jozekrj - Pon 25 Paź, 2010 golf do mk3 brak ocynku
nie bity rdzewieje tam gdzie nie widać
głownie podłoga przy otworach technologicznych zaślepionych gumowymi korkami
progi z przodu (uwaga dobry lakier czasami tylko na nim się trzymają )
foka mk1 i mk1fl w zależności z jakiej fabryki wyjechałYarko - Pon 25 Paź, 2010 Polonez Caro - rdzewiał już w salonieAnonymous - Pon 25 Paź, 2010 BMW e36-w zasadzie słabo rdzewieje tylko ta szpachla pękająca wszedzie....Yarko - Pon 25 Paź, 2010 Mercedes W201 - bezstrzałowy = niezniszczalnystrick - Pon 25 Paź, 2010
Yarko napisał/a:
Mercedes W201 - bezstrzałowy = niezniszczalny
Maja swoje miejsca, gdzie rdzewieja
Najczęsciej, w miejscach, gdzie nie widac i słupkiGeKo - Pon 25 Paź, 2010
Ta marka rdzewiała już na plakatach dzik - Pon 25 Paź, 2010 Wlasciwie ocynkowany nie zgnije przez dlugie lata. Kiedys na zlomie obok fso staly budy od chevroleta sparka, gole budy bez lakieru. Staly kilka tygodni, cala buda swiecila sie ladnie, ale tylnie klapy zardzewiale rowno.Walle - Pon 25 Paź, 2010
Bart napisał/a:
bezwypadkowe makarony z koncernu fiata nie mają prawa rdzewieć, bo są całe cynkowane (z wyjątkiem np. Tylnych klap w sc/cc)
Od którego roku Fjat cynkuje swoje auta?
Potwierdzam tylna klapa Felicii 1.9d- rok 2000
Citroen Berlingo 2004 1.9d - nie rdzewieje wcale
Astra I biała 1996 1.6i 8v - mimo dodatkowych zabezpieczeń antykorozyjnych rdzewiała aż miłoarssss - Wto 26 Paź, 2010 GAZ Gazela 2007r rdzewieje gdzie się tylko da. Maska ,drzwi ,dach, burty wszystko jozekrj - Wto 26 Paź, 2010 opony tez was79 - Wto 26 Paź, 2010
Yarko napisał/a:
Polonez Caro - rdzewiał już w salonie
bo to samochód ekologiczny - ulegał biodegradacji Jakarti - Wto 26 Paź, 2010 2005 , c2 tylna klapa w okolicach swiatelka, ktore podswietla rejestracje - pojawila sie rdza juz dosc dawno.. czyli jako auto mialo 3/4 lata
reszta raczej nic Yarko - Śro 27 Paź, 2010
Walle napisał/a:
Renault Clio II 2001 - bezwypadkowe nie rdzewieje absolutnie nigdzie, część w plastik-fantastik
no własnie, czy ktoś widział kiedyś zardzewiałe clio ? np. z początku produkcji '98 ?Drone - Śro 27 Paź, 2010
Walle napisał/a:
Od którego roku Fjat cynkuje swoje auta?
Zależy od modelu, a nie od roku.
Cinquecento było już cynkowane, a początek produkcji to chyba '91
Uno do samego końca rdzewiało nawet na zdjęciach, a zakończyli produkcję chyba jakoś 2003 (a może później ?)
Mam informacje że pierwsze Punto lubi rdzewieć bardziej niż inne modele Fiata, chociaż było cynkowane.saxorulez - Śro 27 Paź, 2010
Cytat:
no własnie, czy ktoś widział kiedyś zardzewiałe clio ? np. z początku produkcji '98 ?
Ja miałem Clio z grudnia 1998 przez 1,5 roku. Nówka salonowa - rdzewiał próg drzwi kierowcy i to szybko i znacznie, rozklejała się przednia szyba i wiecznie tłukło się coś w przednim zawieszeniu. Skończyło się na tym że je rozbiłem skutecznie