To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

Kamill - Pon 15 Kwi, 2013

Lepsza jest rzeźba faceta z rybą.
Rozumie że teraz zwias out, piaskowanie, malowanie i dopiero składasz ?

Anonymous - Pon 15 Kwi, 2013

Kamill napisał/a:
Rozumie że teraz zwias out, piaskowanie, malowanie i dopiero składasz ?


Chyba skończy się na druciaku na fleksie , bo nie wiek kto tanio piaskuje w okolicy

adamo - Pon 17 Cze, 2013

Dobra, sprawa wygląda tak, że chcę kupić amorki do saxo ale nigdzie ich nie ma... myslalem o b6 albo agxach ale wszędzie gdzie szukam to dostępne są tylko przody a tyłów nigdzie nie ma. Z kolei z b8 dostępne są tylko tyły nie można kupić przodów. Pytanie następujące czy Waszym zdaniem wpakowanie b6 na przód, b8 na tył i obniżenie ok 30mm to sensowne rozwiązanie?

Wiem, że b6 jest do serii a b8 do obniżonych ale czy nie sądzicie, że -30mm lub - 35mm to granica gdzie b6 jeszcze bedzie pracować a b8 juz zacznie pracować?

michool_vt - Pon 17 Cze, 2013

w sraxo na tyle b6=b8
na przód b6 + jakas twarda sprezyna daje rade, ale dupy nie urywa :>

Bobson - Pon 17 Cze, 2013

Do Fiesty również szukałem Bila ale cena trochę mi nie pasowała. Jest jednak inna opcja.

Delphi De Carbon Performance - firma która opatentowała amory upside down, patent odkupił Bilstein, trochę bardziej dopracował i tak mamy serie B6/B8 ale za znacznie większa cene. Do Saxo sa dostepne amory w wersji performance czyli na grubych tłokach, monotubiczne.

Przód - V06 5588 13
Tył - V06 2585 13

http://www.delphi-amortyzatory.pl/kontakt

krzysiek_ - Pon 17 Cze, 2013

Bobson, Sory, ale pierwszy raz widzę, żeby ktoś do saxo pakował delphi, chyba że to jakaś reklama.

adamo, W Zerkopolu ostatnio kumpel brał i dał chyba niecałe 2K za komplet B8 Motorsport ale trzeba zadzwonić i się zapytać dokładnie.

adamo - Pon 17 Cze, 2013

Ceny to mam w miarę rozsądne i jeżeli b8 działa z tylu jak b6 to mi najbardziej odpowiada opcja b6 przód i b8 tył. Tylko teraz jeszcze kwestia obniżenia auta. Chciałbym obniżyć jak najmniej się da, czy te -35mm jak piszę producent do b8 ale tylko z tylu to właśnie takie minimum??
krzysiek_ - Pon 17 Cze, 2013

A to ma być na tor, kjs, cywil z klatą?
adamo - Pon 17 Cze, 2013

na kjs powiedzmy ale mniej kręcenie się wokół słupka a bardziej szybkie osy. Coś w stylu Rallylandu. Miejsca gdzie jest asfalt tak samo jak szuter i wyryp. Saxo samo z siebie jest nisko zawieszone a przy serii nigdy niczym nie zaryłem na takich imprezach
Chloru - Wto 18 Cze, 2013

B6=B8 z tyłu to dokładnie te same numery. Są jakieś 2 wersje w/g katalogu

Numery na tył 24-012768 lub 24-020756. Motosport ma te same numery ;)

Linka - http://web1.carparts-cat....7E018004&12=130

daniel-pl12 - Wto 18 Cze, 2013

krzysiek_ napisał/a:
Bobson, Sory, ale pierwszy raz widzę, żeby ktoś do saxo pakował delphi, chyba że to jakaś reklama.

adamo, W Zerkopolu ostatnio kumpel brał i dał chyba niecałe 2K za komplet B8 Motorsport ale trzeba zadzwonić i się zapytać dokładnie.



to ładnie tego twojego kolege przycięli,chyba że przyszedł z ulicy ;) :faja:

Kamill - Śro 19 Cze, 2013

Czy ktoś jest mi w stanie pomóc wskazać sklep gdzie kupie amortyzatory:
Sachs 310 979
Najlepiej od ręki, ale kilka dni też mogę poczekać.

Edit
Nie aktualne, zamowilem na amazonie bo w polsce trzeba czekać 1,5 miesiąca i cena jest o 40% wyższa :wall:

Kamill - Śro 03 Lip, 2013

Dobra amory przyszły, amazon urywa dupę, czas oczekiwania na darmową wysyłkę to ok 10 dni. Cena jak w hurtowni w PL. Jeden made in spain drugi germany, odcien kartonów inny, ale nr się zgadzają.
Karton mogli by tylko mniejszy dobrać ;D

BTW w pl czas oczekiwania 3 do 6 tygodni bez gwarancji czy w ogóle będą.

Anonymous - Śro 03 Lip, 2013

a do czego te amory?
Kamill - Śro 03 Lip, 2013

rabarbar napisał/a:
a do czego te amory?

Do ibizy FR



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group