Ma być wciśnięta w otwór w bloku aluminium który jest górnym mocowaniem amortyzatora, szpilki będą trzymać całość w kielichu.
Dzięki za kontakt, wyślę do nich maila, zobaczymy czy coś mają.Anonymous - Nie 20 Lip, 2014 może oddaj do kogoś kto Ci to wprasuje na gorąco żeby nie było lipki jak Ci aluminium się zjebieJaco - Nie 20 Lip, 2014
B-Rey napisał/a:
Koni Sport mają tylko regulację na odbiciu (rebound). Innymi słowy jak ustawisz żeby były maksymalnie twarde to wciskając tłoczysko do końca nie będzie większego oporu natomiast przy jego wyciąganiu opór będzie dużo większy niż przy najmiększym ustawieniu. Tak działa zwiększanie tłumienia na odbiciu.
Trochę pomyliłeś pojęcia. Regulacja odbicia to rebound - ok, ale tym ustawia się to jak amor powraca optymalnego położenia po dobiciu. Czyli jak szybko czy z jaką silą się rozpręża.
Koni ma chyba regulację kompresji czyli jak sobie zamkniesz zawór to musisz użyć więcej siły żeby wcisnąć tłoczysko, jak otworzysz to będzie łatwiej.
krzysiek_ napisał/a:
Czy jak je wcisnę to nie powinny same odbić do góry? Nawet bardzo bardzo wolno ale odbić?
Powinny, tak właśnie pracuje amortyzator.
Czesio napisał/a:
nie, gdyż opdpowiedzialne są za to sprężyny !!!!
nie masz racji Czesławie.was79 - Śro 23 Lip, 2014 hoho nawet k-tec zwraca uwagę na legendarną jakość zawiasu RS-ów:
Cytat:
Unfortunately it seems that the lower hub (swivel) bearing failures that are all too common on the Megane 2 RS models are also starting to show up on the Clio 3 RS models and also Megane 3 RS's despite them having a slightly different setup. This is generally an MOT failure but can sometimes be diagnosed incorrectly as play in a lower ball joint that is part of the lower arm.
Smuteczek (finansowy też):
Kamill - Śro 23 Lip, 2014 Może zaczną to regenerować jak belki we francuzach.Siadly - Śro 23 Lip, 2014
Jaco napisał/a:
Trochę pomyliłeś pojęcia. Regulacja odbicia to rebound - ok, ale tym ustawia się to jak amor powraca optymalnego położenia po dobiciu. Czyli jak szybko czy z jaką silą się rozpręża.
Koni ma chyba regulację kompresji czyli jak sobie zamkniesz zawór to musisz użyć więcej siły żeby wcisnąć tłoczysko, jak otworzysz to będzie łatwiej.
Koni ma regulowane odbicie. I z tego co widzę to napisałeś to samo apropo regulacji. Amortyzator generuję siłę oporu w zależności od prędkości ruchu tłoczyska. I reguluje się właśnie jak dużą siłe ma generować. W odczuciu organoleptycznym po prostu ciężej się "wyciąga" amor przy "utwardzonym" odbiciu.B-Rey - Śro 23 Lip, 2014 Noo, tak jak Siadly pisze. Wiem bo mam te amory w Megane.Janusz - Czw 07 Sie, 2014 Pany gdzie kupie śruby i podkładki do negatywu do clio w Polsce ??Kamill - Czw 07 Sie, 2014 Rozumie że clio stoi w Polsce ?Janusz - Czw 07 Sie, 2014 tak qbica - Pią 08 Sie, 2014
Janusz napisał/a:
Pany gdzie kupie śruby i podkładki do negatywu do clio w Polsce ??
W wrc czytałem ze śruby do negatywu z powerflexa mają w inter-rally, ale czy mają do clio to niewiem bob.dsk - Pon 11 Sie, 2014 Co powiecie o zawiasie Tein Street Advanced ?Maciusiowy - Czw 14 Sie, 2014
bob.dsk napisał/a:
Co powiecie o zawiasie Tein Street Advanced ?
coś nie pykło z tym Olkiem?bob.dsk - Pią 15 Sie, 2014