MotorSport - [rally]czy Robert Kubica się skończył i dlaczego tak szybko?
Kamill - Pon 20 Sty, 2014 "Ale późno hamowałeś, bardzo ładnie" to komentarz 1:57 , myślę że mógł się lekko przyczynić do późniejszego rozwoju sytuacji michool_vt - Pon 20 Sty, 2014 pablonas - Pon 20 Sty, 2014 "Kuuuurwa w największą oponę zajebałeś! Nie mogłeś wybrać mniejszej?"
Wiele o Wróblu słyszałem ale nie wiedziałem, że z niego taki kabareciarz Do stand up`u powinien pójść z tym swoim "kuuuuuurwa'' Janusz - Pon 20 Sty, 2014 ja w sumie z nim raz jechałem, i też padło kuuurwa KarQ - Pon 20 Sty, 2014 Pewnie ze zdziwienia, że jednak można arssss - Wto 21 Sty, 2014 Janusz, pamiętam jak się dziwił,że clio seria ,a tak zapierdala speed555 - Śro 22 Sty, 2014 http://www.flickr.com/pho...157640016887073
Pierwszy raz sie spotykam aby opisywac odcinki w ten sposób jak to robi RK.Marek23 - Śro 22 Sty, 2014 Włoska szkoła, według mnie zajebisty sposób.qbus - Śro 22 Sty, 2014 Zawsze jest konsekwencja, plusem jest to ze ktos moze przygotowac Ci baze opisu na ktorej bedziesz pracowal na zapoznaniu. Przy 2 przejazdach ma to spore znaczenie CHRZANEK - Śro 22 Sty, 2014 Napiszcie coś więcej - zainteresowało mnie to
Jak to działa ?Marek23 - Śro 22 Sty, 2014 Na winkiel patrzysz w ten sposob, ile kierownicą musisz skręcić. Najważniesza informacja, to jak się układa linia drogi jest sprawą drugorzędną, skręt kiery wyznacza kąt zakrętu.GeKo - Śro 22 Sty, 2014 Czyli normalny układ zegarowy was79 - Śro 22 Sty, 2014 Sprytnekamil - Śro 22 Sty, 2014 a czy kąt natarcia nie jest uzależniony od prędkości ? Chyba że jest dyktowany wraz z prędkością. Nie znam się . Pytam bo nie wiem jak to w realu wygląda.anjas - Śro 22 Sty, 2014 phi, to co z niego za kierowca jak mu trzeba dyktować jak bardzo ma kierownicę skręcić...