Anonymous - Pią 09 Paź, 2009 No Chłopski rozum wydaje mi się ze lewa noga wląsnie zwiększasz chwilową moc hamulca na tył GeKo - Pią 09 Paź, 2009 mniej więcej tak jak mówisz. Po obniżeniu tyłu trzeba sobie korektor na nowo wyregulować. O czym sporo osób zapomina.pit - Nie 11 Paź, 2009
GeKo napisał/a:
Po obniżeniu tyłu trzeba sobie korektor na nowo wyregulować.
Fabryczny? Jak?tomecki - Nie 11 Paź, 2009 Pit - przy lewym tylnym kole masz korektor, wykręcając nakrętkę zmniejszasz siłę hamowania i odwrotniepit - Nie 11 Paź, 2009 Nie wiedziałem
dziekipit - Sob 05 Gru, 2009 U mnie brak, i wygląda jak by go fabrycznie nie było, możliwe to?martin.h - Sob 05 Gru, 2009
pit napisał/a:
U mnie brak, i wygląda jak by go fabrycznie nie było, możliwe to?
Jak masz ABS to jest to bardzo możliwe, aczkolwiek nie jestem pewien jak to było rozwiązane w 106.pit - Sob 05 Gru, 2009 No jest abs, ale tył mi szybciej łapie, mam nadzieje że większy hebel z przodu rozwiąże problem. Jak nie to reduktory wsadze.ŁukaszS3 - Nie 06 Gru, 2009 Ja w nowym saxo miałem ABS który wylądował już na śmietniku ale korektor również był...CHRZANEK - Nie 06 Gru, 2009 Standardowy problem z tym korektorem
Wyebać i wstawić tiltona ŁukaszS3 - Nie 06 Gru, 2009
CHRZANEK napisał/a:
Standardowy problem z tym korektorem
Wyebać i wstawić tiltona
Najprościej tak zrobić. Ja tak zrobiłem z tym że wstawiłem korektor Willwoda bo kiedy ja kupowałem tiltony kosztowały circa 500zł a Willwod'a kupiłem w USA i wyszedł niecałe 200zł.
z przewodami nie wychodzi to jakoś masakrycznie dużo a daje super korzyści. Nie dość że unikamy niechcianego hamowania tylnych hamulców to w zimie jak mamy jakiś ciasny placyk do zabawy to nastawiamy całkiem na tył i jest niezła zabawa bez ściągania ręki z kierownicy pit - Nie 06 Gru, 2009 Hmmm no na streecie to mi dupsko pare razy ABS uratował. Ja mam wyłącznik abs i jak upalam gdzieś to off.
Reduktory założe od skody 15pln sztuka i po temacie.ade - Pon 07 Gru, 2009
pit napisał/a:
No jest abs, ale tył mi szybciej łapie, mam nadzieje że większy hebel z przodu rozwiąże problem. Jak nie to reduktory wsadze.
jak wsadzisz hamulec z wiekszym tloczkiem na przod to ci sie jeszcze bardziej wzmocni tyl... wieksza obojetosc ukladu z przodu, mniejsze cisnienie ...
co do montazu regulatora to nie trzeba wywalac seryjnych przewodow, ani rezygnowac z X, a abs bedzie dalej dzialal..
rozcinamy przewody idace do lewego i prawego kola do tylu (w miejscu gdzie juz sa dwa osobne), ciagniem te 2 linie do auta, montujemy regulator i wracamy do przewodow... abs powinien dzialac, nie widze powodu dla ktorego mialby nie dzialac...
druga opcja to ciagniemy przewody z pod maski, z absu wychodza osobno na lewy tyl i na prawy i tam je rozdzielamy...
regulator mozemy zalozyc taki jak byl na belce w vw czy oplu bez absu, dorabiamy srube i mamy (ale wtedy odpada raczej regulacja w czasie rzeczywistym), mozna go wrzucic pod maske, wtedy niemusimy ciac seryjnych przewodow (o ile koncowki spasuja), odkrecamy od absu przewody idace na tyl, wkrecamy je w wyjscia regulatora, a od absu do regulatora ciagniemy 2 krotkie nowe... wtedy zawsze mozemy bezproblemu wrocic do 100% serii, ale nie mamy regulacji we wnetrzu autaJanusz - Pon 07 Gru, 2009 i przy "Twoim" patencie możemy latac i z ABS i bez ABS'u ??pit - Pon 07 Gru, 2009 ade,
Chrzanić to szczerze, bez urazy koleś w XSI po założeniu tylnej belki od s16 miał ten problem. Wsadził reduktory (zwężki takie) w pompę i do tego dopiero przewody dokręcił.
Jak ręką odjął