To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - korektor siły hamowania

Anonymous - Pią 09 Paź, 2009

No Chłopski rozum wydaje mi się ze lewa noga wląsnie zwiększasz chwilową moc hamulca na tył :]
GeKo - Pią 09 Paź, 2009

mniej więcej tak jak mówisz. Po obniżeniu tyłu trzeba sobie korektor na nowo wyregulować. O czym sporo osób zapomina.
pit - Nie 11 Paź, 2009

GeKo napisał/a:
Po obniżeniu tyłu trzeba sobie korektor na nowo wyregulować.


Fabryczny? Jak?

tomecki - Nie 11 Paź, 2009

Pit - przy lewym tylnym kole masz korektor, wykręcając nakrętkę zmniejszasz siłę hamowania i odwrotnie
pit - Nie 11 Paź, 2009

Nie wiedziałem :oops:
dzieki

pit - Sob 05 Gru, 2009

U mnie brak, i wygląda jak by go fabrycznie nie było, możliwe to?
martin.h - Sob 05 Gru, 2009

pit napisał/a:
U mnie brak, i wygląda jak by go fabrycznie nie było, możliwe to?


Jak masz ABS to jest to bardzo możliwe, aczkolwiek nie jestem pewien jak to było rozwiązane w 106.

pit - Sob 05 Gru, 2009

No jest abs, ale tył mi szybciej łapie, mam nadzieje że większy hebel z przodu rozwiąże problem. Jak nie to reduktory wsadze.
ŁukaszS3 - Nie 06 Gru, 2009

Ja w nowym saxo miałem ABS który wylądował już na śmietniku ale korektor również był...
CHRZANEK - Nie 06 Gru, 2009

Standardowy problem z tym korektorem

Wyebać i wstawić tiltona :D :D :D

ŁukaszS3 - Nie 06 Gru, 2009

CHRZANEK napisał/a:
Standardowy problem z tym korektorem

Wyebać i wstawić tiltona :D :D :D


Najprościej tak zrobić. Ja tak zrobiłem z tym że wstawiłem korektor Willwoda bo kiedy ja kupowałem tiltony kosztowały circa 500zł a Willwod'a kupiłem w USA i wyszedł niecałe 200zł.

Teraz najprostszy Tilton kosztuje 255zł

http://allegro.pl/item817...on_wilwood.html

z przewodami nie wychodzi to jakoś masakrycznie dużo a daje super korzyści. Nie dość że unikamy niechcianego hamowania tylnych hamulców to w zimie jak mamy jakiś ciasny placyk do zabawy to nastawiamy całkiem na tył i jest niezła zabawa bez ściągania ręki z kierownicy :)

pit - Nie 06 Gru, 2009

Hmmm no na streecie to mi dupsko pare razy ABS uratował. Ja mam wyłącznik abs i jak upalam gdzieś to off.
Reduktory założe od skody 15pln sztuka i po temacie.

ade - Pon 07 Gru, 2009

pit napisał/a:
No jest abs, ale tył mi szybciej łapie, mam nadzieje że większy hebel z przodu rozwiąże problem. Jak nie to reduktory wsadze.


jak wsadzisz hamulec z wiekszym tloczkiem na przod to ci sie jeszcze bardziej wzmocni tyl... wieksza obojetosc ukladu z przodu, mniejsze cisnienie ...


co do montazu regulatora to nie trzeba wywalac seryjnych przewodow, ani rezygnowac z X, a abs bedzie dalej dzialal..


rozcinamy przewody idace do lewego i prawego kola do tylu (w miejscu gdzie juz sa dwa osobne), ciagniem te 2 linie do auta, montujemy regulator i wracamy do przewodow... abs powinien dzialac, nie widze powodu dla ktorego mialby nie dzialac...

druga opcja to ciagniemy przewody z pod maski, z absu wychodza osobno na lewy tyl i na prawy i tam je rozdzielamy...

regulator mozemy zalozyc taki jak byl na belce w vw czy oplu bez absu, dorabiamy srube i mamy (ale wtedy odpada raczej regulacja w czasie rzeczywistym), mozna go wrzucic pod maske, wtedy niemusimy ciac seryjnych przewodow (o ile koncowki spasuja), odkrecamy od absu przewody idace na tyl, wkrecamy je w wyjscia regulatora, a od absu do regulatora ciagniemy 2 krotkie nowe... wtedy zawsze mozemy bezproblemu wrocic do 100% serii, ale nie mamy regulacji we wnetrzu auta

Janusz - Pon 07 Gru, 2009

i przy "Twoim" patencie możemy latac i z ABS i bez ABS'u ??
pit - Pon 07 Gru, 2009

ade,
Chrzanić to szczerze, bez urazy ^_^ koleś w XSI po założeniu tylnej belki od s16 miał ten problem. Wsadził reduktory (zwężki takie) w pompę i do tego dopiero przewody dokręcił.
Jak ręką odjął ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group