M - Pon 05 Paź, 2009 kmart ja mam żółte koni,
jak skręce na max to jest twardo ale wydaje mi sie ze beton to to nie jest.k-mart - Pon 05 Paź, 2009 i wlasnie o to mi chodzi by nie byly twarde jak beton.
generalnie sa niezle cenowo, wiec zaryzkuje.
z reszta nie mam za bardzo z czego wybierac...Anonymous - Pon 05 Paź, 2009 A tak z ciekawosci-dlaczego nie chcesz gwintu?k-mart - Pon 05 Paź, 2009 Mialem gwint w williamsie.
Jesli jest ustawiony za twardo, jezdzi sie bardzo kiepsko w trasie.
Jak za miekko, kiepski do upalania.
Dlatego decyzja zdecydowanie na jakis sportowy amor.fydi - Pon 05 Paź, 2009
Cytat:
Mialem gwint w williamsie.
Jesli jest ustawiony za twardo, jezdzi sie bardzo kiepsko w trasie.
Jak za miekko, kiepski do upalania.
Dlatego decyzja zdecydowanie na jakis sportowy amor.
czekam, aż ktoś kupi gwint GAZa. jestem ciekaw czy da się to jakoś ustawić pod krakowskie dziury.kamil - Wto 01 Gru, 2009 jaki najlepiej koni zestaw ze sprężynami za 1108 czy Bilstein + Eibach za jakieś 1300.
Kurde, tak w ogłole to jaki ja mam zawias założyć ?martin.h - Wto 01 Gru, 2009
kamil_wrc napisał/a:
jaki najlepiej koni zestaw ze sprężynami za 1108 czy Bilstein + Eibach za jakieś 1300.
Kurde, tak w ogłole to jaki ja mam zawias założyć ?
Koni sobie odpuść, Bilstein jak najbardziej, ale nie z Eibachem. Jeśli masz kasę i trochę czasu to poszukaj gwinta.jarek-malopolska - Wto 01 Gru, 2009
martin.h napisał/a:
Koni sobie odpuść, Bilstein jak najbardziej, ale nie z Eibachem.
Jeśli nie z Eibachem to z czym np...
Dziwi mnie bo pamietam jak dawniej czytywałem w WRC opis jakichś rajdówek to w 90% pisało "Układ zawieszenia to sprawdzony Bilstein + sprężyny Eibach..." Wiec coś się zmieniło czy po prostu w saxo się akurat ten "związek" nie sprawdza?? martin.h - Wto 01 Gru, 2009 Eibach jest "miękką" sprężyną i dobija co w przyszłości kończy się rozwaleniem amorów.kaco_d - Wto 01 Gru, 2009 ja ostatnio widzialem sprezyny z jamexa za 223zl na allegro nowki jakas wyprzedaz i tez spoko sie da jezdzis qbus - Wto 01 Gru, 2009
martin.h napisał/a:
Eibach jest "miękką" sprężyną i dobija co w przyszłości kończy się rozwaleniem amorów.
zawsze mi sie wydawalo ze to chodzi o zestaw b6+eibach. w przypadku b8 dalej jest taki problem?jarek-malopolska - Wto 01 Gru, 2009 Ja mam u siebie JAMEXA ale z jakimś Tuningowym zawieszeniem, więc ciężko powiedzieć, poza tym nigdy nic nie zmieniałem w zawieszeniu.. jeszcze.. I własnie myślałem założyć na wiosnę B6 + Eibach.. Własnie, jak B8 + eibach ?? Jeśli chodzi o wysokość to JAMEX mi bardzo pasi, więc lepiej zostawić te sprężyny + B8 zamiast kupować EIBACHA ??Tomcat - Śro 02 Gru, 2009 B8 to chyba amor o takiej samej charaktetystyce, ale krótszy, czyli pasujący to sprężyn obniżających. B6 niby jest do sprężyny seryjnej, ale w praktyce do -30mm daje rade. Osobiście jeżdżę na B6 + Eibach i jestem zadowolony, nie zauważyłem dobijania, ale może dlatego że nawet w jeździe "rajdowej" nie wypuszczam się na jakieś wyrypy.jarek-malopolska - Śro 02 Gru, 2009 a smigał ktoś na Bilsteinie i JAMEXIE ?? u mnie w gre wchodzi tylko B8 bo auto jest obniżone więc myśle, że B8 na przód i tył i do tego albo zostanie JAMEX albo kupie EIBACHA i nie wiem czy jest sens zmieniać sprężyne..saxorulez - Śro 02 Gru, 2009 Ja mam Billie + Eibach (nie wiem jaki bo chyba są dwa modele spręzyny) i czułeś jak sie to prowadzi. Na mega dziurach jest mega nie fajnie ale to kwestiat ego że jest to B8+poliuretany także z załozenia pracuej to dość głośno.
Na ulicę brał bym B6. sprężyna i belka w dół o dwa ząbki. W zupełności wystarczy.. (pytanie tylko czy belka wytrzyma)
martin.h, które są twarde w takim wypadku? (prośba o jakies parametry spręzyna) Myśle że to może być bardzo przydatne wszystkim info