kaziu1985pn - Wto 26 Sie, 2014 kojarzy może ktoś od czego pasuje osłona do bila b6 na grubej ladze na tył do tego mojego parcha ??Kamill - Wto 26 Sie, 2014
kaziu1985pn napisał/a:
kojarzy może ktoś od czego pasuje osłona do bila b6 na grubej ladze na tył do tego mojego parcha ??
Zmierz średnice i poszukaj na stronach 4x4 offroadowych itp
http://www.4x4funservice....rtyzatora-.htmlpiotrekEvo - Wto 16 Wrz, 2014 Czy ktoś może używał zawieszenia Protlum w trak-dejo-wozie? (Kielce, Ułęż, Jaszczomp, Poznań)
Wersja Race wychodzi chyba całkiem korzystnie cenowo, mam tylko wątpliwości odnośnie progresywnych sprężyn, które są domyślnie w zestawie...toivias - Nie 12 Paź, 2014 Miał ktoś do czynienia z zawieszeniem firmy Spax z serii RSX? warto się tym interesować?kamil - Pon 20 Paź, 2014 nie wartotoivias - Sob 01 Lis, 2014
kamil napisał/a:
nie warto
Możesz coś więcej napisać? Rozumiem, że zrobiłeś trochę km na takim zawieszeniu? Kupowałeś nowe? Użytkowałeś na drodze czy raczej tor itd. ?
W skrócie, w zestawieniu z B14 jest się nad czym zastanawiać?kamil - Pon 03 Lis, 2014 trochę łacha darłem nie mam pojęcia czy są lepsze od B14S2WED - Nie 07 Gru, 2014 A ja mam taki kłopot.... wysrały mi sie amory więc wymyśliłem sobie że wymienie na nowe.
Zakupiłem nowe amorki KONI STR.T, do tego sprężyny Vogtland -30, łożyska amorów i poduszki Febi i nowe odboje.... No i wszystko pięknie, sztywno jak nowy fur, gdyby nie to, że przy wiekszych dziurach czy progach zewalniających pokonywanych nawet z małą prędkościa jest duze mocne łup! Qfa nie wiem o co chodzi, może ktoś się orientuje lub miał cos takiego... wszystko nowe wiec nie powinno napierdalać.Mrozu - Nie 07 Gru, 2014 Może źle dobrana długość sprężyny do skoku amora? Stuka w którym momencie pracy zawieszenia?S2WED - Nie 07 Gru, 2014
Mrozu napisał/a:
Może źle dobrana długość sprężyny do skoku amora? Stuka w którym momencie pracy zawieszenia?
co do długosci to nie ma bata.... koni str.t to odpowiednik niby serii opc czy tam sachs advantage, wg producenta do obnizeń do -40.... Spreżyny mam -30, zreszta taki zestaw sam sprzedawca zaproponował. Stuka na wiekszych nierównościach lub na progach zwalniających, nawet przy stosunkowo niewielkiej prędkosci, stuk jest w momencie najazdu, tak jakby dobijało... ale przy tej konfiguracji i sprężynie -30 teoretycznie nie ma prawa nic dobić... Barejka - Nie 07 Gru, 2014 S2WED, zajrzyj ewentualnie wyjmij koleumne i bedziesz widzial co i gdzie dobija, jak kupilem kiedys gwint tatechnixa, po skrecneiu do polowy nie dalo sie jezdzic po najechaniu nawet na maly dolek dobijalo do konca, po skreceniu na maks oparlo sie calkiem i wogole nie pracowalo was79 - Nie 07 Gru, 2014 A moze jak w gwincie mts, im niżej tym bardziej miękko Mrozu - Nie 07 Gru, 2014 Wsadź cos w sprężyny aby zmniejszyć ich skok i zobacz czy przestanie. O to ze wszystko dokręcone nawet nie pytamS2WED - Śro 10 Gru, 2014 wyglada na to, ze mechanik nie te poduszki założył toivias - Sob 13 Gru, 2014 Przychodzi Wam do głowy ktoś w PL kto ogarnie regenerację tylnych amortyzatorów do 206 brytyjskiej firmy AVO ?