To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

M - Pon 05 Paź, 2009

kmart ja mam żółte koni,
jak skręce na max to jest twardo ale wydaje mi sie ze beton to to nie jest.

k-mart - Pon 05 Paź, 2009

i wlasnie o to mi chodzi by nie byly twarde jak beton.
generalnie sa niezle cenowo, wiec zaryzkuje.
z reszta nie mam za bardzo z czego wybierac...

Anonymous - Pon 05 Paź, 2009

A tak z ciekawosci-dlaczego nie chcesz gwintu?
k-mart - Pon 05 Paź, 2009

Mialem gwint w williamsie.
Jesli jest ustawiony za twardo, jezdzi sie bardzo kiepsko w trasie.
Jak za miekko, kiepski do upalania.
Dlatego decyzja zdecydowanie na jakis sportowy amor.

fydi - Pon 05 Paź, 2009

Cytat:
Mialem gwint w williamsie.
Jesli jest ustawiony za twardo, jezdzi sie bardzo kiepsko w trasie.
Jak za miekko, kiepski do upalania.
Dlatego decyzja zdecydowanie na jakis sportowy amor.


czekam, aż ktoś kupi gwint GAZa. jestem ciekaw czy da się to jakoś ustawić pod krakowskie dziury.

kamil - Wto 01 Gru, 2009

jaki najlepiej koni zestaw ze sprężynami za 1108 czy Bilstein + Eibach za jakieś 1300.
Kurde, tak w ogłole to jaki ja mam zawias założyć ?

martin.h - Wto 01 Gru, 2009

kamil_wrc napisał/a:
jaki najlepiej koni zestaw ze sprężynami za 1108 czy Bilstein + Eibach za jakieś 1300.
Kurde, tak w ogłole to jaki ja mam zawias założyć ?


Koni sobie odpuść, Bilstein jak najbardziej, ale nie z Eibachem. Jeśli masz kasę i trochę czasu to poszukaj gwinta.

jarek-malopolska - Wto 01 Gru, 2009

martin.h napisał/a:

Koni sobie odpuść, Bilstein jak najbardziej, ale nie z Eibachem.


Jeśli nie z Eibachem to z czym np... :>

Dziwi mnie bo pamietam jak dawniej czytywałem w WRC opis jakichś rajdówek to w 90% pisało "Układ zawieszenia to sprawdzony Bilstein + sprężyny Eibach..." Wiec coś się zmieniło czy po prostu w saxo się akurat ten "związek" nie sprawdza?? ;D

martin.h - Wto 01 Gru, 2009

Eibach jest "miękką" sprężyną i dobija co w przyszłości kończy się rozwaleniem amorów.
kaco_d - Wto 01 Gru, 2009

ja ostatnio widzialem sprezyny z jamexa za 223zl na allegro nowki jakas wyprzedaz i tez spoko sie da jezdzis :]
qbus - Wto 01 Gru, 2009

martin.h napisał/a:
Eibach jest "miękką" sprężyną i dobija co w przyszłości kończy się rozwaleniem amorów.


zawsze mi sie wydawalo ze to chodzi o zestaw b6+eibach. w przypadku b8 dalej jest taki problem?

jarek-malopolska - Wto 01 Gru, 2009

Ja mam u siebie JAMEXA ale z jakimś Tuningowym zawieszeniem, więc ciężko powiedzieć, poza tym nigdy nic nie zmieniałem w zawieszeniu.. jeszcze.. I własnie myślałem założyć na wiosnę B6 + Eibach.. Własnie, jak B8 + eibach ?? Jeśli chodzi o wysokość to JAMEX mi bardzo pasi, więc lepiej zostawić te sprężyny + B8 zamiast kupować EIBACHA ??
Tomcat - Śro 02 Gru, 2009

B8 to chyba amor o takiej samej charaktetystyce, ale krótszy, czyli pasujący to sprężyn obniżających. B6 niby jest do sprężyny seryjnej, ale w praktyce do -30mm daje rade. Osobiście jeżdżę na B6 + Eibach i jestem zadowolony, nie zauważyłem dobijania, ale może dlatego że nawet w jeździe "rajdowej" nie wypuszczam się na jakieś wyrypy.
jarek-malopolska - Śro 02 Gru, 2009

a smigał ktoś na Bilsteinie i JAMEXIE ?? u mnie w gre wchodzi tylko B8 bo auto jest obniżone więc myśle, że B8 na przód i tył i do tego albo zostanie JAMEX albo kupie EIBACHA i nie wiem czy jest sens zmieniać sprężyne..
saxorulez - Śro 02 Gru, 2009

Ja mam Billie + Eibach (nie wiem jaki bo chyba są dwa modele spręzyny) i czułeś jak sie to prowadzi. Na mega dziurach jest mega nie fajnie ale to kwestiat ego że jest to B8+poliuretany także z załozenia pracuej to dość głośno.

Na ulicę brał bym B6. sprężyna i belka w dół o dwa ząbki. W zupełności wystarczy.. (pytanie tylko czy belka wytrzyma)

martin.h, które są twarde w takim wypadku? (prośba o jakies parametry spręzyna) Myśle że to może być bardzo przydatne wszystkim info



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group