Greg - Wto 19 Lip, 2011 I do tego trzeba dodać pojemność denka?Jacek - Wto 19 Lip, 2011
Greg napisał/a:
Bad-i napisał/a:
i dodatkowo pamietaj ze jak zlozysz cos z S1600 to juz raczej tego nie sprzedasz
Jeśli będę miał tłoki o trochę większej średnicy to i tak wychodzę ponad 1600ccm
Gruuuubo idziesz..widzę że apetyt na pudło jestsaxorulez - Wto 19 Lip, 2011
Jacek napisał/a:
Greg napisał/a:
Bad-i napisał/a:
i dodatkowo pamietaj ze jak zlozysz cos z S1600 to juz raczej tego nie sprzedasz
Jeśli będę miał tłoki o trochę większej średnicy to i tak wychodzę ponad 1600ccm
Gruuuubo idziesz..widzę że apetyt na pudło jest
Ale Tłoki od S1600 mają pojemność poniżej 1600cc bo taka jest homologacjafaldzip - Wto 19 Lip, 2011
Greg napisał/a:
I do tego trzeba dodać pojemność denka?
ZTCW to pojemnosc silnika to pojemnosc skokowa - czyli roznica objetosci pomiedzy najnizszym a najwyzszym polozeniem tloka - wiec wychodziloby, ze ksztalt glowicy i tloka nie ma tu znaczenia - znaczenie ma skok tloka i jego srednica.Greg - Wto 19 Lip, 2011
saxorulez napisał/a:
Jacek napisał/a:
Greg napisał/a:
Bad-i napisał/a:
i dodatkowo pamietaj ze jak zlozysz cos z S1600 to juz raczej tego nie sprzedasz
Jeśli będę miał tłoki o trochę większej średnicy to i tak wychodzę ponad 1600ccm
Gruuuubo idziesz..widzę że apetyt na pudło jest
Ale Tłoki od S1600 mają pojemność poniżej 1600cc bo taka jest homologacja
Pytam tutaj ogólnie - nie koniecznie będą te z S1600, to zależy od budżetu na zakup korb. 106 - Wto 19 Lip, 2011 greg ktore masz walki? znasz ich numer/oznaczenie?Greg - Wto 19 Lip, 2011
106 napisał/a:
greg ktore masz walki? znasz ich numer/oznaczenie?
Z tego co pamiętam to Newman Cams fast road 264/264.Bad-i - Śro 20 Lip, 2011
106 napisał/a:
hmm jakby nie bylo bad-i ma chyba najmocniejsze tu5j4 w pl... a jesli nie to
scisla czolowka .... nic tylko kopiowac taki setup bo wszystko sprawdzone i co
wazne trwale
poczekaj jeszcze chwile Jakarti - Czw 21 Lip, 2011 jest juz jakas decyzja?Greg - Czw 21 Lip, 2011 Update: jednak był mój fail - w 1600 się mieszczę z tymi tłokami.
Skłaniam się ku kutym korbom dla pewności bo lepiej to zrobić od razu niż kiedyś, a jednak ma to znaczenie i w sumie jest nie tak dużo drożej niż same śruby ARP.
Natomiast nie wiem czy iść w ten zestaw Kit-car'owy czy zwykły. Długie korby w homo tylko w kitcarze niestety, więc mniejsze szanse na sprzedaż silnika. Ale ponoć jest przewaga: sworzeń jest bliżej denka, tłok pracuje inaczej i mniej obciąża gładź + jest bardziej doprężony (no ale chyba pozostaje tylko Vpower99).
Jakie sugestie? M - Czw 21 Lip, 2011 Greg zapytam jako laik w temacie? Jaki ma być docelowy output mocy na tym co planujesz?Anonymous - Czw 21 Lip, 2011 @ Greg - jeżeli przy dłuższej korbie sworzeń tłoka jest odpowiednio wyżej, to stopień sprężania się nie podnosi. CR ulega zmianie tylko wtedy, gdy tłok znajduje się "wyżej" w komorze spalania w stosunku do serii. Ograniczeniem jest oczywiście konstrukcja tłoka.Greg - Czw 21 Lip, 2011
M napisał/a:
Greg zapytam jako laik w temacie? Jaki ma być docelowy output mocy na tym co planujesz?
Wiesz co, nie mam pojęcia. Podobno ma być więcej niż było, ale nie wiem, nie mam też jakichś oczekiwań. Oprócz osiągów liczę na trwałość i bezpieczeństwo tego zestawu - co by korba nie wyszła bokiem. Podejrzewam że z trąbkami będzie jakieś 170-180KM czyli pewnie jak u Badiego ale na hydraulice. Zobaczymy Co będzie to ma być, oby to było trwałe i niezawodne.
240Z napisał/a:
@ Greg - jeżeli przy dłuższej korbie sworzeń tłoka jest odpowiednio wyżej, to stopień sprężania się nie podnosi. CR ulega zmianie tylko wtedy, gdy tłok znajduje się "wyżej" w komorze spalania w stosunku do serii. Ograniczeniem jest oczywiście konstrukcja tłoka.
Ale to chyba w tym wypadku właśnie jest tak, jak mówisz. Nie pisałem że kompresja wynika z położenia sworznia. Zerknąłem w dane i kitcarowy ma 12,7:1 a Agr 12,2:1.
Stozik mówił, że byłyby z tego dodatkowe konie na vpowerze Bad-i - Czw 21 Lip, 2011 a ja sie pytam tak, po kiego wala z taka wiedza (bo juz rozmawiales z Tomkiem) przy rozebranym silniku nadal wchodzisz w hydraulike ??Greg - Czw 21 Lip, 2011
Bad-i napisał/a:
a ja sie pytam tak, po kiego wala z taka wiedza (bo juz rozmawiales z Tomkiem) przy rozebranym silniku nadal wchodzisz w hydraulike ??
Pewnie ze względu na kasę
Nie wiem dokładnie, ile wychodzi konwersja na mechanikę?
Do tego pewnie przydałyby się jeszcze ostrzejsze wałki - kolejna kasa. Do pełni szczęścia brakowałoby głowicy JP4 - kolejna kasa. W tej chwili i tak mam sporo wydatków (tłoki, strojenie, kolektor do 4P, złożenie motoru, kubły etc.) więc chyba nie mogę przeinwestować