GeKo - Pon 04 Lip, 2011 Nath, to zależy co chcesz budować czy tylko nadwozie i jego wyposażenie czy np silnik rozbierać i modyfikować..Nath - Pon 04 Lip, 2011 GeKo, taki ogolny.. chcialbym po roku jezdzenia Clio zrobic go sobie "fest". Najlepiej by bylo w 1 firmie ale moge tez podzielic na poszczegolne etapy np:
nadwozie: elektryka (ogarnac), wyczyscic do konca, obspawac, zakonserwowac, klatka, przemalowac zrobic w 1'dnej ktora to dobrze ogarnia. A reszte np: wnetrze to juz sobie sam/w znajomym warsztacie.
Z mechaniki (tj. silnika.. nie chce nic ruszac co najwyzej "liznac" glowice, akurat mam wyjata bo silnik sie remontuje po rozwaleniu miski olejowej).EmerytRs2 - Pon 04 Lip, 2011 tu się głowicy nie liże
z tego co piszesz to tylko musisz auto oddać gdzieś na klatkęGeKo - Pon 04 Lip, 2011
Nath napisał/a:
wyczyscic do konca, obspawac, zakonserwowac, klatka, przemalowac zrobic w 1'dnej ktora to dobrze ogarnia. A reszte np: wnetrze to juz sobie sam/w znajomym warsztacie.
To śmiało możesz zrobić u Barana, ale nie ma co ukrywać masz hektar na Śląsk i z pewnością znajdziesz gdzieś bliżej firmę która to zrobi.Nath - Pon 04 Lip, 2011 Jak sie nie lize jak lize
Jestem laik ale widzialem dzisiaj jakie sa roznice miedzy glowica kolektorami, a do kolektora ssacego jak sie usczelke przylozy to masakrycznie sporo z niego mozna zdjac..
Geko, owszem, stad takie moje zapytanie o Wasze opinie - moze ktos cos rzuci - doradzi, poda jakis namiar - bedzie blizej.. Z transportem ogolnie nie mam problemu do wozenia Clio mam autolawete.. gorzej z wolnym czasem.. Jak do Sosnowca to bym zaplanowal sobie juz jakis urlop.. a i tak do Ciebie tez po zlozeniu w calosc sie bede musial wybrac na pogmeranie ecu jednak narazie to odlegle "wizje"..
Kupilem od niedawna przypadkowo felgi z allegro od Adama Kozaka, po liscie przewozowym dopiero zczailem... pare osob mi go doradzalo, ktos moze cos o jego robocie powiedziec?
Edit:
EmerytRs2, w glowicy tez jest co robic.. mialem ja dzisiaj w reku.. EmerytRs2 - Pon 04 Lip, 2011
Cytat:
Jak sie nie lize jak lize
Jestem laik ale widzialem dzisiaj jakie sa roznice miedzy glowica kolektorami, a do kolektora ssacego jak sie usczelke przylozy to masakrycznie sporo z niego mozna zdjac..
głowica to głowica kolektor to kolektor
kolektory możesz lizać, jak już ci się znudzi lizanie zrób program.EmerytRs2 - Pon 04 Lip, 2011 rób co ważasz za stosowne, chcesz powiekszyć tylko kanały.
czy przygotować to do motrosportu?
innymi słowy, co chcesz robić w głowicy?GeKo - Pon 04 Lip, 2011
Nath napisał/a:
ktos moze cos o jego robocie powiedziec?
Bardzo dobry fachowiec.
Z tym że ceny są chyba w trochę innej lidze. u Barana za full celę z obspawaniem nadwozia bez problemu się zmieścisz w 2500zl
Nath napisał/a:
Edit:
EmerytRs2, w glowicy tez jest co robic.. mialem ja dzisiaj w reku..
