To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Poziom sprzętowy w KJS

CHRZANEK - Pią 19 Gru, 2008

Marek23 napisał/a:
Bilstein jest uniwersalny, dobry na tor,


Zapraszam na jazdy próbne do mnie :)
Mam totalnie torowa charakterystyke na bilsteinie - moge sie zakładać że z nie odczujecie różnicy między tym co mam teraz a GAZem itp.

Jak ostatnio wjechałem na leżąca płasko żyletke to myslałem że koło urwę...

Bad-i napisał/a:
w pugu na tyle
na przodzie, HP racing


Marku: Bad-i ma bardzo profesjonalny set up - powiem Ci ze wg mnie najlepszy na jakim sie poruszałem saxo/106... Auto już teraz sie profi prowadzi, grunt żeby tego nie zepsuc :) Ogólnie to czeskie HP SPorting wydaje się być bardzo rozsądną alternatywą...

Marek23 - Pią 19 Gru, 2008

CHRZANEK napisał/a:
Zapraszam na jazdy próbne do mnie
Mam totalnie torowa charakterystyke na bilsteinie - moge sie zakładać że z nie odczujecie różnicy między tym co mam teraz a GAZem itp.

Jak ostatnio wjechałem na leżąca płasko żyletke to myslałem że koło urwę...

To wina ustawienia. Mój Bill w 106 jak i obecnie w clio sprawdzał/sprawdza się idealnie.

CHRZANEK - Pią 19 Gru, 2008

Mareczku ale ty mnie nie zrozumiałeś :D
U mnie jest wszystko tak jak szanowny Pan klient sobie zazyczył (czyli ja :) )
Wiem że billi może być bardzo fajnie wybierajacy i przy tym komfortowy, ale ja chciałem pokaząc właśnie że oprócz tego mozna go przekształcic w mega zawias torowy który może średnio sie sprawdza na ulicy ale za to powoduje szybsze bicie serca na zakrecie...

A jak by mi się zachciało zrobić z tego zawias szutrowy to nic w tym trudnego :)
Podnosimy na maksa, robimy softowe nastawy i zapier****my po dziurach :) :) :)

O to mi chodziło Amigo :)

Marek23 - Sob 20 Gru, 2008

A czemu taki set up? Nastawiasz się tylko na tor?
Tomcat - Sob 20 Gru, 2008

Marek, cierpisz na bezsenność ? :P

Powiedzcie mi koledzy przy okazji jak to jest z ustawianiem bilsteina ? Przymierzam się właśnie do zakupu i powiedzmy, że dostaje do ręki najzwyklejszą B6. Co dalej się z tym robi ? Przeznaczenie to kjs-y, sprinty, okazjonalnie tor.

106 - Sob 20 Gru, 2008

dzwonisz do zerkopolu i opowiadasz... co lubisz, jak lubisz, jakie auto (lekkie,
ciezkie)... im wiecej powiesz tym dokladniej dopasuja to do twoich potrzeb.
regenerowalem u nich zawias i jestem zadowolony z dobranego setupu.

CHRZANEK - Sob 20 Gru, 2008

Marek23 napisał/a:
A czemu taki set up? Nastawiasz się tylko na tor?

TAK :) Ten samochód tylko do tego służy...
Ale bez obaw - na salmopol też się nada :)

Anonymous - Sob 20 Gru, 2008

Tomcat napisał/a:
Marek, cierpisz na bezsenność ? :P




mysle ze to jet leg

qbus - Sob 20 Gru, 2008

Cytat:
Przymierzam się właśnie do zakupu i powiedzmy, że dostaje do ręki najzwyklejszą B6. Co dalej się z tym robi ?


Na poczatek kompletnie nic... jezdzisz jezdzisz jezdzisz... jak zechcesz obnizyc auto i zmienic charakterystyke zawiasu to wtedy zaczynasz kombinowac. Zerkopol prawde Ci powie.

Loko - Sob 20 Gru, 2008

qbus napisał/a:
Cytat:
Przymierzam się właśnie do zakupu i powiedzmy, że dostaje do ręki najzwyklejszą B6. Co dalej się z tym robi ?


Na poczatek kompletnie nic... jezdzisz jezdzisz jezdzisz... jak zechcesz obnizyc auto i zmienic charakterystyke zawiasu to wtedy zaczynasz kombinowac. Zerkopol prawde Ci powie.


Też tak myślę, załóż najpierw serie pojeździj trochę i jak będziesz wiedział co i jak chcesz zmienić to wyślesz.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group