To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Stabilizatory / Nadsterowność

ade - Pon 28 Lut, 2011

rabarbar napisał/a:
moj tez ryje ryjem,powoli dojrzewam do zakupu szpery która powinna rozwiązac problem.czy się myle???


bedzie rylo bardziej:]

zaloz tuleje acentryczne z m3 3,0 na wachacz, i teoretycznie twardszy stabi na tyl, z tego co kojaze m technic ma grubszy niz m3, ale czy twardszy to ciezko ocenic:D

ale jak widac teoria nie zawsze pokrywa sie z praktyka:P

CHRZANEK - Pon 28 Lut, 2011

ade dobrze pisze:

Jezeli RWD ryje przodem to jak dołozysz szpere to będzie bardziej "pchała" cały samochód do przodu. Owszem auto będzie bardziej przewidywalne w uślizgu, ale w czasie jazdy nazwijmy to "normalnej" rycie nie zniknie.

Trzeba kombinować w zawieszeniu, geometrii itp.
W rallycrosowej klasie RWD wszyscy (bez wyjatku) sadzają tył niżej niz przód - a różnice rzekłbym są diametralne.
Trudno oczekiwac w samochodzie cywilnym takich zmian, więc proponowałbym:
1) zabawę geometrią
2) zmiany stabilizatorów
3) nieznaczną zmianę ciśnienia w oponach względem tego co zaleca instrukcja.

Praktycznie kazda z tych zmian wpłynie negatywnie na trwałość opon, ale niestety coś za coś.

Stf: Niestety nie mam pojęcia jak reaguje samochód 4x4 więc nie zabieram głosu.

ade - Pon 28 Lut, 2011

CHRZANEK napisał/a:
ade dobrze pisze:

Jezeli RWD ryje przodem to jak dołozysz szpere to będzie bardziej "pchała" cały samochód do przodu. Owszem auto będzie bardziej przewidywalne w uślizgu, ale w czasie jazdy nazwijmy to "normalnej" rycie nie zniknie.

Trzeba kombinować w zawieszeniu, geometrii itp.
W rallycrosowej klasie RWD wszyscy (bez wyjatku) sadzają tył niżej niz przód - a różnice rzekłbym są diametralne.
Trudno oczekiwac w samochodzie cywilnym takich zmian, więc proponowałbym:
1) zabawę geometrią
2) zmiany stabilizatorów
3) nieznaczną zmianę ciśnienia w oponach względem tego co zaleca instrukcja.

Praktycznie kazda z tych zmian wpłynie negatywnie na trwałość opon, ale niestety coś za coś.

Stf: Niestety nie mam pojęcia jak reaguje samochód 4x4 więc nie zabieram głosu.


jesli chodzi o tyl to 2-3cm nizej jak najbadziej wskazane... niestety e36 wyglada wtedy jakby mialo za duza butle z lpg i tube bejsowa;D

Anonymous - Pon 28 Lut, 2011

oki,rozumiem,dzięki za rady
Miałem na mysli to ze po zamontowaniu szpery łatwiej bedzie wymusic lekki uslizg tyłu na wyjsciu z zakrętu,czy znowu się myle??



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group