Tylko jak mówią brytole ciężko coś poprawić.Nath - Wto 05 Lip, 2011
EmerytRs2 napisał/a:
rób co ważasz za stosowne, chcesz powiekszyć tylko kanały.
czy przygotować to do motrosportu?
innymi słowy, co chcesz robić w głowicy?
To co nalezy, no przeciez w fabryce idealu nie dali, chociazby poprawic wszystkie kanaly, nierownosci i niedociagniecia masowej fabrycznej produkcji. Zreszte zrobia to fachowcy, moge sie zapytac co beda robic, albo Ci podac nr. telefonu.
Nie mowie tez o jakims rezaniu, tylko jak wspomnialem liznieciu.. to ma byc prawie seria Kupujac mocne 2.0 i lekkie w miare auto, chcialem uniknac poprzednich doswiadczen i grzebania sie w silniku.
To co tylko Baran Auto Serwis? Nic innego nikt nie poleci?.GeKo - Wto 05 Lip, 2011 W Wawie masz jeszcze Trax racing - to chyba Paweł Trela, Adama Kozaka. w Kielcach Kałuża, ale niespecjalnie ich praca mi sie podobała.
w Krakowie Siekierka a na podbeskidziu Budowa rajdówek.
Z Wawy Adama Kozaka bym polecał.kubas - Wto 05 Lip, 2011
Nath napisał/a:
To co nalezy, no przeciez w fabryce idealu nie dali, chociazby poprawic wszystkie kanaly, nierownosci i niedociagniecia masowej fabrycznej produkcji. Zreszte zrobia to fachowcy, moge sie zapytac co beda robic, albo Ci podac nr. telefonu.
Nie mowie tez o jakims rezaniu, tylko jak wspomnialem liznieciu.. to ma byc prawie seria Kupujac mocne 2.0 i lekkie w miare auto, chcialem uniknac poprzednich doswiadczen i grzebania sie w silniku.
Ale po co skoro chłopaki Ci piszą że nie warto? Trudno jest poprawić tą głowicę a łatwo popsuć raczej Właśnie te kanały które chcesz poprawić są dobrze zrobione.Jakarti - Wto 05 Lip, 2011 a w niemcach? DE? moze tam są jakies PRO zawodniki
ze szczecina blisko wiec mozna spokojnie dolozyc kilkaset zlotych ktore i tak pojdzie na przejazd do wwy czy gdziekolwiek indziej.Yarko - Wto 05 Lip, 2011 Nath, ma być zrobione profi od początku do końca, więc ja bym wybrał ludzi, którzy mają doświadczenie i już kilka samochodów zbudowali, bez względu na ilość kilometrów
co do modyfikacji, to zbierałbym na szperę i krótkie FD silnika bym nie ruszał, bo to bardzo trwała jednostka, załóż kolektory od 182, wydech i zrób program no i przede wszystkim zadbaj o elementy eksploatacyjne takie jak świece, kable itd.GeKo - Wto 05 Lip, 2011
Jakarti napisał/a:
a w niemcach? DE? moze tam są jakies PRO zawodniki
Ceny też będą PRO
Yarko napisał/a:
Nath, ma być zrobione profi od początku do końca, więc ja bym wybrał ludzi, którzy mają doświadczenie i już kilka samochodów zbudowali, bez względu na ilość kilometrów
co do modyfikacji, to zbierałbym na szperę i krótkie FD silnika bym nie ruszał, bo to bardzo trwała jednostka, załóż kolektory od 182, wydech i zrób program no i przede wszystkim zadbaj o elementy eksploatacyjne takie jak świece, kable itd.
+1
Ewentualnie przy robieniu silnika wyważyłbym jeszcze motor.
Zdrowy motor z programem kolektorem i wydechem powinien wypluć około 185-190KM. do tego niska masa dozwolona w Nce Ph1 930kg i jest pocisk.Anonymous - Wto 05 Lip, 2011 http://jgmoto.xwp.pl/ , Szeszkin z Olsztyna (podobno znajomy Chrzanka )