To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - ITB

Mrozu - Nie 16 Gru, 2012
Temat postu: ITB
Panowie kto z Was sam robił ITB w swoich saxo/106 i może dokładnie opisać co i jak i z czego dokładnie brał przepustnice? Najbardziej interesuje mnie przy silniku 16V. Używałem szukajki i nie wiele jest na ten temat na forum
Anonymous - Nie 16 Gru, 2012

http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=553
pomuka dawaj ;)

Mrozu - Nie 16 Gru, 2012

czytałem tego pimpa, ale nie jest napisane jak było robione tzn jak był budowany kolektor, czujniki montowane itp.
Anonymous - Nie 16 Gru, 2012

to napisz pw do własciciela
Barejka - Nie 16 Gru, 2012

poszukaj w googlach, przepustnice od jakiegos 1000, ladujesz seryjne saxowe wtryski, regulator paliwa i krecisz ile sie da :D bedzie buczal, bedzie palil napewno wiecej ale moc(Z) tez bedzie :faja:
Anonymous - Nie 16 Gru, 2012

bez strojenia ??
Mrozu - Nie 16 Gru, 2012

Barejka napisał/a:
poszukaj w googlach, przepustnice od jakiegos 1000, ladujesz seryjne saxowe wtryski, regulator paliwa i krecisz ile sie da :D bedzie buczal, bedzie palil napewno wiecej ale moc(Z) tez bedzie :faja:

no właśnie chcę uniknąć tego "od jakiegoś" ;D spalanie mnie nie interesuje

Barejka - Nie 16 Gru, 2012

rabarbar napisał/a:
bez strojenia ??

da sie :D sterownik mm z saxo bardzo dobrze znosi rozne dziwne pomysly wlasciciela :] mozna w odbyt wsadzic afr jak masz taka mozliwosc i wtedy pobawic sie z regulatorem paliwa ;D

arssss - Nie 16 Gru, 2012

Stary gsx-r bodajże miał fajne przepustnice na śrubie dzięki czemu można sobie regulować ich rozstaw . Jeśli się nie mylę to był to gsxr k3 ale 750ccm. Powinny wystarczyć :) I względnie tanie są . Trąbki albo gotowe albo u tokarza zrobić na upartego idzie samemu. Gdzieś czytałem,że mogą być nawet gumowe.

Edit:
no regulator paliwa przy listwie razem z wskaźnikiem ciśnienia i stroimy ;D

Mrozu - Nie 16 Gru, 2012

a co z kolektorem dolotowym? w sensie robimy flanszę, do niej 4 rury i do nich przepustnice?
faldzip - Nie 16 Gru, 2012

Zobaczylem temat "ITB", klikam i pierwszy w oczy wpadl mi post Barejki, zanim przeczytalem przed oczyma wyobrazni ujrzałem 106 xsi na parkingu pod blokiem a w nim 4 przepustnice a przy kazdej turbo z jakiegos diesla, a pod głowica 30 uszczelek...
arssss - Pon 17 Gru, 2012

Mrozu napisał/a:
a co z kolektorem dolotowym? w sensie robimy flanszę, do niej 4 rury i do nich przepustnice?


No w skrocie to tak. Najlepiej poszukaj na sr.pl tam jest sporo na temat ITB.

M - Pon 17 Gru, 2012

Ja zapytam - na kuta Ci ITB?
106 - Pon 17 Gru, 2012

bo fajnie buuuuczzzyyyy
Anonymous - Pon 17 Gru, 2012

drze ryja wspaniale,będzie mi tego brakowało jak zlikwiduje moje


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group