Kamill - Pon 15 Kwi, 2013 Lepsza jest rzeźba faceta z rybą.
Rozumie że teraz zwias out, piaskowanie, malowanie i dopiero składasz ?Anonymous - Pon 15 Kwi, 2013
Kamill napisał/a:
Rozumie że teraz zwias out, piaskowanie, malowanie i dopiero składasz ?
Chyba skończy się na druciaku na fleksie , bo nie wiek kto tanio piaskuje w okolicyadamo - Pon 17 Cze, 2013 Dobra, sprawa wygląda tak, że chcę kupić amorki do saxo ale nigdzie ich nie ma... myslalem o b6 albo agxach ale wszędzie gdzie szukam to dostępne są tylko przody a tyłów nigdzie nie ma. Z kolei z b8 dostępne są tylko tyły nie można kupić przodów. Pytanie następujące czy Waszym zdaniem wpakowanie b6 na przód, b8 na tył i obniżenie ok 30mm to sensowne rozwiązanie?
Wiem, że b6 jest do serii a b8 do obniżonych ale czy nie sądzicie, że -30mm lub - 35mm to granica gdzie b6 jeszcze bedzie pracować a b8 juz zacznie pracować?michool_vt - Pon 17 Cze, 2013 w sraxo na tyle b6=b8
na przód b6 + jakas twarda sprezyna daje rade, ale dupy nie urywa Bobson - Pon 17 Cze, 2013 Do Fiesty również szukałem Bila ale cena trochę mi nie pasowała. Jest jednak inna opcja.
Delphi De Carbon Performance - firma która opatentowała amory upside down, patent odkupił Bilstein, trochę bardziej dopracował i tak mamy serie B6/B8 ale za znacznie większa cene. Do Saxo sa dostepne amory w wersji performance czyli na grubych tłokach, monotubiczne.
Przód - V06 5588 13
Tył - V06 2585 13
http://www.delphi-amortyzatory.pl/kontaktkrzysiek_ - Pon 17 Cze, 2013 Bobson, Sory, ale pierwszy raz widzę, żeby ktoś do saxo pakował delphi, chyba że to jakaś reklama.
adamo, W Zerkopolu ostatnio kumpel brał i dał chyba niecałe 2K za komplet B8 Motorsport ale trzeba zadzwonić i się zapytać dokładnie.adamo - Pon 17 Cze, 2013 Ceny to mam w miarę rozsądne i jeżeli b8 działa z tylu jak b6 to mi najbardziej odpowiada opcja b6 przód i b8 tył. Tylko teraz jeszcze kwestia obniżenia auta. Chciałbym obniżyć jak najmniej się da, czy te -35mm jak piszę producent do b8 ale tylko z tylu to właśnie takie minimum??krzysiek_ - Pon 17 Cze, 2013 A to ma być na tor, kjs, cywil z klatą?adamo - Pon 17 Cze, 2013 na kjs powiedzmy ale mniej kręcenie się wokół słupka a bardziej szybkie osy. Coś w stylu Rallylandu. Miejsca gdzie jest asfalt tak samo jak szuter i wyryp. Saxo samo z siebie jest nisko zawieszone a przy serii nigdy niczym nie zaryłem na takich imprezachChloru - Wto 18 Cze, 2013 B6=B8 z tyłu to dokładnie te same numery. Są jakieś 2 wersje w/g katalogu
Numery na tył 24-012768 lub 24-020756. Motosport ma te same numery
Bobson, Sory, ale pierwszy raz widzę, żeby ktoś do saxo pakował delphi, chyba że to jakaś reklama.
adamo, W Zerkopolu ostatnio kumpel brał i dał chyba niecałe 2K za komplet B8 Motorsport ale trzeba zadzwonić i się zapytać dokładnie.
to ładnie tego twojego kolege przycięli,chyba że przyszedł z ulicy Kamill - Śro 19 Cze, 2013 Czy ktoś jest mi w stanie pomóc wskazać sklep gdzie kupie amortyzatory:
Sachs 310 979
Najlepiej od ręki, ale kilka dni też mogę poczekać.
Edit
Nie aktualne, zamowilem na amazonie bo w polsce trzeba czekać 1,5 miesiąca i cena jest o 40% wyższa Kamill - Śro 03 Lip, 2013 Dobra amory przyszły, amazon urywa dupę, czas oczekiwania na darmową wysyłkę to ok 10 dni. Cena jak w hurtowni w PL. Jeden made in spain drugi germany, odcien kartonów inny, ale nr się zgadzają.
Karton mogli by tylko mniejszy dobrać
BTW w pl czas oczekiwania 3 do 6 tygodni bez gwarancji czy w ogóle będą.
Anonymous - Śro 03 Lip, 2013 a do czego te amory?Kamill - Śro 03 Lip, 2013