To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

kaziu1985pn - Wto 26 Sie, 2014

kojarzy może ktoś od czego pasuje osłona do bila b6 na grubej ladze na tył do tego mojego parcha ??
Kamill - Wto 26 Sie, 2014

kaziu1985pn napisał/a:
kojarzy może ktoś od czego pasuje osłona do bila b6 na grubej ladze na tył do tego mojego parcha ??

Zmierz średnice i poszukaj na stronach 4x4 offroadowych itp
http://www.4x4funservice....rtyzatora-.html

piotrekEvo - Wto 16 Wrz, 2014

Czy ktoś może używał zawieszenia Protlum w trak-dejo-wozie? (Kielce, Ułęż, Jaszczomp, Poznań)
Wersja Race wychodzi chyba całkiem korzystnie cenowo, mam tylko wątpliwości odnośnie progresywnych sprężyn, które są domyślnie w zestawie...

toivias - Nie 12 Paź, 2014

Miał ktoś do czynienia z zawieszeniem firmy Spax z serii RSX? warto się tym interesować?
kamil - Pon 20 Paź, 2014

nie warto
toivias - Sob 01 Lis, 2014

kamil napisał/a:
nie warto

Możesz coś więcej napisać? Rozumiem, że zrobiłeś trochę km na takim zawieszeniu? Kupowałeś nowe? Użytkowałeś na drodze czy raczej tor itd. ?
W skrócie, w zestawieniu z B14 jest się nad czym zastanawiać?

kamil - Pon 03 Lis, 2014

trochę łacha darłem :) nie mam pojęcia czy są lepsze od B14
S2WED - Nie 07 Gru, 2014

A ja mam taki kłopot.... wysrały mi sie amory więc wymyśliłem sobie że wymienie na nowe.
Zakupiłem nowe amorki KONI STR.T, do tego sprężyny Vogtland -30, łożyska amorów i poduszki Febi i nowe odboje.... No i wszystko pięknie, sztywno jak nowy fur, gdyby nie to, że przy wiekszych dziurach czy progach zewalniających pokonywanych nawet z małą prędkościa jest duze mocne łup! Qfa nie wiem o co chodzi, może ktoś się orientuje lub miał cos takiego... wszystko nowe wiec nie powinno napierdalać.

Mrozu - Nie 07 Gru, 2014

Może źle dobrana długość sprężyny do skoku amora? Stuka w którym momencie pracy zawieszenia?
S2WED - Nie 07 Gru, 2014

Mrozu napisał/a:
Może źle dobrana długość sprężyny do skoku amora? Stuka w którym momencie pracy zawieszenia?

co do długosci to nie ma bata.... koni str.t to odpowiednik niby serii opc czy tam sachs advantage, wg producenta do obnizeń do -40.... Spreżyny mam -30, zreszta taki zestaw sam sprzedawca zaproponował. Stuka na wiekszych nierównościach lub na progach zwalniających, nawet przy stosunkowo niewielkiej prędkosci, stuk jest w momencie najazdu, tak jakby dobijało... ale przy tej konfiguracji i sprężynie -30 teoretycznie nie ma prawa nic dobić... o_O

Barejka - Nie 07 Gru, 2014

S2WED, zajrzyj ewentualnie wyjmij koleumne i bedziesz widzial co i gdzie dobija, jak kupilem kiedys gwint tatechnixa, po skrecneiu do polowy nie dalo sie jezdzic :rotfl: po najechaniu nawet na maly dolek dobijalo do konca, po skreceniu na maks oparlo sie calkiem i wogole nie pracowalo :rotfl: :rotfl:
was79 - Nie 07 Gru, 2014

A moze jak w gwincie mts, im niżej tym bardziej miękko :rotfl:
Mrozu - Nie 07 Gru, 2014

Wsadź cos w sprężyny aby zmniejszyć ich skok i zobacz czy przestanie. O to ze wszystko dokręcone nawet nie pytam
S2WED - Śro 10 Gru, 2014

wyglada na to, ze mechanik nie te poduszki założył :wall:
toivias - Sob 13 Gru, 2014

Przychodzi Wam do głowy ktoś w PL kto ogarnie regenerację tylnych amortyzatorów do 206 brytyjskiej firmy AVO ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group