa ale na Mesiu byl tylko napis kompressor. Ja ze akurat jechalem sluzbowa Laguna ktora ma znaczki od 1.8 16V to postaralem sie ustawic z Mesiem na pole position. Udalo sie to przy BP i Urzedzie Gminy.
Wylaczylem ASP (a widzialem ze kierownik mesia patrzyl na znaczki i chyba liczyl na latwa wygrana). 1 bez strzalu spokojnie widze ze mes cisnie to ja tez, i tak na koniec 1 bylem moze z pol maski z przodu, ja na 2 a on jeszcze pociagnal jedynke i sie zrownal, mi juz na 2 pompuje i bardzo ale to bardzo powoli mu odjezdzam, pozniej 3 i nadal taka sama przewaga na moja korzysc. Dopiero jak zapialem 4 to zaczalem lekko odjezdzac. Niestety nei wiem czy to byl kompresor 1.8 czy 2.0 (jak sprawdzilem to 2.0 ma jakies 9,1 do setki - czyli i tak powinienem go lyknac) ale pozniej ja juz skrecalem a on pojechal prosto. Jedyna rzecz, u mnie 3 osoby w mesiu sam kierownik. Co nie zmienia faktu ze pewnie nadal mysli nad kupnem laguny 1.8 1V ;)

M - Sob 02 Wrz, 2006

Na stronie reno podaja ze 2.0t ma 9.3 do setki... jak to sie ma do
rzeczywistości?

k-mart - Nie 03 Wrz, 2006

jezdzilem pare razy taka laguna 2.0T, lecz w automacie. Fajny samochod ale z osiagow bylem rozczarowany. Wydaje mi sie ze A4 1.8T 150KM lata lepiej, silnik ciut agresywniejszy.
Bad-i - Nie 03 Wrz, 2006

eM napisał/a:
Na stronie reno podaja ze 2.0t ma 9.3 do setki... jak to sie ma do
rzeczywistości?


hmm z tego co pamietam to na stronie podawali ze taka laguna ma 8,6 - zreszta w porownaniu to innych naszych sluzbowek czyli 3.0 V6 ktore katalogowo maja 8,3 wypada bardzo podobnie.

Jezeli chodzi o osiagi to bardzo podoba mi sie tak laguna w trasie, 4 i 5 bieg zabijaja ;)

Natomiast na miasto jest kilka rzeczy ktore bym wymienil, przedewszystkim gorszy niz w clio tyl w dohamowywaniu - lata jak nie powiem co. I ten nieszczesny gaz bez linki ktory nie pozwala szybko ale rowno jechac, ty dodajesz gazu pozniej zmieniasz bieg a tu obroty ida w gore i spadaja = nie wiadomo o co chodzi.

strick - Pon 04 Wrz, 2006

Mój ojciec jeździ E-klassa 2,0 kompressor 186 KM. Katalogowo ma 9,1 od 100, ale licznikowe 100 osiąga w 8,8! Jak na 2,0, kombi z automatem jeździ sie tym fajnie!
Bad-i - Pon 04 Wrz, 2006

strick napisał/a:
Mój ojciec jeździ E-klassa 2,0 kompressor 186 KM. Katalogowo ma 9,1 od 100, ale licznikowe 100 osiąga w 8,8! Jak na 2,0, kombi z automatem jeździ sie tym fajnie!


a to byla C klasa i bardzo fajnie jechala. Ciekawi mnie tylko jakby tak dalej poszlo do 5 i 6ki

M - Pon 04 Wrz, 2006

No własnie ostatnio goniłem takiego merca.. myślałem ze to lepiej gania.
Ale waga robi swoje...

Bad-i - Pon 04 Wrz, 2006

przyznam szczerze ze sie nie zastanawialem bo sluzbowa laga mozna kazdego gonic, ale myslalem ze mesiu mnie zje. Natomiast 406 coupe myslalem ze mnie zniszczy a tutaj tez dupa.

Ale niestety 110.000 km przebiegu i turbo zostalo wymienione. Szkoda ze nie moglem tego zrobic w innym serwisie niz ASO :562:

Michał - Pon 04 Wrz, 2006

sie lata łużbówką co bad-i :D ??
Bad-i - Wto 05 Wrz, 2006

Michał napisał/a:
sie lata łużbówką co bad-i :D ??


no coz mam odpowiedziec ;)

Michał - Wto 05 Wrz, 2006

hehehe, dokladnie ;)

Osatnio jechałem do kraka i sie z taką lagą ciełem ( tak to sie pisze? ) Złapały nas swiatła na trasie i dawaj ogien Jedynka, dwójka moja, ale trojka to juz spokojne wyprzedzenie saxolota.

Silnik
pojemność skokowa (cm3) 1998
ilość cylindrów 4
ilość zaworów 16
moc maksymalna kW CEE 150
prędkość obrotowa mocy maks. (obr/min) 5000
maksymalny moment obrotowy Nm (m.kg) 300 (30,6)
prędkość obrotowa maks. momentu obrotowego (obr/min) 3750
typ wtrysku paliwa wielopunktowy
rodzaj paliwa benzyna
Układ napędowy
rodzaj napędu przedni
Skrzynia biegów
ilość biegów 6
Osiągi
prędkość maksymalna (km/h) 235
0-100 km/h (s) 7,2
Jak na sedana rodzinnego, do tego renuar , 7.2 to bardzo dobry wynik.

Bad-i - Wto 05 Wrz, 2006

powiem tylko tyle to sa chyba dane ten laguny GT bo zwykla 2.0 T ma katalogowo chyba 8,4 do setki. Nie zmienia to faktu ze bardzo fajne auto sluzbowe

edit:
2.0 T 170 KM ma 8,6 do setki i 220 km/h max
te dane ktore ty podales to Laguna GT

Michał - Wto 05 Wrz, 2006

tak tak, laga gt. Czyli 2.0t sa dwie wersje ?
Bad-i - Wto 05 Wrz, 2006

Michał napisał/a:
tak tak, laga gt. Czyli 2.0t sa dwie wersje ?


tak 170 Km i 200 KM

Anonymous - Wto 05 Wrz, 2006

ostanio jechalem z bratem i stala przed nami lagunka na swiatlach, kolo wcisnal ja tez i jakos nie mogla mi odejsc za mocno :) potem ja mijalem i 2.0t na znaczku,,

slabo to jezdzi a ma w koncu 170 koni w turbo heheheheh



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group