Anonymous - Sob 05 Maj, 2007 Uważaj z regenrrowanym LUKiem....CHRZANEK - Pią 15 Cze, 2007 Odswieżam temat - po tym co zobaczylem w "pimpie Carlosa.
Co to za sprzęgla ???
Cena dla mnie niezrozumiala
Jakośc nieznana
Prosze o jakieś opinie odnośnie żywotności, itp itd.saxorulez - Pią 15 Cze, 2007 ja usłyszałem opinię że w maluchach sie sprawdzają ale np. do EVO by mi go nie polecali..
ale widze zę sporo osób kupuje u tego Pana.
Ja nie mam zdania wiec nawet nie wiem po co się wypowiadam.PiTT - Pią 15 Cze, 2007 powtórzę to co napisałem w pimpie u Karlosa
mogę powiedzieć tyle, warsztat należy do moich znajomych (i Karlosa też), więc nie ma problemu, że ktoś zostanie zrobiony w balona.
wcześniej właścicielem warsztatu był pan Wróbel i pracowali u niego obecny właściciel - Tomek i Radzikowski, który postanowił otworzyć własny biznes.
Obecnie Tomek i jego brat Michał, ogarniają dobrze sprawę bo robią sprzęgła nie tylko do osobówek, ale też Tirów, ciężarówek, na rajdy, wyścigi itd.
Ceny też mają przystępne a i zawsze można się dogadać Prezesiak - Pią 15 Cze, 2007 A jak jest z zywotnoscia spieka? slyszalem, ze duzo szybciej zuzywa sie tarcza spiekowa niz organicznaBaRtO_206GT - Sob 16 Cze, 2007 srednia wytrzymalosc spieka to w zaleznosci od jazdy jakies 15-20 tys km.. czasem mniej czasem wiecej, wiadomo. w zaleznosci jak sie uzytkuje.grzech - Czw 18 Paź, 2007 odswierzam temat bo mam identyczny problem. Potrzebuje wymienic sprzeglo w saxo. Nie wiem czy seria wystraczy (rozumiem ze tylko Valeo) bo saxo jest troche rzezbione. Z gory dzieki za wszelki rady i porady.saxorulez - Pią 19 Paź, 2007 starczy.. ja w saxo zrobiłem 110 000 na jednej tarczy z czego 35 000 majac 140KM +
SPiek troche lepszy do upalania, szybciej i pewniej biegi wchodzą, ale seria akurat radzi sobie dobrze tak do 160KMBad-i - Pią 19 Paź, 2007
k-mart napisał/a:
Kupilem juz chyba ~rok temu nowke sportowe sprzeglo OMP do williamsa, przenoszace az do 300NM. Kosztowalo mnie 380euro, do dzis lezy gdzies w garazu... :570:
chcialbys na ten temat ze mna pogadac?? FreeMan - Pią 19 Paź, 2007
saxorulez napisał/a:
starczy.. ja w saxo zrobiłem 110 000 na jednej tarczy z czego 35 000 majac 140KM +
SPiek troche lepszy do upalania, szybciej i pewniej biegi wchodzą, ale seria akurat radzi sobie dobrze tak do 160KM
wlasnie od wczoraj zastanawiam sie nad tym samym... moze moje sprzeglo juz nienadarza, i przez to ostanio strasznie nie trafiam w biegi.... ??saxorulez - Pią 19 Paź, 2007 ale to nie problem sprzęgła.. jak biegi nie wchodzą to nie nadążają synchronizatoryFreeMan - Pią 19 Paź, 2007
saxorulez napisał/a:
ale to nie problem sprzęgła.. jak biegi nie wchodzą to nie nadążają synchronizatory
ale moga nienadarzac dla tego ze sprzeglo nie wysprzegla...saxorulez - Pią 19 Paź, 2007 mogę się mylić ale rolą synchronizatorów jest wyrównywanie prędkosci obrotowych pomiedzy zębatkami w skrzyni.. jeśłi masz wysokie RPM to one poprostu nie nadążaja z wyrównywaniem prędkosci pomiedzy biegami.M - Pią 19 Paź, 2007 Jak docisk jest słaby to biegi zle wchodzą bo nie wysprzegla dobrze i na odwrót.
Freeman masz opor jak wrzucasz bieg szybko?FreeMan - Pią 19 Paź, 2007
saxorulez napisał/a:
mogę się mylić ale rolą synchronizatorów jest wyrównywanie prędkosci obrotowych pomiedzy zębatkami w skrzyni.. jeśłi masz wysokie RPM to one poprostu nie nadążaja z wyrównywaniem prędkosci pomiedzy biegami.
no dobra, Twoja opinie juz znam, ale musze na ten temat pogadac jeszcze z Omletem.
teraz pytanie o koszt spieka mniej wiecej ? ile taki spiek wytrzymuje? czy duzo ciezej chodzi pedal sprzegla ?
eM napisał/a:
Jak docisk jest słaby to biegi zle wchodzą bo nie wysprzegla dobrze i na odwrót.
Freeman masz opor jak wrzucasz bieg szybko?