No i bądź tu mądry o co tutaj chodzi
Wogóle to MTS tego bilsteina motorsport sprzedaje jako bilstein B6 do citroena ax, aw katalogu billa amory do ax, saxo, 106 I, 106 II są takie same, tak jak powyżej.
Ktoś się oreintuje jak to jest z tym bilsteinem motorsport? Jaki on jest jeśli chodzi o włąściwosci w porównaniu z pozostałymi bilami? Może ktoś gdzieś wpadł na stronke z twardosciami billa, albo wartosciami dobicia/odbicia?
Ja znalazłem tylko fote porównawczą. To po lewej to jest bilstein motorsport, a po prawej b8/b6 na tył, różnice widać gołym okiem , tylko kto mi powie jak z twardościami.
Ostatnio zmieniony przez Loko Sob 13 Paź, 2007, w całości zmieniany 1 raz
juz kiedys zwracalem uwage na te amory, grzech tez... nikt nic nie wie filip geca ma takie w ax'ie i mowi ze jakbym kupowal tyl to tylko taki, czemu? tez nie wie
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 13 Paź, 2007
To jakaś czarna magia, napisałem meila do bilsteina, to może się cos rozjaśni. Wogóle to informacje o amorze powinny być od razu podawane w katalogach, zeby bylo wiadomo czy jest miekko czy twardo czy odbija mocno czy slabo itd.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Sob 13 Paź, 2007
Ja kiedyś pisalem juz że w bilsteinie seryjn nastawy są mniej więcej te same, i to użytkownik przy kolejnych regulacjach określa sily tlumienia, rozciągania itp.
Natomiast ten motorsport jest na tzw grubej rurze, a jak wiadomo grubą rurę trudniej zgiąć.
Po za tym gruby tlok ma większą powierzchnie wspólpracy z tuleją a w rezultacie olej sie mniej nagrzewa, ma to znaczenie szczególnie na 40 kilometrowych oesach po szutrze
Na poważnie to motorsport po prostu jest dedykowany do rajdów szutrowych.
W użytkowaniu po równym nie ma różnic.
Poza tym jest droższy i cięższy
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 13 Paź, 2007
Ale jesteś pewny? B6 do przodu też jest na grubej ladze, juz chyba ciezko wsadzic tam jeszcze grubszy trzonek. Czyli motorsport z przodu jest jeszcze grubszy od b6?
wujek [Usunięty]
Wysłany: Nie 14 Paź, 2007
tez sie w sumie przymierzam do takiego zawiasu (b6) na jakie koszta trzeba sie przygotowac tyl przod do saxo?? i w ogole jak sie sprawuje taki zestaw??
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Nie 14 Paź, 2007
nie wiem co to jest za KYB, ale tak jak mówie na miasto B6 starcza ale juz na jakeiś upalanie torow to zbytnio auko sie wychyla.. trakcje ma i nie ucieka przodem, ale wychyla sie jak seria
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Pią 04 Wrz, 2009
odkopuje temat.... Trochę czasu minęło więc myśle, że co po niektórzy są bogatsi w wiedzę o Billu... Po pierwsze kupic przód/ tył: B6 & B8 czy B8& B8..?? Motorsporta nie biorę pod uwagę bo to ma być do jazdy po ulicy, więc chyba B6 i B8 ale jakie sprężyny do tego?? Jakiś Eibach..??
Czy może czasy się zmieniły i co innego się teraz zaleca w jaskiniach motorsportu.. ??
Jesli B6, to napewno nie z Eibachem i nie z kazda inna sprezyna -30. Do niskiej sprezyny jest B8. Ogolnie temat znany i przerabiany 1000 razy.
Ja osobiscie jestem na nie. Wg mnie lepszy jest Peugeot Sport na gwincie lub Bilstein, ale w postaci grubej rury i najlepiej tez na gwincie z waska sprezyna. W motorsporcie te zestawy sa teraz absolutnym minimum.
Ale jesli szukasz na ulice, to moze ta KYB? Podobno wielu chwali.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach