auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 02 Wrz, 2006 Laguna 2.0 T vs C klasa kompressor
kill 10 minu temu. Jadac modlinska w strone Jablonnej zobaczylem jak C klasa gania sie z czarnym golfem IV na bardzo ladnej feldze
Niestety nie wiem jaki to model Golfa ale na Mesiu byl tylko napis kompressor. Ja ze akurat jechalem sluzbowa Laguna ktora ma znaczki od 1.8 16V to postaralem sie ustawic z Mesiem na pole position. Udalo sie to przy BP i Urzedzie Gminy.
Wylaczylem ASP (a widzialem ze kierownik mesia patrzyl na znaczki i chyba liczyl na latwa wygrana). 1 bez strzalu spokojnie widze ze mes cisnie to ja tez, i tak na koniec 1 bylem moze z pol maski z przodu, ja na 2 a on jeszcze pociagnal jedynke i sie zrownal, mi juz na 2 pompuje i bardzo ale to bardzo powoli mu odjezdzam, pozniej 3 i nadal taka sama przewaga na moja korzysc. Dopiero jak zapialem 4 to zaczalem lekko odjezdzac. Niestety nei wiem czy to byl kompresor 1.8 czy 2.0 (jak sprawdzilem to 2.0 ma jakies 9,1 do setki - czyli i tak powinienem go lyknac) ale pozniej ja juz skrecalem a on pojechal prosto. Jedyna rzecz, u mnie 3 osoby w mesiu sam kierownik. Co nie zmienia faktu ze pewnie nadal mysli nad kupnem laguny 1.8 1V
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Nie 03 Wrz, 2006
jezdzilem pare razy taka laguna 2.0T, lecz w automacie. Fajny samochod ale z osiagow bylem rozczarowany. Wydaje mi sie ze A4 1.8T 150KM lata lepiej, silnik ciut agresywniejszy.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 03 Wrz, 2006
eM napisał/a:
Na stronie reno podaja ze 2.0t ma 9.3 do setki... jak to sie ma do
rzeczywistości?
hmm z tego co pamietam to na stronie podawali ze taka laguna ma 8,6 - zreszta w porownaniu to innych naszych sluzbowek czyli 3.0 V6 ktore katalogowo maja 8,3 wypada bardzo podobnie.
Jezeli chodzi o osiagi to bardzo podoba mi sie tak laguna w trasie, 4 i 5 bieg zabijaja
Natomiast na miasto jest kilka rzeczy ktore bym wymienil, przedewszystkim gorszy niz w clio tyl w dohamowywaniu - lata jak nie powiem co. I ten nieszczesny gaz bez linki ktory nie pozwala szybko ale rowno jechac, ty dodajesz gazu pozniej zmieniasz bieg a tu obroty ida w gore i spadaja = nie wiadomo o co chodzi.
auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm Pomógł: 33 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Pon 04 Wrz, 2006
Mój ojciec jeździ E-klassa 2,0 kompressor 186 KM. Katalogowo ma 9,1 od 100, ale licznikowe 100 osiąga w 8,8! Jak na 2,0, kombi z automatem jeździ sie tym fajnie!
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 04 Wrz, 2006
strick napisał/a:
Mój ojciec jeździ E-klassa 2,0 kompressor 186 KM. Katalogowo ma 9,1 od 100, ale licznikowe 100 osiąga w 8,8! Jak na 2,0, kombi z automatem jeździ sie tym fajnie!
a to byla C klasa i bardzo fajnie jechala. Ciekawi mnie tylko jakby tak dalej poszlo do 5 i 6ki
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 04 Wrz, 2006
przyznam szczerze ze sie nie zastanawialem bo sluzbowa laga mozna kazdego gonic, ale myslalem ze mesiu mnie zje. Natomiast 406 coupe myslalem ze mnie zniszczy a tutaj tez dupa.
Ale niestety 110.000 km przebiegu i turbo zostalo wymienione. Szkoda ze nie moglem tego zrobic w innym serwisie niz ASO :562:
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Wto 05 Wrz, 2006
hehehe, dokladnie
Osatnio jechałem do kraka i sie z taką lagą ciełem ( tak to sie pisze? ) Złapały nas swiatła na trasie i dawaj ogien Jedynka, dwójka moja, ale trojka to juz spokojne wyprzedzenie saxolota.
Silnik
pojemność skokowa (cm3) 1998
ilość cylindrów 4
ilość zaworów 16
moc maksymalna kW CEE 150
prędkość obrotowa mocy maks. (obr/min) 5000
maksymalny moment obrotowy Nm (m.kg) 300 (30,6)
prędkość obrotowa maks. momentu obrotowego (obr/min) 3750
typ wtrysku paliwa wielopunktowy
rodzaj paliwa benzyna
Układ napędowy
rodzaj napędu przedni
Skrzynia biegów
ilość biegów 6
Osiągi
prędkość maksymalna (km/h) 235
0-100 km/h (s) 7,2
Jak na sedana rodzinnego, do tego renuar , 7.2 to bardzo dobry wynik.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 05 Wrz, 2006
Michał napisał/a:
tak tak, laga gt. Czyli 2.0t sa dwie wersje ?
tak 170 Km i 200 KM
mikson [Usunięty]
Wysłany: Wto 05 Wrz, 2006
ostanio jechalem z bratem i stala przed nami lagunka na swiatlach, kolo wcisnal ja tez i jakos nie mogla mi odejsc za mocno potem ja mijalem i 2.0t na znaczku,,
slabo to jezdzi a ma w koncu 170 koni w turbo heheheheh
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach