chodzi o rumuńskiego ebaya? qbus - Śro 27 Lut, 2013
Chloru napisał/a:
Mrozu, ja powerflexa targałem z ebaya. Nikt w Polsce nie mógł konkurować ceną końcową (z dostawą) ani terminem realizacji. Tuleje dostałem w ciągu tygodnia do domu, rodzime firmy oferowały 3-4 tygodnie na realizację zamówienia. Widzę, że Vibra Technics jest na ebay - atakuj!
A duża różnica w cenie w stosunku do strony producenta?
Mogę zrobić -10% od tych cen
http://www.powerflex.co.uk/Mrozu - Śro 27 Lut, 2013 Ale tu nie masz tylnego mocowania przedniego wahacza do 106Chloru - Śro 27 Lut, 2013 qbus, we wrześniu 2011 płaciłem 58 funtów za komplet tylnego mocowania wahacza do P306/Xsara + 5 funtów AirMail (wyszło jakoś 285 PLN). Na stronie aktualna cena to 86 funtów.
No i do 106 nie mają tej części w Powerflex.michool_vt - Śro 27 Lut, 2013 Mrozu, swego czasu chyba ŁukaszMamWCiulHajsuS3 dorabiał tylne mocowanie wahaczy, zapytaj czy cos mu sie ostało
poli dorabiaja w Olkuszu, ale nie wiem jak to sie spisuje bo nie uzytkowałem tak auta 5lat, więc nie wiem..was79 - Śro 27 Lut, 2013 Bardzo dobrze się spisuje, kolega ma teraz jakieś zamienniki w dupowozie i też jest zadowolonyToldi - Czw 07 Mar, 2013 Pytanie:
mając zawias KW, grubszy stabilizator i górna rozpórkę co da montaż przedniej dolnej rozpórki? Czy moze lepiej tylną dolną? czy wogole najlepiej tylni stab wymienic na np Eibacha ( z przodu mam eibacha ) ....?
Czy cos taki zabieg/zabiegi odczuwalnie zmieni w prowadzeniu? Jazda na wprost, w zakretach, czsami 1/4......??
Auto to moje Toledo... mistrzem zakrętów i ogólnego sprytu w nich, nigdy nie bedzie ale...zawsze cos mozna by jeszcze poprawic Kamill - Czw 07 Mar, 2013
Toldi napisał/a:
Pytanie:
mając zawias KW, grubszy stabilizator i górna rozpórkę co da montaż przedniej dolnej rozpórki? Czy moze lepiej tylną dolną? czy wogole najlepiej tylni stab wymienic na np Eibacha ( z przodu mam eibacha ) ....?
Czy cos taki zabieg/zabiegi odczuwalnie zmieni w prowadzeniu? Jazda na wprost, w zakretach, czsami 1/4......??
Auto to moje Toledo... mistrzem zakrętów i ogólnego sprytu w nich, nigdy nie bedzie ale...zawsze cos mozna by jeszcze poprawic
STF miał golfa 4, który chyba jakoś tam skręcał, pogadaj z nim będzie wiedział najlepiej.
A same rozpórki do prowadzenia auta wile nie wprowadzają. Tyle że może geometria się bardziej trzyma, część rozpórek w ogóle jest bez sensu, bo są w miejscach gdzie można je swobodnie zamontować, a nie gdzie spełniają jakąś funkcje.
Polecam tu poczytać trochę teorii , musisz zobaczyć jak auto się zachowuje teraz i pomyśleć co byś chciał zmienić. Samo hasło" żeby było lepiej" niestety już przy wiekszych modach nie wiele nam może powiedzieć.
Do ćwiary to chyba najlepiej jak by tył był w miare wysoki i nie przysiadał, na zakręty lepiej tył mieć niski itp.mi - Śro 13 Mar, 2013 kto jest mądry i mi to wyjaśni?
http://www.racingforum.pl...z--t107704.htmlM - Śro 13 Mar, 2013 A czego nierozumiesz?mi - Śro 13 Mar, 2013 "Nierozumiem" jak wpływa zwiększenie rozstawu kół na prowadzenie rwd.M - Śro 13 Mar, 2013 Pisząc o RWD masz myśli wpływ tylko na oś napędzaną?mi - Śro 13 Mar, 2013 nie, nie. Na całość. Czy nie będzie nerwowo na przykład. Czy nie będzie miał skłonności do ściągania po złapaniu 2 kołami pobocza. I tam takie.M - Śro 13 Mar, 2013 Będzie bo odległość koła od osi obrotu jest wieksza, więc wszystkie ruchy bedą się multiplikować. Skręt kierownicą spowoduje że koło przebyć musi po łuku większą drogę, wszystkie reakcje będą przemnożone, do tego np roznica przyczepnosci będzie łatwiej odczuwalna bo takie koło łatwiej kręci układem kierowniczym i łatwiej pokonuje jego wewnętrzny opór niż koło bez odsadzenia.
Tak na mój chłopski prawicowy łeb.Kamill - Śro 13 Mar, 2013 Ludzie tam mylą rozstaw osi z rozstawem kół, ogólnie jakoś mało kompetentnie te wypowiedzi są. W wolnej chwili postaram się znaleźć jakieś lepsze źródło.