To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - LANCER EVO X - oficjalne dane

Loko - Wto 22 Kwi, 2008

k-mart napisał/a:
oo zobaczcie zobaczcie lancer nie przyspiesza:
http://youtube.com/watch?v=ydF1z7k0GnE


To jest oszustwo jak zwykle w testach evo i sti, sti wychodzi z fabryki na bridgestonach re070, a to są semi slicki, evo zazwyczaj wychodzi na re050, a to jest guma o klase niższa bez najmniejszego porównania z semi slickiem.

Anonymous - Wto 22 Kwi, 2008

Marek23 napisał/a:
W filmiku powyżej kierowca w Mitsu nie ogarnoł...


A w "twoim" filmiku kierowca oczywiście ogarniał STi? :rotfl:

Marek23 napisał/a:
Co do rycia przodem to już wiele testów potwierdziło, że w nowym STI dalej jest podsterowność, a w EVO nad...


Wyłumacz mi jak to możliwe jeśli ustawisz większość mocy na tylną oś.
Niemożliwe żeby tak ustawili DCCD w "twoim" filmiku.

Marek23 napisał/a:
W Europie Subaru oferuje w STI silnik 2,5 , który jest o wiele gorszy od japońskiego 2,0. Inne turbo, inne paliwo, dól słaby jak cholera(graty).


To nie ten sam 2,5 litrowy silnik który był montowany w USA.
Przebieg momentu ma o lepszy o 2-litrowego.

Loko - Wto 22 Kwi, 2008

mAbZ napisał/a:

Marek23 napisał/a:
Co do rycia przodem to już wiele testów potwierdziło, że w nowym STI dalej jest podsterowność, a w EVO nad...


Wyłumacz mi jak to możliwe jeśli ustawisz większość mocy na tylną oś.
Niemożliwe żeby tak ustawili DCCD w "twoim" filmiku.



To jest proste i nie widze tu nic dziwnego, z zeznań kierowników stijaja wynika, ze sti ryje przodem przy inicjacji skretu, a nie na wyjściu z zakretu, wiec ustawienie napedu nie ma tu najmniejszego znaczenia, raczej nie wchodzi sie w zakret na pełnym bucie wiec ustawienie napędu nic nie zmieni przy wejściu w zakret i go poprostu nie wykorzystasz, żeby zmniejszyć rycie dzioba.
Wiec to jasne ze jak nie ustawisz dccd to i tak sti będzie ryło dziobem na wejściu w zakret.

k-mart - Wto 22 Kwi, 2008

tak samo w tym temacie.
evo zawsze byl i jest najlepszy.
subaru oszukuje bo startuje na oponach z F1
i wogole nie da sie pojechac driftem subaru, bo na wyjsciu z zakretow ucieka przod.
ludzie z miasta jezdza evo, ukraincy i rumuni sti.

Anonymous - Wto 22 Kwi, 2008

Loko napisał/a:
To jest proste i nie widze tu nic dziwnego, z zeznań kierowników stijaja wynika, ze sti ryje przodem przy inicjacji skretu, a nie na wyjściu z zakretu, wiec ustawienie napedu nie ma tu najmniejszego znaczenia, raczej nie wchodzi sie w zakret na pełnym bucie wiec ustawienie napędu nic nie zmieni przy wejściu w zakret i go poprostu nie wykorzystasz, żeby zmniejszyć rycie dzioba.
Wiec to jasne ze jak nie ustawisz dccd to i tak sti będzie ryło dziobem na wejściu w zakret.


Nie kwestionuję podsterowności STi, ale odnoszę się do filmu który pokazał Marek.
Tam STi rył przodem a nadsterowny na wyjściu był ledwno na jednym chyba zakręcie.
To chyba wtedy ten podstawiony kierowca się zapomniał i przestał symulować podsterowność :crazy:

Loko napisał/a:
Wiec to jasne ze jak nie ustawisz dccd to i tak sti będzie ryło dziobem na wejściu w zakret.


Na tym właśnie polega stronniczość tego "porównania". Bo dlaczego mieliby nie ustawić DCCD?
No to ja wrzucę wsteczny w EVO i będę mówił że nie jedzie do przodu :rotfl:

Marek23 - Wto 22 Kwi, 2008

k-mart napisał/a:
evo zawsze byl i jest najlepszy.

Niestety tak jest. Pogadaj z wlascicielami STI o ryciu przodem, a potem wyrob sobie zdanie. Jezdziles kiedys STi lub EVO?
Loko napisał/a:
To jest proste i nie widze tu nic dziwnego, z zeznań kierowników stijaja wynika, ze sti ryje przodem przy inicjacji skretu, a nie na wyjściu z zakretu, wiec ustawienie napedu nie ma tu najmniejszego znaczenia, raczej nie wchodzi sie w zakret na pełnym bucie wiec ustawienie napędu nic nie zmieni przy wejściu w zakret i go poprostu nie wykorzystasz, żeby zmniejszyć rycie dzioba.
Wiec to jasne ze jak nie ustawisz dccd to i tak sti będzie ryło dziobem na wejściu w zakret.

Amen, dziekuje Ci Loko.

Anonymous - Wto 22 Kwi, 2008

Marek23 napisał/a:
Amen, dziekuje Ci Loko.


Jeszcze tylko pozostała odpowiedź na to drobne pytanie:
dlaczego przy teście trakcji nie ustawić czegoś co służy do... ustawiania trakcji? ;D

Marek23 - Wto 22 Kwi, 2008

mAbZ napisał/a:
dlaczego przy teście trakcji nie ustawić czegoś co służy do... ustawiania trakcji?

Nie wiem ziom, ale jak chcesz mi powiedzieć, że S-YAW plus Torsen z całym ich rozdzia lem mocy na poszczególne koła( z nastawieniem na sport, nie safety) jest gorsze niż wiskoza Subaraka i jego DCCD to się obrażę.

Anonymous - Wto 22 Kwi, 2008

Mowie jedynie, ze ktos sie wysilil, zeby laik widzial jak to Subaru "nie jezdzi".
Marek23 - Wto 22 Kwi, 2008

Nikt nie twierdzi, ze nie jezdzi. Jezdzi zajebiscie, ale misiek ciut lepiej...
M - Wto 22 Kwi, 2008

Dziekuje za uwage.
Michał - Wto 22 Kwi, 2008

to samo miałęm zrobić
dzieki maciu za uprzedzenie mnie :) pozabijają sie przecież :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group