k-mart - Śro 11 Cze, 2008 Ale po co rzezbic i robic koromysla w zeropolu z dobrych orginalnych zawiasow, he??CHRZANEK - Śro 11 Cze, 2008
Vlodarsky napisał/a:
Czy to jest znośne cenowo ?
Podobnie znośne jak zajebiście extra ostry kebab na drugi dzień...Vlodarsky - Wto 17 Cze, 2008 co myślicie o : http://www.nokaut.pl/ofer...eugeot-306.htmlGaydek - Wto 17 Cze, 2008 Mam Pro-kity Eibacha w Pumie (od pierwszego kilometra) i jest OK. Seryjne amorki zostały wymienione dopiero przy 60/70k km (nie pamiętam dokładnie). Nie porównywałem do innych, ale z tego co słyszałem to lepszych sprężyn nie znajdziesz.GOKART - Wto 17 Cze, 2008 Miałem sprezyny progresywne EIBACH'a w audi coupe i byłem b.zadowolony. Przy normalnej jeździe nie było hardcore'u a przy większych uskokach, wychyłach trzymały auto jak ksiądz tacy. Naprawdę fajny sprzet.MoRToN - Wto 17 Cze, 2008 Eibach to najbardziej komfortowy z zawiasów. Na ulice w miare ok, ale przy ostrzejszych zakrętach będzie się kładł.fydi - Wto 17 Cze, 2008 o ja mam taki gwincik na grubej rurze jak CHRZANEK do tego Pro-kity Eibacha i jest cud malina i tego nigdy nie zmienię Vlodarsky - Wto 17 Cze, 2008 Czy ktoś mi może mi podać na pw albo tu kwotę jaką trzeba zapłacić za gwint ? jaka firma itd ? kompletnie nie znam cen... jakieś foto poglądowe może ? bo już powoli się gubię.MoRToN - Śro 18 Cze, 2008 Za gwint FK z nierdzewki na amorach koni zapłaciłem równe 900 ojro z przesyłka do PL.
Polscy importerzy krzyczeli sobie ~4,5k za ten zestaw.
Nie wiem jak szukać zawiasu do 306cabrio... jest taki sam jak w S16 hatchback ?Vlodarsky - Śro 18 Cze, 2008 taki samMoRToN - Śro 18 Cze, 2008 http://cgi.ebay.de/SPAX-R...1QQcmdZViewItem
To mniej więcej w miare normalnych cenach. KW czy bilstein to juz astronomiczne kwoty jak dla mnie.
No i nie wiem czy taniej dostaniesz, chyba, ze ktoś bierze jakies ilości i ma meeeega zniżki.Vlodarsky - Czw 19 Cze, 2008 jesteś zadowolony z tego co masz ? jak się na tym jeździ >?MoRToN - Czw 19 Cze, 2008 Dla mnie extra. Naprawde fajny zawias. Regulacja od pontonu do betonu. Będac na lublinie w ciągu 2 min zbetoniłem sobie autko do śmigania - mega fajna sprawa. Wykonany z nierdzewki przez co nie powinno byc problemow z regulacją po zimie do tego wymienne wkłady - dla mnie git. Poprzednio jeździłem na Weitecu Hicon GT - do lansu fajny, niedrogi zawias.. nie ma zaprzeczać jest twardy a jak na pl drogi za twardy i nie chodzi tu o trzeszczace plastiki w srodku ale o prqace zawiszenia - przy większych prędkościach clio potrafiło wyskoczyc z jakiejs nierówności. Brak amortyzacji amortyzatora Z drugiej strony patrzac mogła to być wina mojego obniżenia (prawie max) znazcnie skrócił się skok i amory prawie siedziały na odbojach... ade - Sob 21 Cze, 2008 potrzebujesz gwint zeby sobie ustawic auto raz odpowiednio i tak smiga czy zeby przestawiac w zaleznosci od widzimisie??
gwint taki jak moga zrobic w zerkopolu jets ok, ale jak poprostu sobie chcesz ustawic auto na odpowiedniej wysokosci, ustawia ci do tego amor i bedzie ok..
ale po pierwsze nie bedziesz mial regulacji amora, nawet tej podstawowej sily tlumienia, dodatkowo jednak lepiej sprawdzaja sie gwinty z pomocnicza sprezyna (ta co pracuje tylko na odbicie).. przynajmniej ja mam takie odczucie...Vlodarsky - Sob 21 Cze, 2008 Raczej chce regulować w zależności od mojego widzimisie.