Marek23 - Wto 21 Wrz, 2010 Tez mi się wydaje,że nie mają szans. Ale zobaczymy... Może następne Megane Sport byłoby full 4wd, clio 2.0 turbo, a twingo 2.0 N/A .Anonymous - Wto 21 Wrz, 2010 a jak z masą tego megane??Nath - Wto 21 Wrz, 2010 Mocna oska z dobrym kierownikiem wbrew pozorom moze namieszac w N4 martin.h - Wto 21 Wrz, 2010 Jestem ciekaw konfrontacji Megane'y z czterołapami. Jeśli moc będzie oscylowała w granicach 300-310 KM, a masa będzie troszkę niższa niż Evo i Imprezy to może uda się namieszać na asfalcie, bo na luźnym nie widzę szans.Nath - Wto 21 Wrz, 2010 No tak racja, zapomnialem dodac, ze na asfalcie.CHRZANEK - Wto 21 Wrz, 2010 Ważyć będzie to reno tyle samo co Subaru i Lancer, bo limit wagowy dla klasy N4 jest jeden - chyba 1230kg - ale dawno nie zaglądałem do regulaminów.
Tak jak wspomniał Geko szanse upatruje na gładkich asfaltowych rajdach z dłuuuuuuuugimi prostymi, bez miejsc gdzie trzeba wpinać bieg niższy od trójki.Wtedy jest szansa.
No chyba że kierowcą fabrycznym reno zostanie Bryan Boufier to wtedy megana będzie najszybsza nawet na szutrach GeKo - Wto 21 Wrz, 2010
CHRZANEK napisał/a:
- chyba 1230kg
Tyle kiedyś było dla WRC. EVO IX ważą w okolicach 1500kg ciut poniżej jeśli dobrze pamiętam. Niestety nawet 200kg hnadicupu nie nadrobi tym co te auta będą tracic na odjazdach z ciasnych i brudnych zakrętów. dopiero długie proste dadzą przewagę. wg mnie pomysł z dupy całkiem mogli na bazie clio zbudować S2000.Jaco - Wto 21 Wrz, 2010 A czy masy minimalnej w N4 nie określa homologacja danego samochodu ? W sumie to zwykła N jest...
Co do porównania z Evo czy Imprezą to z oceną bym poczekał do pierwszych czasów na OS...Nath - Wto 21 Wrz, 2010 Wage okresla homologacja danego samochodu.Anonymous - Wto 21 Wrz, 2010 a ile ważyły sp. kit cary??cos koło 1000??GeKo - Wto 21 Wrz, 2010
Jaco napisał/a:
A czy masy minimalnej w N4 nie określa homologacja danego samochodu ? W sumie to zwykła N jest...
dokładnie
rabarbar napisał/a:
a ile ważyły sp. kit cary??cos koło 1000??
W złotych czasach dla 2.0 było to 960kg potem podniesiono limit minimym do 1000kg.Marek23 - Wto 21 Wrz, 2010
GeKo napisał/a:
Niestety nawet 200kg hnadicupu nie nadrobi tym co te auta będą tracic na odjazdach z ciasnych i brudnych zakrętów.
No jednak,jesli bedzie 200kg roznicy, to juz jest duzo. Jestem ciekaw...CHRZANEK - Śro 22 Wrz, 2010
Nath napisał/a:
Wage okresla homologacja danego samochodu
ZGADZA SIĘ !!!
Odszczekuje to co napisałem powyżej:
"limit wagowy dla klasy N4 jest jeden"
W takim wypadku różnica w wadze będzie znacząca.Anonymous - Śro 22 Wrz, 2010 Czekaj czekaj...
a nie było jeszcze niedawno tak że minimalna masa własna była określana z załącznika wg pojemności silnika?
Edit: dobra, sorry, jebuo mi się z a-grupą106 - Śro 22 Wrz, 2010 tak jest w grupie A