To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Bilstein do saxo

martin.h - Sob 05 Wrz, 2009

Ja dołożę swoje 3 grosze. Kiedyś wydawało mi się, że tylko Bilstein, bo regenerowalny itp.
Ostatnio kumplowi wysypało się z przodu B6, zadzwonił do Zerkopolu, że chciałby je zregenerować i na dzień dobry Pan powiedział, że regenerują tylko na grubej ladze. Na cienkiej można sobie w d... wsadzić. Dlatego coraz bardziej zastanawiam się nad KYB (cena), a jeśli byłby większy hajs to szutrowy PugSport, w UK można dorwać takie zestawy za 1,5-2 tyś. zł.

qbus - Sob 05 Wrz, 2009

Czyli musieli przestac regenerowac sklepowe Bille, my w tamtym roku robilismy jeszcze regeneracje zawiasu w hondzie, B6 od MTS'u, 500 zł za 4 amory.
jarek-malopolska - Sob 05 Wrz, 2009

KYB - pierwsze słyszę, nigdy się nie spotkałem.. Ale czy to ma choć trochę sportowy charakter.. ?? No moje autko jest 30mm niżej (spężyna chyba JAMEX) i co z tym idzie na belce też poszło troszkę w dół.. Niby potrzebuję do jazdy po ulicy, ale lubię od czasu do czasu "pokłaść" się na jakiejś wąskiej, technicznej dróżce, w tor się nigdy nie bawiłem ale kto wie, może zacznę... nie chce kupić jakiegoś chłamu, żeby go zaraz wymieniać... No a z uwagi na to, że jest troszkę niżej wypadałoby coś nie max twardego, ale utwardzonego, co by nic nie obcierało :)
martin.h - Sob 05 Wrz, 2009

KYB'a AGX ma regulację twardości amortyzatora, podobno odczuwalną. Mają jeszcze Ultra SR na grubej ladze, ale bez regulacji, tylko nie wiem czy do 106/Saxo.
michool_vt - Sob 05 Wrz, 2009

a moze to http://www.corbymotorspor...n-kit-p-51.html
?

rasta - Sob 05 Wrz, 2009

jarek-malopolsk napisał/a:
KYB - pierwsze słyszę, nigdy się nie spotkałem.


Co druga Impreza na tym śmiga.

Cytat:
KYB'a AGX ma regulację twardości amortyzatora, podobno odczuwalną.


Nie podobno tylko jest ogromna różnica.

saxorulez - Sob 05 Wrz, 2009

jarek-malopolsk,

jak masz nizej belkę i przód to koniecznie potrzebujesz amorków o mniejszej wysokości (np. B8) z prostej przyczyny że ściśnięty amortyzator seryjnej wysokości przez sprężynę będzie fajnie jechał po gładkim (bo nie wykorzystujesz jego całego zakresu pracy) ale w momencie wjechania na nierówny asfalt zaczynają się problemy z poprawną przyczepnością.

Ja byłem bardzo zadowolony z B6 na seryjnej spręzynie, teraz mam coś a'la B8 na - 30mm i jest super na równym asfalcie ale już na dziurach czuje ze ten zawias nie wyrabia i auto po prostu skacze jak piłka...

Przem_106 - Sob 05 Wrz, 2009

Dokladnie tak jak mowia chlopaki:
B6 do Saxo/106 jest nieregenerowalne!!! Laga 32mm wg Zerkopolu jest nieporozumieniem i nie chca tego robic. B6 jest konstrukcja Upside-down i dlatego cylindry czesto sie krzywia przy tej srednicy.
B6 do saxo/106 bardzo dobija przy niskiej sprezynie przez co bardzo szybko sie niszczy nieodwracalnie!!!!!

jarek-malopolska - Sob 05 Wrz, 2009

czyli jeżeli Bill to tylko B8?? i jaką do niego ewentualnie sprężynkę?? A ten KYB'a AGX cenowo jak wychodzi w porównaniu do B8??
Przem_106 - Sob 05 Wrz, 2009

B8, to jest to samo co B6! roznica jest tylko w skoku!!!
B6 na seryjnej sprezynie daje rade tak samo jak B8 na sprezynie nizszej, w zasadzie kazdej, czy to Eibach, czy Jamex czy cokolwiek podobnego -30 -40.
Oba zestawy nadaja sie do jazdy codziennej i track day jak najbardziej.
B6 i seria, to zestaw bardziej rajdowy, a B8 plus niska sprezyna, to zestaw bardziej wyscigowy.
Ale trudno nazwac oba zestawy choc polprofesjonalnymi i w sporcie sa rzadziej stosowane.
Na temat KYB nie wiem nic praktycznego, slyszalem tylko pozytywne opinie

tomecki - Sob 05 Wrz, 2009

Przem_106 - mówisz że
przód: P30-3060
tył: F4-B36-2075-H0
jest nieregenerowalny? (qrwa takie coś kupiłem)



martin.h - Sob 05 Wrz, 2009

tomecki napisał/a:
jest nieregenerowalny? (qrwa takie coś kupiłem)


Tak, ale nie ma się czym przejmować, dopóki będziesz miał serię sprężynę i nie będziesz startował w KJS'ach po szutrze to wytrzymią bardzo długo.

Przem_106 - Sob 05 Wrz, 2009

Dokładnie tak jak Martin napisał. A w Twoim aucie, widząc jak jest używane, to napewno będą dożywotne i regeneracja nie będzie im nigdy potrzebna :jupi:
ŁukaszS3 - Sob 05 Wrz, 2009

Ja powiem tak. Miałem B6 Motor sporta i w porównaniu do zwykłego b6 przód miał grubsze tłoczysko a tył to cały amortyzator był grubszy. U mnie jeździło to ze sprężyną Eibach pro kit o było lala nawet na nierównych partiach. Jeździ to już ponad rok i nic się nie wysypało. Jeśli nie uda mi się uzbierać budżetu na gwinta to wchodzę w to samo co miałem może jedynie z przodu dam B8
Loko - Sob 05 Wrz, 2009

Eee karwaa czy zerkopol pojebalo do reszty? czyli ze już teraz nie da sie przerobić b6 tak jak to zrobił Saxorulez?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group