To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

daniel-pl12 - Czw 10 Sty, 2013

byłbym też wdzięczny za info jak się kształtują ceny tego zawiasu...
qbus - Czw 10 Sty, 2013

Wersja TopRace3, gwint ze zbiorniczkami 3-WAY czyli regulacje high speed, low speed i rebound, aluminiowe top mounty na unnibalach to 11 tys netto.

Tak pracuję asfaltowa wersja TopRace3 na szutrach -> http://www.youtube.com/wa...lQ&noredirect=1

Wersja RACE, zawieszenie gwintowane, ze zbiorniczkami (możliwość regulacji ciśnienia przez co wpływamy na twardość amortyzatora), aluminiowe top mounty, na uniballach. Cena 6480 netto

Jest jeszcze mozliwosc zamówienia wersji SPORT, czyli do zastosowan amatorskich bez zadnych zewnetrznych regulacji. Cena indywidualna bo i zamowienie indywidualne w zaleznosci od potrzeb.

Ponoć HP to biję na głowe w tym momencie.

Anonymous - Czw 10 Sty, 2013

ta magiczna cena "netto".....
faldzip - Czw 10 Sty, 2013

Grzegorz Jajszczak w Saxo ma protluma, ale on chyba dopiero zaczal na tym starty w rd3l w 2012 wiec pewnie malo miarodajny :p
olek - Czw 10 Sty, 2013

daniel, serio zainteresowany? xD
daniel-pl12 - Czw 10 Sty, 2013

olek[b] może tak,może nie to dopiero okaże się :>
daniel-pl12 - Czw 10 Sty, 2013

faldzip napisał/a:
Grzegorz Jajszczak w Saxo ma protluma, ale on chyba dopiero zaczal na tym starty w rd3l w 2012 wiec pewnie malo miarodajny :p


chcesz namiary ?

faldzip - Czw 10 Sty, 2013

daniel-pl12 napisał/a:
faldzip napisał/a:
Grzegorz Jajszczak w Saxo ma protluma, ale on chyba dopiero zaczal na tym starty w rd3l w 2012 wiec pewnie malo miarodajny :p


chcesz namiary ?

Ja nie ale zrozumialem, ze ktos wczesniej sie pytal czy ktos na tym jezdzi.

Bart - Pią 11 Sty, 2013

rabarbar napisał/a:
ta magiczna cena "netto".....


fakturę zawsze można wziąć :]

bob.dsk - Pią 11 Sty, 2013

A Koni Sport ktos przerabial?
Mrozu - Pią 11 Sty, 2013

ja w 206cc, w moim odczuciu strasznie twarde i słabo wybierające
Anonymous - Sob 12 Sty, 2013

Bart napisał/a:
rabarbar napisał/a:
ta magiczna cena "netto".....


fakturę zawsze można wziąć :]

Sie wezmie ale chodzi o to ze podawanie cen netto to takie troche ciecie w huya,

roj - Sob 12 Sty, 2013

rabarbar napisał/a:

Sie wezmie ale chodzi o to ze podawanie cen netto to takie troche ciecie w huya,

"podawanie wysokości swoich zarobków brutto to jak podawanie długości penisa razem z zdługością kręgosłupa"

Anonymous - Sob 26 Sty, 2013

Mam pytania odnośnie regulowanych zawieszeń
-co reguluje sie w zawieszeniach z jedną regulacją??
-co to jest low speed,high speed,rebound ??

Miniac - Sob 26 Sty, 2013

rabarbar napisał/a:
Mam pytania odnośnie regulowanych zawieszeń
-co reguluje sie w zawieszeniach z jedną regulacją??
-co to jest low speed,high speed,rebound ??


temat rzeka....

Jeśli jest jedna regulacja to w jednorurowych regulujesz założoną proporcje między odbiciem a dobiciem. Jeśli kontrukcja dwururowa (zwykle niskociśnieniowa) to jedynie odbicie.

Low Speed, High Speed rebound to odbicie dla różnych szybkości ruchy tłoczyska. Trudne pojęcie bo 'prędkość' to nie częstotliwość. Więc uproszczeniem jest pisać że low speed to małe nierówności, a high speed duże.. ale mniej więcej tak jest.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group