Techniczne - Problemy z Saxo, historia, rozbudowa...?
kubas - Czw 30 Paź, 2008 ta i nie bylo krecone do odcinki nigdy jasneeeeeeeeeeeee
swoja droga troche musial sie natrudzic z odklejaniem tych wszystkich nalepek zeby nie bylo widac zadnego sladu.
Daj jakies foto jak wyglada obecnie saxo !
Ktos jeszcze pamieta ?:
Anonymous - Czw 30 Paź, 2008 To Twój R.I.P saxolot...? Or What ?
Było dużo zmian od tego czasu jak go kupiłem, była także mała buba na skrzyżowaniu i wtedy postanowiłem autko całe pomalować bez dachu. Nie wiem czy wam się spodoba, pomalowałem listwy zderzaka przód i tył w kolor nadwozia, boczne zostawiając. No i trochę sie wygładziło z tyłu <klapa miała dziury na wylot, po rzekomo przykręconej lotce w dolnej części klapy>.
Moment zaraz foty Misiek_lbn - Czw 30 Paź, 2008 lotka w dolnej części klapy kubas - Czw 30 Paź, 2008 to R.I.P saxolot dr. profesora Anonymous - Czw 30 Paź, 2008 Nom pokazywał mi identyczna lotkę w kolorze, przeciętą na pół, że niby nie mógł odkręcić, ściemniacz, na każdym kroku saxorulez - Czw 30 Paź, 2008 co do skrzyni:
jeśli masz w dobrym stanie obudowę z Saxo VTS to szukaj skrzyni z 206 1.6 16v kosztuje z reguły mniej niż ta od Saxo a jest świeższa. Jedyna różnica to obudowa i sprzęgło uruchamiane hydraulicznie - dlatego potrzebujesz obudowy od Saxo.
Krótkie przełożenie można wyrwać z np. 307 1.4 benzyna - ale w przypadku gdy Twoje auto wymaga odświeżenia skupił bym się na naprawianiu a nie przerabianiuAnonymous - Czw 30 Paź, 2008 tylko, że w tej chwili ta obudowa jest od VTS ale 1.4...saxorulez - Czw 30 Paź, 2008 spoko.. chyba jest taka sama
musiał bym sprawdzućAnonymous - Czw 30 Paź, 2008 ja chyba zdecyduje się na serie, bo krótkiego przełożenia nie rozważam póki co.CHRZANEK - Czw 30 Paź, 2008 Witam.
Te zgliszcza i pozostałości to było moje saxo.
Generalnie moja historia zaczęła się podobnie i miałem zapał naprawić wszystko - bo w sumie można wszystko ale w przypadku nadwozia to niestety zupełnie sie nie opyla - lepiej wymienić bude.
Co do skrzyni to na razie byle by jeździła, krótkie przełożenie to przydatna rzecz bo polsce trudno jest (i nie jest to mądre) jeździć VTSem z prędkościami jakie jest w stanie osiągnąć, a krótki dyfer poprawia jeszcze dynamikę.
Ja bardzo martwię się o elektryke - moje saxo które widziałeś powyżej zostało unieruchomione na miesiąc z powodu... przewodu o średnicy 1,5mm...
Ogólnie samochodzik super ale wymaga troski i radykalnych działań.Anonymous - Czw 30 Paź, 2008 no ja się zawziąłem i się nie poddam. Zaraz wrzucę foto. Ogólnie auto jest puste z tyłu, zastanawiałem się nad montażem klatki...Anonymous - Czw 30 Paź, 2008 A co może powodować, że przy zmianie biegu z 1 na 2 powyżej 5000tys./obr jest zgrzyt... w sumie z 2 na 3 też mi się coraz częściej zdarza... Dead end...?Misiek_lbn - Czw 30 Paź, 2008 synchronizatory CHRZANEK - Czw 30 Paź, 2008 To synchronizator.
Jeszcze może nie być za późno.
Ogólnie nawet jak wszystko jest OK to te skrzynie ciężko znoszą zmiany biegów z 1->2 przy obrotach pow 7000rpm. Albo robisz to płynnie albo leci synchronizator.
Pozostałe biegi wchodza OK.
A co do tego zciągania auta przy hamowaniu to:
1) Czy auto miało ABS ??
2) Czy jak jedziesz z pasażerem to jest tak samo (chodzi o rozkład masy na obie strony) ??saxorulez - Czw 30 Paź, 2008
CHRZANEK napisał/a:
To synchronizator.
Jeszcze może nie być za późno.
dobrze prawi, to synchronizator
można zamienić synchronizator 2 biegu z 1 biegiem bo jedynki nie wrzucasz przy 7 000
to obniży koszty naprawy ale zależy od stanu synchronizatorów