Jak kilka osob juz wie a kilka mialo okazje poczuc (w tunelu w lublinie ) konczy mi sie sprzeglo.. Czesto mi nie wysprzegla do konca, czasami zdarza sie ze wciskam sprzeglo a obroty nie spadaja itd.. I teraz pytanie, co kupic????? Ja widze 3 opcje, ale poradzcie mi cos bo ja sie nie znam
1) Kupic zwykłe seryjne sprzeglo do 2.0 16V, jakies Valeo czy cos..
2) Kupic sprzegło od 2.0 HDI, znajomy smiga na takim i jest mega zadowolony (ma najszybszego Puga w Polsce...)
3) Odezwac sie do pana Radzikowskiego np po podstawowy zestaw uliczny (seryjny docisk, tarcza pięcio spiekowa o wzmocnionym tłumiku drgań skrętnych, seryjne koło)
Powiem tak.. chcialbym zeby to sprzeglo pojezdzilo jak najdluzej, caly czas mam zamiar isc w gore z moca.. wiec zeby sie nie okazalo ze zaraz sie skonczy nowe sprzeglo..
Co Wy byscie wybrali??? :566:
pomocy!! plisssss!! :564:
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 05 Maj, 2007
najdluzej to chyba pojezdzisz na oryginale albo na sprzegle od Radzikowskiego. ja wlasnie czekam niecierpliwie jak tylko otworzy garaz bo u mnie padlo chyba lozysko oporowe
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Sob 05 Maj, 2007
Musisz zainwestowac w porządny docisk, potem mocna tarcza.
Docisk robi całą robotę, w NA różnice w momencie obrotowym nie są jeszcze tak znaczne zeby isc w spiek.
_________________ Samochody to ZUO!
lagadula [Usunięty]
Wysłany: Sob 05 Maj, 2007
eM napisał/a:
Musisz zainwestowac w porządny docisk, potem mocna tarcza.
Docisk robi całą robotę, w NA różnice w momencie obrotowym nie są jeszcze tak znaczne zeby isc w spiek.
Również popieram. Mozesz śmało założyc seryjne, albo od HDI. Jesli oczywiście nie masz budżetu. Natomiast jeśli srasz kasą to zrób najlepiej jak sie da, tylk pamietaj że każde "ostrzejsze" sprzegło zmniejsza komfort.
A tak naprawdę to robote robi tarcza , nie docisk...
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Sob 05 Maj, 2007
Rozmawiamy bo Barto ma zuzyte i nie wie w co pojsc
_________________ Samochody to ZUO!
lagadula [Usunięty]
Wysłany: Sob 05 Maj, 2007
Heh, oczywista sprawa że nie ma co zmieniac samej tarczy, ale jesli bardzo chce to moze kupić sam docisk, nowy , seria i zasadzic porzadną tarczę (jesli baardzo chce to i metalową) ale moim zdaniem od HDI przeniesie wystarczajacą, a do tego nie bedzie tak katować skrzyni i przegubów jak tarcza bez amortyzacji i lekkiego poślizgu.
Kilka osob mi powiedzialo zeby kupic kompletne sprzeglo od hdi i bedzie dawac rade! Kupic kompletne czy tylko poszczegolne czesci i kombinowac? tzn zrobic jakas rzezbe?? docisk od czegos, tarcza od czegos itd..??
aha i pytanie czy sprzeglo od hdi wejdzie bez problemu? czy trzeba bedzie robic jakas rzezbe??
jesli chodzi o komfort.. to przy moim samochodzie takie slowo nie istnieje...
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Sob 05 Maj, 2007
Ja mysle troche po hondowemu... jak z dostepnościa customowych tarcz do francuzow? Sa w jakiejs rozsądnej cenie?
Jesli rzeczywiscie ten docisk od hdi jest porzadny (a do diesla powinien byc) to w tym przypadku w NA jest juz OK i od Ciebie zalezy jaka bedziesz mial tarcze bo iMHO to bedzie dobrze gralo.
w oryginale od Xsary HDI 110KM nowe 1141 zł a regenerowane 708. Rabat do 20% (obecnie nie ma promocji w Citroen) zapytaj w Peugeot bo może trafisz w tej cenie co w opakowaniu LUK bo do HDi 110KM w opakowaniu będzie LUK.
W Focie kompletnie sprzeglo do 2.0 HDi kosztuje: Luk: 735zl a Sachs 631zl.. ja mam od tej ceny 45% rabatu... Tylko pytanie czy brac od 2.0 hdi czy 1.6 hdi?? i ktorej firmy??
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Sob 05 Maj, 2007
Kupilem juz chyba ~rok temu nowke sportowe sprzeglo OMP do williamsa, przenoszace az do 300NM. Kosztowalo mnie 380euro, do dzis lezy gdzies w garazu... :570:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach