Kamill - Pią 05 Kwi, 2013 W seacie eibach jest bardziej miękki niż zawieszenie cupra lub FR, ale jest niższy.antoś - Pią 05 Kwi, 2013 Pro-Kit jest dość miękki, ale na przykład już Sportline są twardawe.misiek - Pią 05 Kwi, 2013
Kamill napisał/a:
W seacie eibach jest bardziej miękki niż zawieszenie cupra lub FR, ale jest niższy.
Dokładnie miałem to samo w TopSporcie że eibach był bardziej "komfortowy" od seryjnej sprężyny ale IMO tez lepiej wybierałkaziu1985pn - Pią 05 Kwi, 2013 no właśnie ja wole trochę twardziej że skłaniałbym się ku h&r w takim razie, miałem w seju i sobie chwaliłem bardzo Mrozu - Sob 06 Kwi, 2013
Qukie napisał/a:
Co kto lubi, jak dla mnie Eibach jest miękki. Z seryją sprężyną w civicu jest prawie jak w serii. H&R mam albo miałem z przodu i jest odczuwalnie twardziej.
Potwierdzam, jeździłem w cifie 5g na jednych i drugich i hr zdecydowanie były twardsze - dla mnie zdecydowanie lepsze rasta - Sob 06 Kwi, 2013 Eibach to qupa, taki tapczas, gleba z seryjną twardością. Przy linearnej sprężynie nie ma podejścia. Mam w w jednym aucie i normalnie jak łajba na wodzie, w porównaniu do billa.MMaxiA7 - Nie 07 Kwi, 2013 www.mxprofi.pl dobre zawiasy robią i regenerują Sibu - Nie 07 Kwi, 2013 Znacie może jakiś dobry patent na nakrętkę półosi/piasty, żeby można było używać jej kilka razy (bez zaklepywania) ? Tanie one nie są, a zmiana ich za każdym wyjęciem kolumny jest bezsensowne.Anonymous - Pon 15 Kwi, 2013
otworzy ktoś celikowy tematM - Pon 15 Kwi, 2013 Piękne foto milordzie
Otworzę Ci jak zamontujesz.PiTT - Pon 15 Kwi, 2013 czemu masz za duże klapki? Anonymous - Pon 15 Kwi, 2013
M napisał/a:
Piękne foto milordzie
Czasem dobrze wykadruje Bart - Pon 15 Kwi, 2013
PiTT napisał/a:
czemu masz za duże klapki?
po tacie odziedziczone Anonymous - Pon 15 Kwi, 2013