To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Przełożenie główne Clio Sport

Yarko - Pon 02 Sie, 2010

które w końcu zamawiasz ?
Marek23 - Pon 02 Sie, 2010

COD. RD 173
12/58 inaczej 4.83
V-max gdzieś około 200, idealne :faja:

Yarko - Pon 02 Sie, 2010

do tego przydałaby się dłuższa jedynka (na ulicę), bo przy 4.83 stanie się ona w zasadzie bezużyteczna, ale jak fura tylko do upalania to można to przeboleć, przy takim głównym dwójka będzie się napędzała błyskawicznie, nawet po jakiś ciasnych nawrotach, ehh.... dasz się karnać ? ;D
Marek23 - Pon 02 Sie, 2010

Według kalkulatora dwójka kończy sie przy 90 km/h, trójka coś około 120, czwórka ponad 150. Chodzi o to,żeby zawsze miec moc na wyjściach, a przy tym nie miec vmax 160 jak niektóre profi ośki, bo przy tej prędkosci dopiero zaczyna sie robic fajnie na oesie.

W Rybniku koło domu mam mini odcinek,zapraszam na test drive.

GeKo - Pon 02 Sie, 2010

Marek23, A co ze szperunkiem?
Marek23 - Wto 03 Sie, 2010

Cytat:
Marek23, A co ze szperunkiem?

Nie mam kasy. Tak naprawdę robiąc mały biznes plan na starty w tym roku na przełożenie też chyba nie starczy,niestety. Gdyby nie taaaak długie biegi,uważam,że takim clio można spokjnie walczyc z type r,itd...

Anonymous - Pon 09 Sie, 2010

U mnie w ph2 prawdopodobnie rozleciało się główne... Chcę przy okazji zrobić coś krótszego...

14/59?

14/63 to chyba dużo rzadziej spotykane...

http://spreadsheets.googl...AxcEV4SkE&gid=1

GeKo - Pon 09 Sie, 2010

agentczor, chcesz krótsze do skręcania czy do jazdy na wprost. Jak do skręcania to warto, jak do jazdy na wprost nie odczujesz korzyści.
Anonymous - Wto 10 Sie, 2010

Zepsułem skrzynie :D Mechanik do dziś twierdził że to niemożliwe :D



Uploaded with ImageShack.us

Anonymous - Śro 11 Sie, 2010

agentczor napisał/a:
to niemożliwe

W renault to słowo w odniesieniu do awarii nie istnieje

dzik - Śro 11 Sie, 2010

agentczor napisał/a:
U mnie w ph2 prawdopodobnie rozleciało się główne... Chcę przy okazji zrobić coś krótszego...


A ja swoje rozwalilem dzisiaj :rotfl:

GeKo - Śro 11 Sie, 2010

agentczor, A mówiłem zmieniaj wolniej biegi :D , ale synchro żyją?
dzik - Śro 11 Sie, 2010

z tego co pamietam phII w odroznieniu od phI mialo miec trwale roznicowki
Anonymous - Nie 15 Sie, 2010

Synchro były w sumie w dobrym stanie...

W sobote chyba znów zrzucam skrzynie bo trzeba jej zrobić napęd prędkosciomierza... W jc5 130 nie ma ślimaka...

Ale dyfer faktycznie seryjnie skręcany :)

Nath - Wto 21 Wrz, 2010

Hm.. nie ma innej alternatywy niz przelozenia ze strony podanej w 1 poscie?
Moze ktos robi w serwisie Renault i ma dostep do jakis danych skrzyn biegow montowanych w innych modelach, bo gdzies na pewno musi siedziec krotsze przelozenie, moze w jakims kangu albo megance - w jakiejs slabej benzynie?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group