Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
ITB
Autor Wiadomość

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 16 Gru, 2012   ITB

Panowie kto z Was sam robił ITB w swoich saxo/106 i może dokładnie opisać co i jak i z czego dokładnie brał przepustnice? Najbardziej interesuje mnie przy silniku 16V. Używałem szukajki i nie wiele jest na ten temat na forum
_________________
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Nie 16 Gru, 2012   

http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=553
pomuka dawaj ;)
 
 

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 16 Gru, 2012   

czytałem tego pimpa, ale nie jest napisane jak było robione tzn jak był budowany kolektor, czujniki montowane itp.
_________________
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Nie 16 Gru, 2012   

to napisz pw do własciciela
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 16 Gru, 2012   

poszukaj w googlach, przepustnice od jakiegos 1000, ladujesz seryjne saxowe wtryski, regulator paliwa i krecisz ile sie da :D bedzie buczal, bedzie palil napewno wiecej ale moc(Z) tez bedzie :faja:
_________________
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Nie 16 Gru, 2012   

bez strojenia ??
 
 

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 16 Gru, 2012   

Barejka napisał/a:
poszukaj w googlach, przepustnice od jakiegos 1000, ladujesz seryjne saxowe wtryski, regulator paliwa i krecisz ile sie da :D bedzie buczal, bedzie palil napewno wiecej ale moc(Z) tez bedzie :faja:

no właśnie chcę uniknąć tego "od jakiegoś" ;D spalanie mnie nie interesuje
_________________
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 16 Gru, 2012   

rabarbar napisał/a:
bez strojenia ??

da sie :D sterownik mm z saxo bardzo dobrze znosi rozne dziwne pomysly wlasciciela :] mozna w odbyt wsadzic afr jak masz taka mozliwosc i wtedy pobawic sie z regulatorem paliwa ;D
_________________
 
 
 

arssss 
troszkę mi stoi...
36.6°C


auto: 120i
silnik:: N43B20
moc: 170km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Skąd: Mysłowice

Wysłany: Nie 16 Gru, 2012   

Stary gsx-r bodajże miał fajne przepustnice na śrubie dzięki czemu można sobie regulować ich rozstaw . Jeśli się nie mylę to był to gsxr k3 ale 750ccm. Powinny wystarczyć :) I względnie tanie są . Trąbki albo gotowe albo u tokarza zrobić na upartego idzie samemu. Gdzieś czytałem,że mogą być nawet gumowe.

Edit:
no regulator paliwa przy listwie razem z wskaźnikiem ciśnienia i stroimy ;D
_________________
Nie umiem jezdzic
 
 
 

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 16 Gru, 2012   

a co z kolektorem dolotowym? w sensie robimy flanszę, do niej 4 rury i do nich przepustnice?
_________________
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 16 Gru, 2012   

Zobaczylem temat "ITB", klikam i pierwszy w oczy wpadl mi post Barejki, zanim przeczytalem przed oczyma wyobrazni ujrzałem 106 xsi na parkingu pod blokiem a w nim 4 przepustnice a przy kazdej turbo z jakiegos diesla, a pod głowica 30 uszczelek...
_________________
czyt. faldżip
 
 

arssss 
troszkę mi stoi...
36.6°C


auto: 120i
silnik:: N43B20
moc: 170km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Skąd: Mysłowice

Wysłany: Pon 17 Gru, 2012   

Mrozu napisał/a:
a co z kolektorem dolotowym? w sensie robimy flanszę, do niej 4 rury i do nich przepustnice?


No w skrocie to tak. Najlepiej poszukaj na sr.pl tam jest sporo na temat ITB.
_________________
Nie umiem jezdzic
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 17 Gru, 2012   

Ja zapytam - na kuta Ci ITB?
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 17 Gru, 2012   

bo fajnie buuuuczzzyyyy
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pon 17 Gru, 2012   

drze ryja wspaniale,będzie mi tego brakowało jak zlikwiduje moje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8