Mrozu - Nie 16 Gru, 2012 Temat postu: ITBPanowie kto z Was sam robił ITB w swoich saxo/106 i może dokładnie opisać co i jak i z czego dokładnie brał przepustnice? Najbardziej interesuje mnie przy silniku 16V. Używałem szukajki i nie wiele jest na ten temat na forumAnonymous - Nie 16 Gru, 2012 http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=553
pomuka dawaj Mrozu - Nie 16 Gru, 2012 czytałem tego pimpa, ale nie jest napisane jak było robione tzn jak był budowany kolektor, czujniki montowane itp.Anonymous - Nie 16 Gru, 2012 to napisz pw do włascicielaBarejka - Nie 16 Gru, 2012 poszukaj w googlach, przepustnice od jakiegos 1000, ladujesz seryjne saxowe wtryski, regulator paliwa i krecisz ile sie da bedzie buczal, bedzie palil napewno wiecej ale moc(Z) tez bedzie Anonymous - Nie 16 Gru, 2012 bez strojenia ??Mrozu - Nie 16 Gru, 2012
Barejka napisał/a:
poszukaj w googlach, przepustnice od jakiegos 1000, ladujesz seryjne saxowe wtryski, regulator paliwa i krecisz ile sie da bedzie buczal, bedzie palil napewno wiecej ale moc(Z) tez bedzie
no właśnie chcę uniknąć tego "od jakiegoś" spalanie mnie nie interesujeBarejka - Nie 16 Gru, 2012
rabarbar napisał/a:
bez strojenia ??
da sie sterownik mm z saxo bardzo dobrze znosi rozne dziwne pomysly wlasciciela mozna w odbyt wsadzic afr jak masz taka mozliwosc i wtedy pobawic sie z regulatorem paliwa arssss - Nie 16 Gru, 2012 Stary gsx-r bodajże miał fajne przepustnice na śrubie dzięki czemu można sobie regulować ich rozstaw . Jeśli się nie mylę to był to gsxr k3 ale 750ccm. Powinny wystarczyć I względnie tanie są . Trąbki albo gotowe albo u tokarza zrobić na upartego idzie samemu. Gdzieś czytałem,że mogą być nawet gumowe.
Edit:
no regulator paliwa przy listwie razem z wskaźnikiem ciśnienia i stroimy Mrozu - Nie 16 Gru, 2012 a co z kolektorem dolotowym? w sensie robimy flanszę, do niej 4 rury i do nich przepustnice?faldzip - Nie 16 Gru, 2012 Zobaczylem temat "ITB", klikam i pierwszy w oczy wpadl mi post Barejki, zanim przeczytalem przed oczyma wyobrazni ujrzałem 106 xsi na parkingu pod blokiem a w nim 4 przepustnice a przy kazdej turbo z jakiegos diesla, a pod głowica 30 uszczelek...arssss - Pon 17 Gru, 2012
Mrozu napisał/a:
a co z kolektorem dolotowym? w sensie robimy flanszę, do niej 4 rury i do nich przepustnice?
No w skrocie to tak. Najlepiej poszukaj na sr.pl tam jest sporo na temat ITB.M - Pon 17 Gru, 2012 Ja zapytam - na kuta Ci ITB?106 - Pon 17 Gru, 2012 bo fajnie buuuuczzzyyyyAnonymous - Pon 17 Gru, 2012 drze ryja wspaniale,będzie mi tego brakowało jak zlikwiduje moje