martin.h - Sob 27 Paź, 2012 Czy kolumna McPhersona (zwrotnica) jest taka sama w 106 sport 1.4 i VTS'ie 1.4 jak w mocniejszych wersjach (1.6) ?Przem_106 - Sob 27 Paź, 2012 i Tak I Nie. Są 2 roznice. cienka/gruba piasta. Dłuzsze/krotsze ramię do koncowki drązka.martin.h - Sob 27 Paź, 2012 Czyli do mnie potrzeba cienką piastę i długie ramię tak?
Zwrotnica z XSi podejdzie?
EDIT: z XSi jest inna qbica - Sob 27 Paź, 2012
martin.h napisał/a:
Czyli do mnie potrzeba cienką piastę i długie ramię tak?
Zwrotnica z XSi podejdzie?
EDIT: z XSi jest inna
czym się rózni?Przem_106 - Sob 27 Paź, 2012 W XSI są chyba inne mocowania stabilizatora?
Martin, jesli nie masz wspomagania, to potrzebujesz zwrotnicę z dłuzszym ramieniem. Napisz, ktorą masz stronę, chyba mam jakąs w garazu. Jak spasi, to za flache ci oddam Barejka - Sob 27 Paź, 2012 100procent w xsi jest inne mocowanie lacznika stabilizatora ade - Sob 27 Paź, 2012
rabarbar napisał/a:
Zawias AST,dobre to??Ktos u nas chyba miał ??
to już chyba zbliża się do najwyższej półki, ale chyba są też różne stejdże:P
ponoć klasa lepsze od hp sporting, tomcat jeździł evo na HPku i potem po zmianie na AST z tego co mi się wydaje to może się wypowie:]jarek-malopolska - Czw 15 Lis, 2012 Pany jak by nie patrzeć belka to zawias wiec wrzucam tu:
Ktoś cos wiecej wie na ten temat? Zna "fachowca"/Firme? Czy jest coś takiego jak wzmacniane czopy? Łozyska?Vlodarsky - Pon 17 Gru, 2012 Ja tylko dodam od siebie, że łożyska od 206 w żadnym razie nie wytrzymują dłużej. Potwierdzone trzema przykładami. Polecam składać wszystko na serie tylko dokładnie, schludnie i szczelnie z dużą ilością świeżutkiego smaru i resztę kombinacji można sobie wsadzić między bajki. Do mnie nie wróciła jeszcze ani jedna belka, a praktycznie wszystko składam na oryginał.BNU - Pon 17 Gru, 2012
jarek-malopolska napisał/a:
Pany jak by nie patrzeć belka to zawias wiec wrzucam tu:
Ktoś cos wiecej wie na ten temat? Zna "fachowca"/Firme? Czy jest coś takiego jak wzmacniane czopy? Łozyska?
zapytaj w ANTAŁEXjarek-malopolska - Pon 17 Gru, 2012 Ja juz ogarnałem, zrobiłem przechodzi na nastepnego ktory sie za regeneracje zabierze BNU - Pon 17 Gru, 2012 chodziło mi o to że może chłopaki maja jakieś swoje metody sposoby materiał aby to zrobić lepiej a nie tylko zregenerowaćMłody Papież - Nie 06 Sty, 2013 Pany, jak ustawić zbieżność w 4wd z negatywem z przodu?
przy 'prostych' kołach jeżeli sie nie myle to ustawia się na 0, to czy przy negatywie mają być rozbieżne?Mrozu - Nie 06 Sty, 2013 jakie auto?Anonymous - Nie 06 Sty, 2013
Młody Papież napisał/a:
Pany, jak ustawić zbieżność w 4wd z negatywem z przodu?
przy 'prostych' kołach jeżeli sie nie myle to ustawia się na 0, to czy przy negatywie mają być rozbieżne?