To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Saxo VTS vs. Clio Sport

Anonymous - Pią 23 Lis, 2007

A dlaczego wybierać między zarazą i cholerą, znaczy się między francuzem i francuzem?
Tak się tylko pytam :D Cena?

saxorulez - Pią 23 Lis, 2007

mAbZ,

bo sie tam przejade do tego Sztokholmu :)

Ja odpowiem dlaczego ja wybralem French Performance - Love at first sight,

pomimo tego ze VTEC jest niezmierna zaletą Hondy.. Francuzy cos w sobie maja. Honda, Toyta, Nissan - sa jak dla mnie bez duszy.

saxorulez - Pią 23 Lis, 2007

Greg napisał/a:
Saxo - super, ale mogłoby być lepsze...


bardzo niefotunne zdanie. Saxo jak na swój okers produkcji udowodniło co jest najlepsze, jestes nim w stanie nawiazac walke z lepszymi autami. Mowie o torze bo na prosta si nie nadaje moim zdaniem to autko.

Greg - Pią 23 Lis, 2007

Z przyjemnością przygarnąłbym jakiegoś TypeR'a, ale w chwili obecnej jest dla mnie zbyt drogi. Nie chce też 12letniego VTI... Za stary, mimo, że fajny. Współczynnik cena/wiek jest zbyt wysoki... :570:
M - Pią 23 Lis, 2007

VTi jest jak wino :D
Greg - Pią 23 Lis, 2007

saxorulez napisał/a:
Greg napisał/a:
Saxo - super, ale mogłoby być lepsze...


bardzo niefotunne zdanie. Saxo jak na swój okers produkcji udowodniło co jest najlepsze, jestes nim w stanie nawiazac walke z lepszymi autami. Mowie o torze bo na prosta si nie nadaje moim zdaniem to autko.

niefortunne, bo niedopowiedziane. Mogłoby być lepiej w kwestii jakości wnętrza, wypasu i gabarytów (stojąc blisko linii na skrzyżowaniu muszę czołem dotknąć szyby, żeby zobaczyć jakie światło się świeci :DD D). Ogólnie - zakochałem się w tym autku i jestem na niego zdecydowany. Zwyczajnie zastanawiam się, czy jest cos lepszego w zasięgu.

CHRZANEK - Pią 23 Lis, 2007

saxorulez napisał/a:
Francuzy cos w sobie maja. Honda, Toyta, Nissan - sa jak dla mnie bez duszy. Dlatego kupilem nissana almerę


:) :) :)

Greg: powiem szczerze ze jestem pod wrażeniem twojej cierpliwosci. Już 3 miesiące szukasz autka... Wytrwaly jesteś.
Ale mimo że kocham swojego lwa, i z niemniejszym sentymentem wspominam vts'a polecam Ci Clio Sporta. I zostawil bym go takim jaki jest.

Dla mnie "cichociemnośc" jest zaletą - Clio takie jest!

Greg - Pią 23 Lis, 2007

CHRZANEK napisał/a:
Greg: powiem szczerze ze jestem pod wrażeniem twojej cierpliwosci. Już 3 miesiące szukasz autka... Wytrwaly jesteś.


Hehe :DD Niestety nie ma czego kupić, więc trzeba czekać. Szroty mnie nie interesują, a ostatnio jakoś mało tych aut pojawia się w ogłoszeniach. Szukam dalej.... I tak do za.jeb... :P :DD D

CHRZANEK napisał/a:
Ale mimo że kocham swojego lwa, i z niemniejszym sentymentem wspominam vts'a polecam Ci Clio Sporta. I zostawil bym go takim jaki jest.

Dla mnie "cichociemnośc" jest zaletą - Clio takie jest!


Ja tez lubie cichociemne. Clio mi sie podoba, ale 1. jeszcze nie mam tyle kasy, 2. będzie mnie pewnie drożej kosztował później, 3. nie ma w tej chwili nic (oprócz tych dwóch, które wrzuciłem do HH ogłoszeń) co by mnie interesowało (w dobrej kasie)... :P

dzik - Pią 23 Lis, 2007

Clio jest mniej spartanskie, dla jednych to zaleta, dla innych nie.
Ale jesli ktos chce pogodzic samochod codzienny z czyms szybkim to clio jest tutaj idealne. Wypas szczegolnie phII do saxo ciezko porownac, nawet ctr wymieka :D

Moim zdaniem warto dozbierac, ja jestem bardzo zadowolony.

Anonymous - Pią 23 Lis, 2007

Też choruje na clio ,ale póki co ma dla mnie dwie poważne wady.Rozrząd- chory koszt- za cene wymiany kupuje silnik do s16/vts.No i te cholerne renaultowskie sanki - fajnie jak chcesz wyciągnąc cały silnik ,ale jak chcesz coś pogrzebać pod spodem to zapomnij.S16/VTS przez to ,że jest starszej konstrukcji jest jak dla mnie 10x tańszy w eksploatacji od clio.
saxorulez - Pią 23 Lis, 2007

p106rallye napisał/a:
Rozrząd- chory koszt- za cene wymiany kupuje silnik do s16/vts.


gdzie są silniki po 1000PLN - bo z chęcią kupie

Greg - Pią 23 Lis, 2007

A są jakieś różnice między ph1 a ph2 w Clio II poza wizualnymi?
FreeMan - Pią 23 Lis, 2007

Greg napisał/a:
A są jakieś różnice między ph1 a ph2 w Clio II poza wizualnymi?


w ph I jest jedna sonda lambda i slabsza skrzynia. Dyfer nie jest skrecany.

Anonymous - Sob 24 Lis, 2007

saxorulez napisał/a:
p106rallye napisał/a:
Rozrząd- chory koszt- za cene wymiany kupuje silnik do s16/vts.


gdzie są silniki po 1000PLN - bo z chęcią kupie
TU5JP4 ;) ? TU5J4 na allegro był za 1200 i nikt go nie chciał kupić -link . Słyszałem ,że 2k zł za kompletny rozrząd z montażem trzeba dać(ASO 3k zł? ),czy to jest tylko mit? Rozrząd w rejlaku i s16 wymieniałem bez problemu w garażu,a jeśli chodzi o clio to już wyższa szkoła jazdy i samemu się raczej nie da.Clio ma komorę silnikową zapakową dosyć mocno,w s16/vts jest jeszcze sporo oddechu :570:
dzik - Sob 24 Lis, 2007

Nie przesadzajmy o jakis strasznych kosztach serwisowania clio.

Najwieksza sprawa w clio to jest zrobienie rozrzadu + pasek alternatora.
Rozrzad 500, wariator 500, pasek komplet 400 z napinaczami + wymiana.
Owszem, wymiana nie jest banalna, ale jakos sobie radza.

Chyba najlepsza opcja to jest tez wtedy dorzucic sprzeglo (500), wyciagnac silnik i wszystko zrobic na raz.

Cos takiego dla swietego spokoju co 70kkm.

Jesli szukasz czegos co ma byc mile w codziennej jezdzie to clio jest super wyborem.
W phII kazdy ma:
- skorkowo-alcantrowe fotele
- automatyczna klime, dziala doskonale
- ksenon, dobra widocznosc i 10pkt respect u wlascicieli kolibry
- radio sterowane z kierownicy, kocham je :)
- czesto esp/asr - moze nie wypada go miec ale w zime go uwielbiam, jak spada snieg a nie mam ochoty na zabawe wracajac z roboty, nie mecze sie na kazdych swiatlach z ruszaniem, gaz opor a on dostojnie sie rozpedza

A mimo tych wszystkich bajerow wpadasz seria na tor i masz sprzet do wygrywania.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group