Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Bilstein do saxo
Autor Wiadomość

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 13 Paź, 2007   Bilstein do saxo

Ostatnio natknałem się na katalog bilsteina i do saxo oprócz b6 i b8 jest jeszcze jeden rodzaj nazwany blistein motorsport group N.

Na przód jest:

Bilstein B6 Sport P30-3060 350zł/szt
Blistein B8 Sprint P30-3059 360zł/szt
Bilstein Motorsport P30-0351 500zł/1szt

A najlepszy jest tył, bo tutaj wcale nie ma bilsteina b6 jest tylko:

Bilstein B8 Sprint B36-2075 260zł/szt
Bilstein Motorsport B46-1276 300zł/1szt

No i bądź tu mądry o co tutaj chodzi :D
Wogóle to MTS tego bilsteina motorsport sprzedaje jako bilstein B6 do citroena ax, aw katalogu billa amory do ax, saxo, 106 I, 106 II są takie same, tak jak powyżej.
Ktoś się oreintuje jak to jest z tym bilsteinem motorsport? Jaki on jest jeśli chodzi o włąściwosci w porównaniu z pozostałymi bilami? Może ktoś gdzieś wpadł na stronke z twardosciami billa, albo wartosciami dobicia/odbicia?

Ja znalazłem tylko fote porównawczą. To po lewej to jest bilstein motorsport, a po prawej b8/b6 na tył, różnice widać gołym okiem :D , tylko kto mi powie jak z twardościami.

Ostatnio zmieniony przez Loko Sob 13 Paź, 2007, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 13 Paź, 2007   

może MTS CI odpowie.. albo Billstein.

Sądze ze wystarczy napisać do nich maila.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 13 Paź, 2007   

No właśnie jestem w trakcie pisania meila do bilstein.de, mts jest dobry w cenach, ale technicznie nie ogarnia :D

Generalnie to w katalogu billa są takie zestawy do saxo

b6 przód + b8 tył
b6 przód + motorsport tył
b8 przód + b8 tył
b8 przód + motorsport tył
motorsport przód+ motorsport tył

B6 na przodzie juz mam wiec tu nic nie zmienie, ale właśnie chce kupić coś na tył i moze warto kupić tego motorpsorta, jakby miał być lepszy.
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 13 Paź, 2007   

loko, chyba na odwrot to po prawej wyglada jak zwyklu b6/b8 na tyl, wiec to polewej to chyba ten motosport.
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 13 Paź, 2007   

No no zgadza sie napisalem na odwrót :) Już poprawione
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Sob 13 Paź, 2007   

juz kiedys zwracalem uwage na te amory, grzech tez... nikt nic nie wie :) filip geca ma takie w ax'ie i mowi ze jakbym kupowal tyl to tylko taki, czemu? tez nie wie :D
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 13 Paź, 2007   

To jakaś czarna magia, napisałem meila do bilsteina, to może się cos rozjaśni. Wogóle to informacje o amorze powinny być od razu podawane w katalogach, zeby bylo wiadomo czy jest miekko czy twardo czy odbija mocno czy slabo itd.
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Sob 13 Paź, 2007   

Ja kiedyś pisalem juz że w bilsteinie seryjn nastawy są mniej więcej te same, i to użytkownik przy kolejnych regulacjach określa sily tlumienia, rozciągania itp.
Natomiast ten motorsport jest na tzw grubej rurze, a jak wiadomo grubą rurę trudniej zgiąć.
Po za tym gruby tlok ma większą powierzchnie wspólpracy z tuleją a w rezultacie olej sie mniej nagrzewa, ma to znaczenie szczególnie na 40 kilometrowych oesach po szutrze ;)
Na poważnie to motorsport po prostu jest dedykowany do rajdów szutrowych.
W użytkowaniu po równym nie ma różnic.
Poza tym jest droższy i cięższy ;)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 13 Paź, 2007   

Ale jesteś pewny? B6 do przodu też jest na grubej ladze, juz chyba ciezko wsadzic tam jeszcze grubszy trzonek. Czyli motorsport z przodu jest jeszcze grubszy od b6?
 
 
 

wujek
[Usunięty]

Wysłany: Nie 14 Paź, 2007   

tez sie w sumie przymierzam do takiego zawiasu (b6) na jakie koszta trzeba sie przygotowac tyl przod do saxo?? i w ogole jak sie sprawuje taki zestaw??
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 14 Paź, 2007   

b6 tył/przód z MTS to 1200PLN plus przesyłka

sprawuje sie bardzo dobrze ale na ulicy, natomiast na torze już przód stoi za wysoko.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

wujek
[Usunięty]

Wysłany: Nie 14 Paź, 2007   

kolega ostatnio zalozyl wlasnie kayabe ultra sr tez w sumie dobrze mu to chodzi i tak sie zastanawiam miedzy tym a tym
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 14 Paź, 2007   

nie wiem co to jest za KYB, ale tak jak mówie na miasto B6 starcza ale juz na jakeiś upalanie torow to zbytnio auko sie wychyla.. trakcje ma i nie ucieka przodem, ale wychyla sie jak seria
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Pią 04 Wrz, 2009   

odkopuje temat.... Trochę czasu minęło więc myśle, że co po niektórzy są bogatsi w wiedzę o Billu... Po pierwsze kupic przód/ tył: B6 & B8 czy B8& B8..?? Motorsporta nie biorę pod uwagę bo to ma być do jazdy po ulicy, więc chyba B6 i B8 ale jakie sprężyny do tego?? Jakiś Eibach..??

Czy może czasy się zmieniły i co innego się teraz zaleca w jaskiniach motorsportu.. ?? :>
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

Jesli B6, to napewno nie z Eibachem i nie z kazda inna sprezyna -30. Do niskiej sprezyny jest B8. Ogolnie temat znany i przerabiany 1000 razy.
Ja osobiscie jestem na nie. Wg mnie lepszy jest Peugeot Sport na gwincie lub Bilstein, ale w postaci grubej rury i najlepiej tez na gwincie z waska sprezyna. W motorsporcie te zestawy sa teraz absolutnym minimum.
Ale jesli szukasz na ulice, to moze ta KYB? Podobno wielu chwali.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8