Qukie - Śro 02 Gru, 2009 Ja mam B8 i H&R z przodu oraz B8 i Eibach z tyłu i jest dobrze kamil - Śro 02 Gru, 2009 Dzięki za info, a teraz, dlaczego nie Koni dlaczego nie KYB EGX ? dlaczego sprężyny Eibach a nie Lesjofors, Weitec, Wogtland czy jakoś tak.
Proponujecie rozwiązania optymalne czy modele modne - tak się przyjeło i tak ma być ?
no i sprawa oczywista, ile faktycznie optymalny zestaw do Puga by mnie kosztował ?ade - Śro 02 Gru, 2009
kamil_wrc napisał/a:
Dzięki za info, a teraz, dlaczego nie Koni dlaczego nie KYB EGX ? dlaczego sprężyny Eibach a nie Lesjofors, Weitec, Wogtland czy jakoś tak.
Proponujecie rozwiązania optymalne czy modele modne - tak się przyjeło i tak ma być ?
no i sprawa oczywista, ile faktycznie optymalny zestaw do Puga by mnie kosztował ?
kup gaza, wychodzi tyle co sprezyna i amor;]
ja mam b8 i eibach i jest srednio, za twardo jak sie normalnie jezdzi i za mietko jak sie upala... takie nie w piz.. ni w oko to zawieszenie;dmichool_vt - Śro 02 Gru, 2009 kamil_wrc, to kup http://www.corbymotorspor...n-kit-p-51.htmlmartin.h - Śro 02 Gru, 2009
saxorulez napisał/a:
martin.h, które są twarde w takim wypadku? (prośba o jakies parametry spręzyna) Myśle że to może być bardzo przydatne wszystkim info
Ktoś kiedyś pisał, że Eibach Pro-kit jest nawet "miększy" niż seria (na poziomie 115-120 lb). Loko kupił ostatnio coś takiego (nie wiem czy już montował) -> http://www.kamracing.co.u...6-40mm-129.html
Są twardsze więc nie powinno być problemu z dobijaniem.
Kumpel miał zamontowany u siebie zestaw B6 Motorsport (gruba rura) plus Eibach i wykończył tak amory, a wcale nie jeździł po dziurach tylko po normalnych drogach.
kamil_wrc napisał/a:
Dzięki za info, a teraz, dlaczego nie Koni dlaczego nie KYB EGX ?
Koni nie sprawdzają się na wyboistych drogach, zresztą zobacz na filmikach jak działało Koni z tyłu u Leszka Kapłana. Kayaba (AGX, nie EGX) myślę, że jest dobrym wyborem, ale nie znam nikogo kto na tym jeździ w 106/Saxo.
kamil_wrc napisał/a:
no i sprawa oczywista, ile faktycznie optymalny zestaw do Puga by mnie kosztował ?
Zestaw B6/B8 plus jakieś dobre sprężyny do tego (choćby te Faulknery lub H&R) to jakieś 2000 zł (przy H&R może troszkę więcej).
Zestaw B6 Motorsport plus sprężyny to jakieś 2400-2500 zł.
I teraz pytanie czy chcesz coś nowego czy nie lepiej dołożyć trochę (kilka stówek) i poszukać pucharowego szutrowego gwinta Peugeot Sport plus Bilstein na tył. Myślę, że za niecałe 3 tyś. zł da się skompletować taki zestaw.Jakarti - Śro 02 Gru, 2009 eibach -45/50 jest bardziej miekki od serii w c2
trzeba jednak pamietac, ze mam seryjny amor a powinien byc bill b8 z krotszym skokiem i wtedy powinno pracowac to optymalnie.kubas - Śro 02 Gru, 2009
martin.h napisał/a:
Zestaw B6/B8 plus jakieś dobre sprężyny do tego (choćby te Faulknery lub H&R) to jakieś 2000 zł (przy H&R może troszkę więcej).
Zestaw B6 Motorsport plus sprężyny to jakieś 2400-2500 zł.
