Techniczne - Stopień sprężania a liczba oktanowa paliwa
Anonymous - Pon 29 Gru, 2008 i co w tym zlego ze dzik napisal "g** prawda" skoro ma racje w dodatku nie obraza tym nikogo tylko reaguje na jawna nieprawde
Mozna jeszcze dodac ze w samochodzie przystosowanym do jazdy na paliwie 95 moc zapewne minimalnie spadnie po zalaniu 98 bo taka mieszanka bedzie spalala sie wolniej.Vlodarsky - Pon 29 Gru, 2008
dzik napisał/a:
Poprawki wniesie lambda.
czy mi się wydaje czy lambda nie działa powyżej 75% otwarcia przepustnicy ? tak zwana mała pętla ?
dzik napisał/a:
Oktany mocy nie daja, jak wlejemy do poldka vp99 to nic z tego nie wyniknie.
nie napisałem, że jest inaczej choć wg tego co jest w linku poniżej wyniknie nieznaczny wzrost mocy...
dzik napisał/a:
Za to brak odpowiedniej ich ilosci moc zabiera, jesli to silnika z duzym stopniem sprezania wlejemy 95 to w dobrym przypadku ecu skoryguje zaplon by wyeliminowac stuki i moc spadnie.
badanie jakie przeprowadzono (to które gdzieś czytałem) było na seicento albo cc sporting
dzik napisał/a:
Gdzies, cos, jakos. Twoja wiedza.
Wybacz nie mam pamięci absolutnej...
dzik napisał/a:
Wez sie uspokuj bo przeginasz ostro.
Stary zwyczajnie mam Cię dość bo jak zwykle twoja zasada to najpierw zgnoić i się cieszyć z tego, że komuś dosrałeś.
Komentaż do ostrzeżenia jakie mi dałeś
Cytat:
pyskowki to mozesz sobie z kolagami na ulicy uprawiac
powiedz jeszcze "jesteś u pani"
Dno...
Cytat:
i co w tym zlego ze dzik napisal "g** prawda" skoro ma racje w dodatku nie obraza tym nikogo tylko reaguje na jawna nieprawde
obraża MNIE formą swojej reakcji na nieprawdę, a czy nieprawdę to chyba wyjaśniamy w tym temacie...
Ponieważ z pamięcią u mnie słabo znalazłem ten artykuł...
użyłem stwierdzenia kaloryczność - miałem na myśli wartość opałową (energetyczną)
Myślę, że to już wszystko wyjaśnia ?GeKo - Pon 29 Gru, 2008 Panowie spokojnie, bo widzę że wywołałem konflikt na miarę 4 Intifady tym tematem
Cenię was obu za to że jak mam jakieś pytania to pomagacie mi, innym pewnie również, ale Vlodarsky ma trochę racji. Dziku nie po raz pierwszy krótko ucinasz że coś jest Beee, bez wyjaśnień. Natomiast forma w jakiej wyraził się Vlodarsky była za gruba.
Jesteśmy tu po to żeby sobie pomagać, uczyć się od siebie. Prawda....? Więc szanujmy się nawzajem.
Do siego roku pP - Pon 29 Gru, 2008
Vlodarsky napisał/a:
Mozna jeszcze dodac ze w samochodzie przystosowanym do jazdy na paliwie 95 moc zapewne minimalnie spadnie po zalaniu 98 bo taka mieszanka bedzie spalala sie wolniej.
dokładnie o tym jest mowa w artykule co Marek podał... mi - Pon 29 Gru, 2008 no nie, tam jest mowa o dość abstrakcyjnych 8% saxorulez - Pon 29 Gru, 2008 a jak ktoś ma 6 000 000 KM to 8% to duża różnicaVlodarsky - Pon 29 Gru, 2008 a ile daje najłagodniejszy wałek Łukasz średnio ? dużo więcej niż takie 8% ?
ale artykuł chyba ciekawy biorąc pod uwagę, że nie wyklucza tu tego co powiedział stux i w dużej mierze zgadza się z dzikiem
Nasuwa mi się pyanie - skoro ecu przy maks wciśniętym pedale korzysta z bodajże trzech czujników +- to czy w jakikolwiek sposób koryguje skład mieszanki ? czy tak jak na spotkaniu hh.org się dowiedziałem jedzie czystko z mapy paliwa/zapłonu ?saxorulez - Pon 29 Gru, 2008
Vlodarsky napisał/a:
a ile daje najłagodniejszy wałek Łukasz średnio ? dużo więcej niż takie 8%
najłagodniejszy wałek taki bez przeprogramowania ECU daje wedle producenta (ja jeszcze takich nei sprzedałem więc nie wiem) 5%Vlodarsky - Pon 29 Gru, 2008 No wiem wiem, że to skrajne przypadki ale ile można zdziałać paliwem - szokpP - Pon 29 Gru, 2008
saxorulez napisał/a:
6 000 000 KM
a ile to jest tyle koni?? Bart - Pon 29 Gru, 2008 rasta chyba do tego się zbliża Misiek_lbn - Pon 29 Gru, 2008 i podobno nie ma już trakcji na wstecznym pP - Pon 29 Gru, 2008
Misiek_lbn napisał/a:
i podobno nie ma już trakcji na wstecznym
przy jeździe do przodu rasta - Pon 29 Gru, 2008 Wiecie co by w takiej sytuacji powiedział Kapitan Bomba CHRZANEK - Pon 29 Gru, 2008
rasta napisał/a:
Wiecie co by w takiej sytuacji powiedział Kapitan Bomba