To jest oszustwo jak zwykle w testach evo i sti, sti wychodzi z fabryki na bridgestonach re070, a to są semi slicki, evo zazwyczaj wychodzi na re050, a to jest guma o klase niższa bez najmniejszego porównania z semi slickiem.Anonymous - Wto 22 Kwi, 2008
Marek23 napisał/a:
W filmiku powyżej kierowca w Mitsu nie ogarnoł...
A w "twoim" filmiku kierowca oczywiście ogarniał STi?
Marek23 napisał/a:
Co do rycia przodem to już wiele testów potwierdziło, że w nowym STI dalej jest podsterowność, a w EVO nad...
Wyłumacz mi jak to możliwe jeśli ustawisz większość mocy na tylną oś.
Niemożliwe żeby tak ustawili DCCD w "twoim" filmiku.
Marek23 napisał/a:
W Europie Subaru oferuje w STI silnik 2,5 , który jest o wiele gorszy od japońskiego 2,0. Inne turbo, inne paliwo, dól słaby jak cholera(graty).
To nie ten sam 2,5 litrowy silnik który był montowany w USA.
Przebieg momentu ma o lepszy o 2-litrowego.Loko - Wto 22 Kwi, 2008
mAbZ napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Co do rycia przodem to już wiele testów potwierdziło, że w nowym STI dalej jest podsterowność, a w EVO nad...
Wyłumacz mi jak to możliwe jeśli ustawisz większość mocy na tylną oś.
Niemożliwe żeby tak ustawili DCCD w "twoim" filmiku.
To jest proste i nie widze tu nic dziwnego, z zeznań kierowników stijaja wynika, ze sti ryje przodem przy inicjacji skretu, a nie na wyjściu z zakretu, wiec ustawienie napedu nie ma tu najmniejszego znaczenia, raczej nie wchodzi sie w zakret na pełnym bucie wiec ustawienie napędu nic nie zmieni przy wejściu w zakret i go poprostu nie wykorzystasz, żeby zmniejszyć rycie dzioba.
Wiec to jasne ze jak nie ustawisz dccd to i tak sti będzie ryło dziobem na wejściu w zakret.k-mart - Wto 22 Kwi, 2008 tak samo w tym temacie.
evo zawsze byl i jest najlepszy.
subaru oszukuje bo startuje na oponach z F1
i wogole nie da sie pojechac driftem subaru, bo na wyjsciu z zakretow ucieka przod.
ludzie z miasta jezdza evo, ukraincy i rumuni sti.Anonymous - Wto 22 Kwi, 2008
Loko napisał/a:
To jest proste i nie widze tu nic dziwnego, z zeznań kierowników stijaja wynika, ze sti ryje przodem przy inicjacji skretu, a nie na wyjściu z zakretu, wiec ustawienie napedu nie ma tu najmniejszego znaczenia, raczej nie wchodzi sie w zakret na pełnym bucie wiec ustawienie napędu nic nie zmieni przy wejściu w zakret i go poprostu nie wykorzystasz, żeby zmniejszyć rycie dzioba.
Wiec to jasne ze jak nie ustawisz dccd to i tak sti będzie ryło dziobem na wejściu w zakret.
Nie kwestionuję podsterowności STi, ale odnoszę się do filmu który pokazał Marek.
Tam STi rył przodem a nadsterowny na wyjściu był ledwno na jednym chyba zakręcie.
To chyba wtedy ten podstawiony kierowca się zapomniał i przestał symulować podsterowność
Loko napisał/a:
Wiec to jasne ze jak nie ustawisz dccd to i tak sti będzie ryło dziobem na wejściu w zakret.
Na tym właśnie polega stronniczość tego "porównania". Bo dlaczego mieliby nie ustawić DCCD?
No to ja wrzucę wsteczny w EVO i będę mówił że nie jedzie do przodu Marek23 - Wto 22 Kwi, 2008
k-mart napisał/a:
evo zawsze byl i jest najlepszy.
Niestety tak jest. Pogadaj z wlascicielami STI o ryciu przodem, a potem wyrob sobie zdanie. Jezdziles kiedys STi lub EVO?
Loko napisał/a:
To jest proste i nie widze tu nic dziwnego, z zeznań kierowników stijaja wynika, ze sti ryje przodem przy inicjacji skretu, a nie na wyjściu z zakretu, wiec ustawienie napedu nie ma tu najmniejszego znaczenia, raczej nie wchodzi sie w zakret na pełnym bucie wiec ustawienie napędu nic nie zmieni przy wejściu w zakret i go poprostu nie wykorzystasz, żeby zmniejszyć rycie dzioba.
Wiec to jasne ze jak nie ustawisz dccd to i tak sti będzie ryło dziobem na wejściu w zakret.
Amen, dziekuje Ci Loko.Anonymous - Wto 22 Kwi, 2008
Marek23 napisał/a:
Amen, dziekuje Ci Loko.
Jeszcze tylko pozostała odpowiedź na to drobne pytanie:
dlaczego przy teście trakcji nie ustawić czegoś co służy do... ustawiania trakcji? Marek23 - Wto 22 Kwi, 2008
mAbZ napisał/a:
dlaczego przy teście trakcji nie ustawić czegoś co służy do... ustawiania trakcji?
Nie wiem ziom, ale jak chcesz mi powiedzieć, że S-YAW plus Torsen z całym ich rozdzia lem mocy na poszczególne koła( z nastawieniem na sport, nie safety) jest gorsze niż wiskoza Subaraka i jego DCCD to się obrażę.Anonymous - Wto 22 Kwi, 2008 Mowie jedynie, ze ktos sie wysilil, zeby laik widzial jak to Subaru "nie jezdzi".Marek23 - Wto 22 Kwi, 2008 Nikt nie twierdzi, ze nie jezdzi. Jezdzi zajebiscie, ale misiek ciut lepiej...M - Wto 22 Kwi, 2008 Dziekuje za uwage.Michał - Wto 22 Kwi, 2008 to samo miałęm zrobić
dzieki maciu za uprzedzenie mnie pozabijają sie przecież