To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - Renault Sport i N4

Marek23 - Wto 21 Wrz, 2010

Tez mi się wydaje,że nie mają szans. Ale zobaczymy... Może następne Megane Sport byłoby full 4wd, clio 2.0 turbo, a twingo 2.0 N/A .
Anonymous - Wto 21 Wrz, 2010

a jak z masą tego megane??
Nath - Wto 21 Wrz, 2010

Mocna oska z dobrym kierownikiem wbrew pozorom moze namieszac w N4 :)
martin.h - Wto 21 Wrz, 2010

Jestem ciekaw konfrontacji Megane'y z czterołapami. Jeśli moc będzie oscylowała w granicach 300-310 KM, a masa będzie troszkę niższa niż Evo i Imprezy to może uda się namieszać na asfalcie, bo na luźnym nie widzę szans.
Nath - Wto 21 Wrz, 2010

No tak racja, zapomnialem dodac, ze na asfalcie.
CHRZANEK - Wto 21 Wrz, 2010

Ważyć będzie to reno tyle samo co Subaru i Lancer, bo limit wagowy dla klasy N4 jest jeden - chyba 1230kg - ale dawno nie zaglądałem do regulaminów.

Tak jak wspomniał Geko szanse upatruje na gładkich asfaltowych rajdach z dłuuuuuuuugimi prostymi, bez miejsc gdzie trzeba wpinać bieg niższy od trójki.Wtedy jest szansa.

No chyba że kierowcą fabrycznym reno zostanie Bryan Boufier to wtedy megana będzie najszybsza nawet na szutrach :D :D :D :D

GeKo - Wto 21 Wrz, 2010

CHRZANEK napisał/a:
- chyba 1230kg
Tyle kiedyś było dla WRC. EVO IX ważą w okolicach 1500kg ciut poniżej jeśli dobrze pamiętam. Niestety nawet 200kg hnadicupu nie nadrobi tym co te auta będą tracic na odjazdach z ciasnych i brudnych zakrętów. dopiero długie proste dadzą przewagę. wg mnie pomysł z dupy całkiem mogli na bazie clio zbudować S2000.
Jaco - Wto 21 Wrz, 2010

A czy masy minimalnej w N4 nie określa homologacja danego samochodu ? W sumie to zwykła N jest...

Co do porównania z Evo czy Imprezą to z oceną bym poczekał do pierwszych czasów na OS...

Nath - Wto 21 Wrz, 2010

Wage okresla homologacja danego samochodu.
Anonymous - Wto 21 Wrz, 2010

a ile ważyły sp. kit cary??cos koło 1000??
GeKo - Wto 21 Wrz, 2010

Jaco napisał/a:
A czy masy minimalnej w N4 nie określa homologacja danego samochodu ? W sumie to zwykła N jest...
dokładnie
rabarbar napisał/a:
a ile ważyły sp. kit cary??cos koło 1000??

W złotych czasach dla 2.0 było to 960kg potem podniesiono limit minimym do 1000kg.

Marek23 - Wto 21 Wrz, 2010

GeKo napisał/a:
Niestety nawet 200kg hnadicupu nie nadrobi tym co te auta będą tracic na odjazdach z ciasnych i brudnych zakrętów.

No jednak,jesli bedzie 200kg roznicy, to juz jest duzo. Jestem ciekaw...

CHRZANEK - Śro 22 Wrz, 2010

Nath napisał/a:
Wage okresla homologacja danego samochodu


ZGADZA SIĘ !!!

Odszczekuje to co napisałem powyżej:

"limit wagowy dla klasy N4 jest jeden"

W takim wypadku różnica w wadze będzie znacząca.

Anonymous - Śro 22 Wrz, 2010

Czekaj czekaj...
a nie było jeszcze niedawno tak że minimalna masa własna była określana z załącznika wg pojemności silnika?

Edit: dobra, sorry, jebuo mi się z a-grupą

106 - Śro 22 Wrz, 2010

tak jest w grupie A


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group