I teraz pytanie czy chcesz coś nowego czy nie lepiej dołożyć trochę (kilka stówek) i poszukać pucharowego szutrowego gwinta Peugeot Sport plus Bilstein na tył. Myślę, że za niecałe 3 tyś. zł da się skompletować taki zestaw.
za tyle z palcem w dupie masz nowy gwint gaza qbus - Śro 02 Gru, 2009 tylko ze przypuszczam ze na gwincie gaza mozesz sobie conajwyzej po torze pojezdzic. ma ktos to juz?
a tak btw to mozna cos wsadzic do 5? sa jakies kity koni kayaby czy billsteina? mts od jakiegos czasu nie dziala i nie da sie sprawdzic cen.martin.h - Śro 02 Gru, 2009
kubas napisał/a:
za tyle z palcem w dupie masz nowy gwint gaza
Dokładnie tak jak qbus napisał, GAZ to zawias tuningowy, widziałem takie choćby z oferty TEIN'a i powiem Ci, że jakbyś zaliczył na takim zestawie KJS'a to długoby nie wytrzymał w odróżnieniu od PS'a. Zresztą TEIN potrafił się rozpierdolić jeżdżąc po polskich drogach.kubas - Śro 02 Gru, 2009
Cytat:
tylko ze przypuszczam ze na gwincie gaza mozesz sobie conajwyzej po torze pojezdzic. ma ktos to juz?
A no tak moja wypowiedź była ukierunkowana na tor głównie.
Martin-h wydaje mi się że gaz jest bardziej utytułowaną firmą niż tein.martin.h - Śro 02 Gru, 2009
kubas napisał/a:
Martin-h wydaje mi się że gaz jest bardziej utytułowaną firmą niż tein.
Ale to o niczym nie świadczy, czy jest bardziej czy mniej utytułowany, po prostu nie kupisz sportowego gwinta za taką sumę. Owszem możesz sobie na nim pojeździć po ulicy lub równym torze, ale do sportu się nie nadaje bo nie wytrzyma takiej eksploatacji.kubas - Śro 02 Gru, 2009 No ale kamil raczej nie szuka zawiasu do sportu co ?kamil - Śro 02 Gru, 2009 szukam optymalnego zawieszenia, które będzie 80% ulica 20% tor, a to wszystko posiadać jak najlepszą relacje ceny do jakosci. Powiem tak...szukam najtańszego a zarazem najlepszego zawieszenia.
Nie potrzebuje profi bo na torze to będę uczył się jeździć a na ulicy ma mi dawac jako taki komfort plus dobre trzymanie = bezpieczeństwoAnonymous - Śro 02 Gru, 2009 A propo eibacha,mialem pro kit w Clio i potwierdzam ze jest minimalnie miekszy od seri,ale za to jest nizszy i auto ciut lepiej sie prowadzilo w szybkich zakretach(sprawdzone na duzym Poznaniu),za to na wybojach zawias czesto dobijał,i chyba przez to padły seryjne amory
w zeszłym tygodniu zakupiłem po taniosci springi Simoni Racing,jak zdąze to załoze i przetestuje,na oko duzo nizsze od seri,na ręke twardszeJakarti - Śro 02 Gru, 2009 dobra bo mnie biadolicie
mam eibacha -45/50 + seria amor.
w porownaniu do seryjnej sprezyny eibach jest bardziej miekki i odczuwam to na ulicy (wiekszy komfort - nigdy nie zasuwalem po dolach wiec nie ma problemu dobijania) i na torze ( niestety tutaj moim zdaniem.. (sic!) gorzej.. )
mialem porownanie wyrazow vs lublę i moim zdaniem na wyrazowie autko jezdzilo po zakretach mistrz a na lublinie przy hamowaniach i dodawaniu gazu wyjezdzalo
co jak co ale c2 turbo mocy nie ma
to tyle o pro kit'cie.
wejdzie b8 to sie moze troszke poprawi aczkolwiek nie licze na to zbytnio.
wazne, ze jest lans i nie parkuje sie juz na kraweżnikach
Marek sie o tym przekonal jak na niego ostatnio nakrzyczalem gdy parkowalismy