Stf - Wto 10 Mar, 2009 tzn że Badi jeżdził 340km gt waszki i przesiadł się do seryjnego.nox - Wto 10 Mar, 2009 Marek23 - Wto 10 Mar, 2009
Bad-i napisał/a:
zwracam honor, seryjny GT to padlina ponad padliny (Marcel mial racje)
Jeździłęm seryjnym gt parę razy i jest to fajny szybki samochód. Oczywiście nie jest to moje wyśnione Evo, ale zbiera się nieźle, skręca bez podsterowności jak się wie co robić za wolantem. Może jeździłeś jakimś padłem, ale nie dam złego słowa na ta furę powiedzieć.martin.h - Wto 10 Mar, 2009 Jeśli ktoś przesiada się z GT'ka Waszki do zwykłego GT (pewnie jeszcze model przed '99) to nie dziwię się że tak sądzi. To tak jakbyś się przesiadł z Williamsa do Clio 1.2. Seryjny GT po zrobieniu hamulców, zawiasu i lekkim dłubnięciu motoru jest bardzo przyjemnym samochodem.Janusz - Wto 10 Mar, 2009
martin.h napisał/a:
Seryjny GT po zrobieniu hamulców, zawiasu i lekkim dłubnięciu motoru
juz nie jest seryjnym GTrasta - Wto 10 Mar, 2009
Cytat:
tzn że Badi jeżdził 340km gt waszki i przesiadł się do seryjnego.
Z dobrego źródła wiem, że jest tam >340 kucy. Chyba 12,7 zrobił na mokrym, 340 nie jest w stanie tak pojechać.Marek23 - Wto 10 Mar, 2009
rasta napisał/a:
Z dobrego źródła wiem, że jest tam >340 kucy. Chyba 12,7 zrobił na mokrym, 340 nie jest w stanie tak pojechać.
_________________
Ale na superoseach dostaje baty od starszego pana ze śląska w evo gt340...więc coś nie teges.rasta - Wto 10 Mar, 2009 Widać starszy pan lepiej ogarnia, ja mam znajomego co 90 konnym dieslem łupał doinwestowane STI. Stf - Wto 10 Mar, 2009
rasta napisał/a:
Z dobrego źródła wiem, że jest tam >340 kucy. Chyba 12,7 zrobił na mokrym, 340 nie jest w stanie tak pojechać.
widziałem filma i faktycznie było coś pod 12,7 na mokrym. z tym że waszki gietek mając 340kuca waży coś pod 1250kg więc dla mnie to normalny wynik, biorąc pod uwagę fakt, że evo 340km ma okolice 13,2 na 1/4 i waży 200kg więcej.rasta - Wto 10 Mar, 2009
Stf napisał/a:
evo 340km ma okolice 13,2 na 1/4 i waży 200kg więcej.
Na mokrym?
Jeśli na mokrym 12,7 to na suchym niska 12 jak nic, a do tego bez ~400 ni huja!nox - Czw 19 Mar, 2009 Jakie opinie o WRX'ie eu spec pierwsze serie GD czyli bug-eye . ??
Pomijając kwestie estetyczne jakie są różnice z późniejszymi modelami czy są jakieś konkretne argumenty przeciw temu modelowi ??
Pomagam bratu coś kupić jak zawsze auta nieco rozbieżne na topie jest wrx i type r tyle że odnoszę wrażenie że auta z tych samych roczników a wrx'a można znaleźć zdecydowanie ładniejszego w tym samym budżecie.Janusz - Czw 19 Mar, 2009 obadaj tego linka którego tu wstawiłem, na pierwszej, albo drugiej stronie Bad-i - Czw 19 Mar, 2009
rasta napisał/a:
Stf napisał/a:
evo 340km ma okolice 13,2 na 1/4 i waży 200kg więcej.
Na mokrym?
Jeśli na mokrym 12,7 to na suchym niska 12 jak nic, a do tego bez ~400 ni zły czlowiek!
dzizas rasta dlaczego ty wszedzie szukasz podstepu (prawie tak jak stig23 ) ??
pojedz do VTG i popros o wykres Grzeska to zobaczysz ile ma, dodam wiecej - jezeli sie nie myle to te 12,7 na mokrym bylo jeszcze z mniejsza moca niz te 343 KM
Stig23 - stawiam ci skrzynke wodki jezeli jakimkolwiek samochodem objedziesz Waszke w kielcach na super OSie Michał - Czw 19 Mar, 2009 ja proponuje tą skrzynke vódki zamienić na angelevip z odlotów ...Anonymous - Pią 20 Mar, 2009
nox napisał/a:
TO jest eu spec czy US ?? Jak rozpoznać model bez patrzenia na liczniki ??
Np po błotnikach - US spece nie mają kierunkowskazów w błotnikach. Ten bordowy to jest US (z licznika widać). Nawet felgi ma ori 16" US-specowe.