To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Deska w Saxo ->99 i po 99

CHRZANEK - Pon 21 Maj, 2007

saxorulez napisał/a:
myśli że nie będzie dead :D
ale jak mas z 2001 to masz też dwie sondy lamnbda i wywalenie cata odpala kontrolke CHECK ENGINE.. ale na to też mam patent :P


Nie ma rzeczy niemozliwych ;)

Loko - Pon 21 Maj, 2007

CHRZANEK napisał/a:
Maciusiowy napisał/a:
A tak poważnie to co według Was nadaje się od razu do zmiany w seryjnym VTS-ie? W co zainwestować?


Moim zdaniem w tym samochodzie nie ma co zmieniać ;)
Wszystko jest na swoim miejscu.
Ja bym zmienil kierownicę ;) na jakąś sparco, omp, momo lub sabelt.


No z kierownicą to jest racja, ta seryjna jest cholera taka cieniutka i jest tak daleko :/ grrr
NA normalnym siedzeniu nie przeszkadzało mi to tak bardzo jak teraz w kuble spięty szelkami to w skrajnej pozycji do dupy mi sie trzyma kiere.
Musze zmienić kierownice właśnie na jakąś która bede miał bliżej i wtedy bedzie perfekto :D

saxorulez - Pon 21 Maj, 2007

Maciusiowy napisał/a:
A tak poważnie to co według Was nadaje się od razu do zmiany w seryjnym VTS-ie? W co zainwestować?


Z doświadczenie swojego wiem ze najlepiej zaćżą w tej kolejnosci:
- hamulec (na taki od 206.. jest tutaj z 1000 tematów o tym.. LOKO to specjalista)
- zawias - billstein jak szutry wolisz albo KONI na tor
po tym dopiero performance
- dolot
- wydech
- splanować głowicę w opór
- wystroić
bedzie ok 140KM i zajebiste prowadzenie...

PS. Jeszcze dorzuciłbym wszędzie nowe gumy w zawiesznieu.

Maciusiowy - Wto 22 Maj, 2007

A zawias....powiedzmy Koni, w jakiej cenie?:)
saxorulez - Wto 22 Maj, 2007

coś około 1800PLN 1900PLN

EDIT: 1706PLN :D
zadzwoniłe i sprawdziłem



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group