Vlodarsky - Nie 08 Kwi, 2007 mocarne bydle naprawde...Gotti - Nie 08 Kwi, 2007
k-mart napisał/a:
Jak dla mnie clio v6 phII jest tuz za turbo 2 optycznie najbardziej wyje-bany-m w kosmos hothatch'em. Ragnotti takim wszystkich wyjmuje, nawet big mak'a na evo
Jesli bym kase mial, to bym bral.
Nie kupiłeś tego niebieskiego z Rickenbachu? Nie chcesz sprzedać? k-mart - Pon 09 Kwi, 2007 spoznilem sie, 3dni i zniknal! I jestem szczesliwy po dowiedzeniu sie ile kosztuja graty, nie musze sie teraz zastanawiac gdzie kupic uzywane Marek23 - Pon 09 Kwi, 2007 Chcialbym takiego miec i codziennie trenowac na torze... Az sie lezka w oku kreci.ps - Pon 09 Kwi, 2007 Dzięki za opinie :564:
Kumpel właśnie dzwonił z trasy - wraca z oglądania w Poznaniu. Totalnie zachwycony :562:
Osiągi rewelacyjne - może nie jakieś kosmiczne, ale autko baaaardzo przyjemnie ciągnie już od niskich obrotów. Bardzo fajna pozycja za kierownicą (seryjna kiera wywalona, wrzucona jakas omp + solidna naba). No i dźwięk... za sprawą krótkiego układu wydechowego podobno bajka!
Coś czuję, że niedługo w W-wie pojawi się ciekawy hothatch
najprawdopodobniej chodzi o ten egzemplarz:
clioAnonymous - Pon 09 Kwi, 2007 robi mega wrazenie :564:Anonymous - Pon 09 Kwi, 2007 dawaj go do nas~!!!!!!M - Pon 09 Kwi, 2007 ojoj eta budziet strasznu!!!!Anonymous - Pon 09 Kwi, 2007 To samochód mojego kolegi. Człowiek - pedant, miał dwa "Sporty" ph I i ph II . Gorąco polecam, wózek naprawde zadbany i traktowany jako hobby car.
Koleś kiedyś jezdził w KJS i naprawde ogarnia, ale od czasów V6 dał sobie spokój. Zal V6.
Generalnie kazde auto miał na maksa doinwestowane.Marek23 - Pon 09 Kwi, 2007 Masakra... Kiedys takiego kupie, nie odpuszcze i pewno sie zabije. Ale przynajmniej bedzie stylowka.dzik - Wto 10 Kwi, 2007 bogaty on musi byc aby go bylo stac na utrzymanie. Gadalem z pewnym gosciem co v6 jezdzi, serwisuje go w ASO jednak malo nie placi, same klocki to ok 2000PLN, klocki moze i kupi w sklepie, ale rozne inne drobiazgi pewnie juz nie.
Wlasciciel mieszkajacy w DE jezdzil nawet do jakis szkolek szybkiej jazdy prowadzonych przez kumatych gosci ale przy clio rozlozyli rece
V6 niestety ma kiepskie wymiary, masa z tylu, maly rozstaw osi i samochod prowadzi sie binarnie, albo jedzie po linii albo kreci baczka
i dalej uparcie mowie, phII, lepiej sie prowadzi, wiecej konii a wyglad czarnego zwala z nogk-mart - Wto 10 Kwi, 2007 fakt, ph II jest ladniejsze i ponoc zupelnie inaczej sie prowadzi.
Za to ph I to wiekszy rarytas.
Podobna historia juz byla prawie 30 lat temu: R5 turbo I tez bylo nieudane, dopiero turbo II pozamiatalo konkurencje po suchymdzik - Wto 10 Kwi, 2007
k-mart napisał/a:
Za to ph I to wiekszy rarytas.
hmm, nie wiem jak w CH ale w PL nie przypominal sobie zadnej phII a kilka phI juz byloMichał - Wto 10 Kwi, 2007 niezły skurwysyny z tego clio !!
JE BEJBE !!strick - Wto 10 Kwi, 2007