myśli że nie będzie dead
ale jak mas z 2001 to masz też dwie sondy lamnbda i wywalenie cata odpala kontrolke CHECK ENGINE.. ale na to też mam patent
Nie ma rzeczy niemozliwych Loko - Pon 21 Maj, 2007
CHRZANEK napisał/a:
Maciusiowy napisał/a:
A tak poważnie to co według Was nadaje się od razu do zmiany w seryjnym VTS-ie? W co zainwestować?
Moim zdaniem w tym samochodzie nie ma co zmieniać
Wszystko jest na swoim miejscu.
Ja bym zmienil kierownicę na jakąś sparco, omp, momo lub sabelt.
No z kierownicą to jest racja, ta seryjna jest cholera taka cieniutka i jest tak daleko grrr
NA normalnym siedzeniu nie przeszkadzało mi to tak bardzo jak teraz w kuble spięty szelkami to w skrajnej pozycji do dupy mi sie trzyma kiere.
Musze zmienić kierownice właśnie na jakąś która bede miał bliżej i wtedy bedzie perfekto saxorulez - Pon 21 Maj, 2007
Maciusiowy napisał/a:
A tak poważnie to co według Was nadaje się od razu do zmiany w seryjnym VTS-ie? W co zainwestować?
Z doświadczenie swojego wiem ze najlepiej zaćżą w tej kolejnosci:
- hamulec (na taki od 206.. jest tutaj z 1000 tematów o tym.. LOKO to specjalista)
- zawias - billstein jak szutry wolisz albo KONI na tor
po tym dopiero performance
- dolot
- wydech
- splanować głowicę w opór
- wystroić
bedzie ok 140KM i zajebiste prowadzenie...
PS. Jeszcze dorzuciłbym wszędzie nowe gumy w zawiesznieu.Maciusiowy - Wto 22 Maj, 2007 A zawias....powiedzmy Koni, w jakiej cenie?:)saxorulez - Wto 22 Maj, 2007 coś około 1800PLN 1900PLN