Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Sprzegło
Autor Wiadomość

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 05 Maj, 2007   Sprzegło

Jak kilka osob juz wie a kilka mialo okazje poczuc (w tunelu w lublinie :D ) konczy mi sie sprzeglo.. Czesto mi nie wysprzegla do konca, czasami zdarza sie ze wciskam sprzeglo a obroty nie spadaja itd.. I teraz pytanie, co kupic????? Ja widze 3 opcje, ale poradzcie mi cos bo ja sie nie znam :(

1) Kupic zwykłe seryjne sprzeglo do 2.0 16V, jakies Valeo czy cos..

2) Kupic sprzegło od 2.0 HDI, znajomy smiga na takim i jest mega zadowolony (ma najszybszego Puga w Polsce...)

3) Odezwac sie do pana Radzikowskiego np po podstawowy zestaw uliczny (seryjny docisk, tarcza pięcio spiekowa o wzmocnionym tłumiku drgań skrętnych, seryjne koło)

Powiem tak.. chcialbym zeby to sprzeglo pojezdzilo jak najdluzej, caly czas mam zamiar isc w gore z moca.. wiec zeby sie nie okazalo ze zaraz sie skonczy nowe sprzeglo..

Co Wy byscie wybrali??? :566:

pomocy!! plisssss!! :564:
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

Peter 
plotki... plotki...


auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 05 Maj, 2007   

najdluzej to chyba pojezdzisz na oryginale albo na sprzegle od Radzikowskiego. ja wlasnie czekam niecierpliwie jak tylko otworzy garaz bo u mnie padlo chyba lozysko oporowe :)
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 05 Maj, 2007   

Musisz zainwestowac w porządny docisk, potem mocna tarcza.
Docisk robi całą robotę, w NA różnice w momencie obrotowym nie są jeszcze tak znaczne zeby isc w spiek.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

lagadula
[Usunięty]

Wysłany: Sob 05 Maj, 2007   

eM napisał/a:
Musisz zainwestowac w porządny docisk, potem mocna tarcza.
Docisk robi całą robotę, w NA różnice w momencie obrotowym nie są jeszcze tak znaczne zeby isc w spiek.


Również popieram. Mozesz śmało założyc seryjne, albo od HDI. Jesli oczywiście nie masz budżetu. Natomiast jeśli srasz kasą to zrób najlepiej jak sie da, tylk pamietaj że każde "ostrzejsze" sprzegło zmniejsza komfort.

A tak naprawdę to robote robi tarcza , nie docisk...
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 05 Maj, 2007   

Acha i jak docisk slaby albo zuzyty to tarcza i tak zrobi robote? ;)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

lagadula
[Usunięty]

Wysłany: Sob 05 Maj, 2007   

Nie rozmawiamy o zużytym, tylko nowym, porzadnej firmy (Valeo, LUK - nie regenerowany, Sachs) docisku.
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 05 Maj, 2007   

Rozmawiamy bo Barto ma zuzyte i nie wie w co pojsc :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

lagadula
[Usunięty]

Wysłany: Sob 05 Maj, 2007   

Heh, oczywista sprawa że nie ma co zmieniac samej tarczy, ale jesli bardzo chce to moze kupić sam docisk, nowy , seria i zasadzic porzadną tarczę (jesli baardzo chce to i metalową) ale moim zdaniem od HDI przeniesie wystarczajacą, a do tego nie bedzie tak katować skrzyni i przegubów jak tarcza bez amortyzacji i lekkiego poślizgu.
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 05 Maj, 2007   

No jesli jest porzadny docisk to spoko, wlasnie o tym mowa. Wtedy mozna dobrac ladna tarcza tak jak mowisz.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 05 Maj, 2007   

Kilka osob mi powiedzialo zeby kupic kompletne sprzeglo od hdi i bedzie dawac rade! Kupic kompletne czy tylko poszczegolne czesci i kombinowac? tzn zrobic jakas rzezbe?? docisk od czegos, tarcza od czegos itd..??

aha i pytanie czy sprzeglo od hdi wejdzie bez problemu? czy trzeba bedzie robic jakas rzezbe??

jesli chodzi o komfort.. to przy moim samochodzie takie slowo nie istnieje... ;)
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 05 Maj, 2007   

Ja mysle troche po hondowemu... jak z dostepnościa customowych tarcz do francuzow? Sa w jakiejs rozsądnej cenie?
Jesli rzeczywiscie ten docisk od hdi jest porzadny (a do diesla powinien byc) to w tym przypadku w NA jest juz OK i od Ciebie zalezy jaka bedziesz mial tarcze bo iMHO to bedzie dobrze gralo.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 05 Maj, 2007   

w porownaniu z dostepnoscia czesci do np. Hondy to do Peugeota nie ma nic.. moze Saxorulez bedzie mial cos do zaproponowania..
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Sob 05 Maj, 2007   

w oryginale od Xsary HDI 110KM nowe 1141 zł a regenerowane 708. Rabat do 20% (obecnie nie ma promocji w Citroen) zapytaj w Peugeot bo może trafisz w tej cenie co w opakowaniu LUK bo do HDi 110KM w opakowaniu będzie LUK.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 05 Maj, 2007   

W Focie kompletnie sprzeglo do 2.0 HDi kosztuje: Luk: 735zl a Sachs 631zl.. ja mam od tej ceny 45% rabatu... :D Tylko pytanie czy brac od 2.0 hdi czy 1.6 hdi?? i ktorej firmy??
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Sob 05 Maj, 2007   

Kupilem juz chyba ~rok temu nowke sportowe sprzeglo OMP do williamsa, przenoszace az do 300NM. Kosztowalo mnie 380euro, do dzis lezy gdzies w garazu... :570:

Kupuj serie, po co kombinowac przy "prawie serii" :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9