Anonymous - Pią 23 Lis, 2007 A dlaczego wybierać między zarazą i cholerą, znaczy się między francuzem i francuzem?
Tak się tylko pytam Cena?saxorulez - Pią 23 Lis, 2007 mAbZ,
bo sie tam przejade do tego Sztokholmu
Ja odpowiem dlaczego ja wybralem French Performance - Love at first sight,
pomimo tego ze VTEC jest niezmierna zaletą Hondy.. Francuzy cos w sobie maja. Honda, Toyta, Nissan - sa jak dla mnie bez duszy.saxorulez - Pią 23 Lis, 2007
Greg napisał/a:
Saxo - super, ale mogłoby być lepsze...
bardzo niefotunne zdanie. Saxo jak na swój okers produkcji udowodniło co jest najlepsze, jestes nim w stanie nawiazac walke z lepszymi autami. Mowie o torze bo na prosta si nie nadaje moim zdaniem to autko.Greg - Pią 23 Lis, 2007 Z przyjemnością przygarnąłbym jakiegoś TypeR'a, ale w chwili obecnej jest dla mnie zbyt drogi. Nie chce też 12letniego VTI... Za stary, mimo, że fajny. Współczynnik cena/wiek jest zbyt wysoki... :570:M - Pią 23 Lis, 2007 VTi jest jak wino Greg - Pią 23 Lis, 2007
saxorulez napisał/a:
Greg napisał/a:
Saxo - super, ale mogłoby być lepsze...
bardzo niefotunne zdanie. Saxo jak na swój okers produkcji udowodniło co jest najlepsze, jestes nim w stanie nawiazac walke z lepszymi autami. Mowie o torze bo na prosta si nie nadaje moim zdaniem to autko.
niefortunne, bo niedopowiedziane. Mogłoby być lepiej w kwestii jakości wnętrza, wypasu i gabarytów (stojąc blisko linii na skrzyżowaniu muszę czołem dotknąć szyby, żeby zobaczyć jakie światło się świeci D). Ogólnie - zakochałem się w tym autku i jestem na niego zdecydowany. Zwyczajnie zastanawiam się, czy jest cos lepszego w zasięgu.CHRZANEK - Pią 23 Lis, 2007
saxorulez napisał/a:
Francuzy cos w sobie maja. Honda, Toyta, Nissan - sa jak dla mnie bez duszy. Dlatego kupilem nissana almerę
Greg: powiem szczerze ze jestem pod wrażeniem twojej cierpliwosci. Już 3 miesiące szukasz autka... Wytrwaly jesteś.
Ale mimo że kocham swojego lwa, i z niemniejszym sentymentem wspominam vts'a polecam Ci Clio Sporta. I zostawil bym go takim jaki jest.
Dla mnie "cichociemnośc" jest zaletą - Clio takie jest!Greg - Pią 23 Lis, 2007
CHRZANEK napisał/a:
Greg: powiem szczerze ze jestem pod wrażeniem twojej cierpliwosci. Już 3 miesiące szukasz autka... Wytrwaly jesteś.
Hehe Niestety nie ma czego kupić, więc trzeba czekać. Szroty mnie nie interesują, a ostatnio jakoś mało tych aut pojawia się w ogłoszeniach. Szukam dalej.... I tak do za.jeb... D
CHRZANEK napisał/a:
Ale mimo że kocham swojego lwa, i z niemniejszym sentymentem wspominam vts'a polecam Ci Clio Sporta. I zostawil bym go takim jaki jest.
Dla mnie "cichociemnośc" jest zaletą - Clio takie jest!
Ja tez lubie cichociemne. Clio mi sie podoba, ale 1. jeszcze nie mam tyle kasy, 2. będzie mnie pewnie drożej kosztował później, 3. nie ma w tej chwili nic (oprócz tych dwóch, które wrzuciłem do HH ogłoszeń) co by mnie interesowało (w dobrej kasie)... dzik - Pią 23 Lis, 2007 Clio jest mniej spartanskie, dla jednych to zaleta, dla innych nie.
Ale jesli ktos chce pogodzic samochod codzienny z czyms szybkim to clio jest tutaj idealne. Wypas szczegolnie phII do saxo ciezko porownac, nawet ctr wymieka
Moim zdaniem warto dozbierac, ja jestem bardzo zadowolony.Anonymous - Pią 23 Lis, 2007 Też choruje na clio ,ale póki co ma dla mnie dwie poważne wady.Rozrząd- chory koszt- za cene wymiany kupuje silnik do s16/vts.No i te cholerne renaultowskie sanki - fajnie jak chcesz wyciągnąc cały silnik ,ale jak chcesz coś pogrzebać pod spodem to zapomnij.S16/VTS przez to ,że jest starszej konstrukcji jest jak dla mnie 10x tańszy w eksploatacji od clio.saxorulez - Pią 23 Lis, 2007
p106rallye napisał/a:
Rozrząd- chory koszt- za cene wymiany kupuje silnik do s16/vts.
gdzie są silniki po 1000PLN - bo z chęcią kupieGreg - Pią 23 Lis, 2007 A są jakieś różnice między ph1 a ph2 w Clio II poza wizualnymi?FreeMan - Pią 23 Lis, 2007
Greg napisał/a:
A są jakieś różnice między ph1 a ph2 w Clio II poza wizualnymi?
w ph I jest jedna sonda lambda i slabsza skrzynia. Dyfer nie jest skrecany.Anonymous - Sob 24 Lis, 2007
saxorulez napisał/a:
p106rallye napisał/a:
Rozrząd- chory koszt- za cene wymiany kupuje silnik do s16/vts.
gdzie są silniki po 1000PLN - bo z chęcią kupie
TU5JP4 ? TU5J4 na allegro był za 1200 i nikt go nie chciał kupić -link . Słyszałem ,że 2k zł za kompletny rozrząd z montażem trzeba dać(ASO 3k zł? ),czy to jest tylko mit? Rozrząd w rejlaku i s16 wymieniałem bez problemu w garażu,a jeśli chodzi o clio to już wyższa szkoła jazdy i samemu się raczej nie da.Clio ma komorę silnikową zapakową dosyć mocno,w s16/vts jest jeszcze sporo oddechu :570:dzik - Sob 24 Lis, 2007 Nie przesadzajmy o jakis strasznych kosztach serwisowania clio.
Najwieksza sprawa w clio to jest zrobienie rozrzadu + pasek alternatora.
Rozrzad 500, wariator 500, pasek komplet 400 z napinaczami + wymiana.
Owszem, wymiana nie jest banalna, ale jakos sobie radza.
Chyba najlepsza opcja to jest tez wtedy dorzucic sprzeglo (500), wyciagnac silnik i wszystko zrobic na raz.
Cos takiego dla swietego spokoju co 70kkm.
Jesli szukasz czegos co ma byc mile w codziennej jezdzie to clio jest super wyborem.
W phII kazdy ma:
- skorkowo-alcantrowe fotele
- automatyczna klime, dziala doskonale
- ksenon, dobra widocznosc i 10pkt respect u wlascicieli kolibry
- radio sterowane z kierownicy, kocham je
- czesto esp/asr - moze nie wypada go miec ale w zime go uwielbiam, jak spada snieg a nie mam ochoty na zabawe wracajac z roboty, nie mecze sie na kazdych swiatlach z ruszaniem, gaz opor a on dostojnie sie rozpedza
A mimo tych wszystkich bajerow wpadasz seria na tor i masz sprzet do wygrywania.