auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Nie 03 Lut, 2013 [k] kompa stacjonarnego za grosze
ej, dobra. Potrzebuję kompa, którego se postawię w kącie i czasem coś na nim zrobię. Sęk w tym, że ma być jak najtańszy, a przy tym musi być w stanie okiełznać prostą obróbkę filmu 1080p (prostą, bez fajerwerków, czyli chyba 2 rdzenie wystarczą, nie?) i chyba powinien mieć wyjście hdmi. Kurde - nie znam się na tym...
Wysłany: Nie 03 Lut, 2013
Poleasingowy dell jakiś gx, + jakiś ssd i trochę ramu.
Będzie cichy jak śpiący dzieciak i tani jak barszcz.
Tak dla przykładu (ten niema dvi) http://dell.wroclaw.pl/op...x-755-slim.html
Wyjście dvi musi miec, podlaczysz sobie do kazdego monitora.
Czy filmy 1080p pociągnie - pewnie tak ale demon renderu to nie bedzie.
a taki komp nie ma jakiejś mega gównianej i mulącej karty grafiki? Czy to już nie te czasy? (nie, nie zamierzam grać)
no dobra, wszystko fajnie, ale teraz patrzę sobie na specyfikację mojego laptoka (najtańszego jaki znalazłem jakieś 5 lat temu) i jest tak: Intel Core 2 Duo 1,50 GHz, 2038MB Ram i 150GB twardego dysku. No kurde - on chyba nie jest dużo gorszy od tych używek za pińcet. Czemu więc tak muli? No i czemu nie mogę ustawić na nim wyższej rozdzielczości podłączonego TV? (Podłączam wyjściem VGA, netbook podłączony HDMI hula full HD i działa to na 40" nawet, chociaż piksele faktycznie mają wielkość dorodnych śliwek). Czyli co - musiałbym wydać z tysiaka żeby odczuć poprawę prawdziwą?
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
1080p na core2duo .... nie, to nie da rady
najtaniej to bym wszedł tak
4gb ramu
i3/i5
karta graf - poszukaj na allegro gtx470 ( nie radeon! )
dysior terrowy, albo lepiej 2x500 giga
hdmi nie jest ci potrzebne
właśnie sprawdziłem w specyfikacji tv, że muszę mieć hdmi - tylko przez to złącze mogę 1080p osiągnąć, na wyjściu vga mam 1280x1024