daniel-pl12 - Czw 10 Sty, 2013 byłbym też wdzięczny za info jak się kształtują ceny tego zawiasu...qbus - Czw 10 Sty, 2013 Wersja TopRace3, gwint ze zbiorniczkami 3-WAY czyli regulacje high speed, low speed i rebound, aluminiowe top mounty na unnibalach to 11 tys netto.
Wersja RACE, zawieszenie gwintowane, ze zbiorniczkami (możliwość regulacji ciśnienia przez co wpływamy na twardość amortyzatora), aluminiowe top mounty, na uniballach. Cena 6480 netto
Jest jeszcze mozliwosc zamówienia wersji SPORT, czyli do zastosowan amatorskich bez zadnych zewnetrznych regulacji. Cena indywidualna bo i zamowienie indywidualne w zaleznosci od potrzeb.
Ponoć HP to biję na głowe w tym momencie.Anonymous - Czw 10 Sty, 2013 ta magiczna cena "netto".....faldzip - Czw 10 Sty, 2013 Grzegorz Jajszczak w Saxo ma protluma, ale on chyba dopiero zaczal na tym starty w rd3l w 2012 wiec pewnie malo miarodajny olek - Czw 10 Sty, 2013 daniel, serio zainteresowany? daniel-pl12 - Czw 10 Sty, 2013 olek[b] może tak,może nie to dopiero okaże się daniel-pl12 - Czw 10 Sty, 2013
faldzip napisał/a:
Grzegorz Jajszczak w Saxo ma protluma, ale on chyba dopiero zaczal na tym starty w rd3l w 2012 wiec pewnie malo miarodajny
chcesz namiary ?faldzip - Czw 10 Sty, 2013
daniel-pl12 napisał/a:
faldzip napisał/a:
Grzegorz Jajszczak w Saxo ma protluma, ale on chyba dopiero zaczal na tym starty w rd3l w 2012 wiec pewnie malo miarodajny
chcesz namiary ?
Ja nie ale zrozumialem, ze ktos wczesniej sie pytal czy ktos na tym jezdzi.Bart - Pią 11 Sty, 2013
rabarbar napisał/a:
ta magiczna cena "netto".....
fakturę zawsze można wziąć bob.dsk - Pią 11 Sty, 2013 A Koni Sport ktos przerabial?Mrozu - Pią 11 Sty, 2013 ja w 206cc, w moim odczuciu strasznie twarde i słabo wybierająceAnonymous - Sob 12 Sty, 2013
Bart napisał/a:
rabarbar napisał/a:
ta magiczna cena "netto".....
fakturę zawsze można wziąć
Sie wezmie ale chodzi o to ze podawanie cen netto to takie troche ciecie w huya,roj - Sob 12 Sty, 2013
rabarbar napisał/a:
Sie wezmie ale chodzi o to ze podawanie cen netto to takie troche ciecie w huya,
"podawanie wysokości swoich zarobków brutto to jak podawanie długości penisa razem z zdługością kręgosłupa"Anonymous - Sob 26 Sty, 2013 Mam pytania odnośnie regulowanych zawieszeń
-co reguluje sie w zawieszeniach z jedną regulacją??
-co to jest low speed,high speed,rebound ??Miniac - Sob 26 Sty, 2013
rabarbar napisał/a:
Mam pytania odnośnie regulowanych zawieszeń
-co reguluje sie w zawieszeniach z jedną regulacją??
-co to jest low speed,high speed,rebound ??
temat rzeka....
Jeśli jest jedna regulacja to w jednorurowych regulujesz założoną proporcje między odbiciem a dobiciem. Jeśli kontrukcja dwururowa (zwykle niskociśnieniowa) to jedynie odbicie.
Low Speed, High Speed rebound to odbicie dla różnych szybkości ruchy tłoczyska. Trudne pojęcie bo 'prędkość' to nie częstotliwość. Więc uproszczeniem jest pisać że low speed to małe nierówności, a high speed duże.. ale mniej więcej tak jest.