GeKo - Pon 15 Cze, 2015 To kup GAZa GHA z regulacją. Cenowo wyjdzie podobnie.Anonymous - Pon 15 Cze, 2015 2,5k za b14 to chyba jakaś duza promocja,w okolicach 4k chodzitoivias - Pon 15 Cze, 2015
GeKo napisał/a:
To kup GAZa GHA z regulacją. Cenowo wyjdzie podobnie.
Jeśli bym miał celować w zawieszenie GAZ to tylko seria gold rally ale kosztuje już w okolicach 6 tysięcy i jest poza budżetem.
rabarbar napisał/a:
2,5k za b14 to chyba jakaś duza promocja,w okolicach 4k chodzi
To masz drogiego dostawcę, w oficjalnym katalogu Bilstein zestaw kosztuje 623 EUR.
U naszych sąsiadów z zachodu można go dostać nawet jeszcze taniej niż moja oferta na 2500zł http://www.partsrunner.de/bilstein-47-087569.htmlAnonymous - Pon 15 Cze, 2015 Dopiero zauważyłem ze w Twoim przypadku cene robi to ze masz wybrakowane auto czyli bez sprężyn z tyłu
Dostawca taki jakiego ma wiekszosc w PL czyli warszawski Zerkpol.Pewnie ze mozna kupic taniej ale u nich masz w cenie zestrojenie pod swoje potrzeby a z doswiadczenia wiem ze seryjne zestrojenie srednio sie nadaje do upalania.
Podpytaj Kamilla o jego zawias,ISC sie to chyba zwie ,podobno całkiem całkiem i cena cos ok 3k.Kenet - Pon 15 Cze, 2015 Tylko bilsztajn! Najlepiej stary! Żadne gwinty!toivias - Wto 16 Cze, 2015 Kurczę zawias niestety nie jest dostępny w tym momencie w Bilstein'ie.
I jak tu żyć?
rabarbar napisał/a:
cene robi to ze masz wybrakowane auto
Dopasowało się do właściciela.was79 - Wto 16 Cze, 2015 Napisz do motointegratora, ogarniają szybko bilsztajny, mi do miaty załatwili.Anonymous - Wto 16 Cze, 2015 W zerkopolu pytałes?toivias - Wto 16 Cze, 2015 Nie pytałem, jutro będę dzwonił ale i tak mają dostawy z Niemiec więc sytuacja pewnie będzie podobna.
Alternatywnie zastanawiam się nad b8 + sportline, które pewnie ogarną bez problemu.radzio - Czw 18 Cze, 2015 w polcaru maja znosne ceny na bilatoivias - Czw 18 Cze, 2015 W zerkopolu są w stanie zrobić wszystko i w cenie zestroją pod moje wymagania ale cena niestety dużo mniej atrakcyjna.
Nie pozostaje mi chyba nic innego jak czekać do lipca na b14.Kamill - Czw 18 Cze, 2015 OkpiotrekEvo - Nie 21 Cze, 2015 jak ktoś szuka niedrogiego gwintu, to rozważyć można jeszcze HSD (wersja Monopro) - w EP3 amory z przodu złapały luz dopiero po ok. 3 miesiącach, co przy cudownej konstrukcji zawiasu w tym pojeździe jest niezłym osiągnięciem (o ile wiem, b6/b8 potrafiły paść po 2 tygodniach)bob.dsk - Pon 23 Lis, 2015 Panowie potrzebuję zawiasu do BMW E30 325i Cabrio do jazdy na co dzień.
Na aledrogo jest sporo jakiś szitów i a oryginały wychodzą prawie 3k pln. Co polecacie by było wygodnie ? Kamill - Pon 23 Lis, 2015 AST podobno robi niezłe teleskopy.
Do czego ten zawias? Do bujaki to kup jakiś zamiennik sachsa (jest tam kilka mozliwości od olejowych po gazówki zazwyczaj) i eibach prokit bedzie niżej i komfortowo.
Z gwintem tam jest jakaś lipa bo trzeba spawać zwrotnicę do nowej kolumny, bo są tam wkłady, które przy zwykłych amorach sie po prostu wymienia, a przy gwincie trzeba całą kolumnę przełożyć. Tak przynajmniej słyszałem