To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ

forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [k] kompa stacjonarnego za grosze

mi - Nie 03 Lut, 2013
Temat postu: [k] kompa stacjonarnego za grosze
ej, dobra. Potrzebuję kompa, którego se postawię w kącie i czasem coś na nim zrobię. Sęk w tym, że ma być jak najtańszy, a przy tym musi być w stanie okiełznać prostą obróbkę filmu 1080p (prostą, bez fajerwerków, czyli chyba 2 rdzenie wystarczą, nie?) i chyba powinien mieć wyjście hdmi. Kurde - nie znam się na tym...
M - Nie 03 Lut, 2013

Poleasingowy dell jakiś gx, + jakiś ssd i trochę ramu.
Będzie cichy jak śpiący dzieciak i tani jak barszcz.

Tak dla przykładu (ten niema dvi) http://dell.wroclaw.pl/op...x-755-slim.html
Wyjście dvi musi miec, podlaczysz sobie do kazdego monitora.
Czy filmy 1080p pociągnie - pewnie tak ale demon renderu to nie bedzie.

mi - Nie 03 Lut, 2013

a taki komp nie ma jakiejś mega gównianej i mulącej karty grafiki? Czy to już nie te czasy? (nie, nie zamierzam grać)
M - Nie 03 Lut, 2013

Nie dam sobie ręki uciąć. Piszą że za 100PLN dołożą geforca z 512mb ram to juz powinno ogarniac.
Te komputery mają zajebista ceche ze są mega ciche.

Cassis - Nie 03 Lut, 2013

W morelach mają kompy poleasingowe. http://www.morele.net/komputery/komputery-pc/
mi - Nie 03 Lut, 2013

no dobra, wszystko fajnie, ale teraz patrzę sobie na specyfikację mojego laptoka (najtańszego jaki znalazłem jakieś 5 lat temu) i jest tak: Intel Core 2 Duo 1,50 GHz, 2038MB Ram i 150GB twardego dysku. No kurde - on chyba nie jest dużo gorszy od tych używek za pińcet. Czemu więc tak muli? No i czemu nie mogę ustawić na nim wyższej rozdzielczości podłączonego TV? (Podłączam wyjściem VGA, netbook podłączony HDMI hula full HD i działa to na 40" nawet, chociaż piksele faktycznie mają wielkość dorodnych śliwek). Czyli co - musiałbym wydać z tysiaka żeby odczuć poprawę prawdziwą?
Michał - Nie 03 Lut, 2013