zgodnie z homo chyba muszą aczkolwiek nie jestem pewny, wiem tez ze wcale nie muszą byc sparco. moze byc zwykły kawał blachy, byle spełniał załącznikowe parametry.Kamill - Pią 12 Sie, 2011
Janusz napisał/a:
Kamill napisał/a:
przyspawane to chyba być nie muszą.
zgodnie z homo chyba muszą aczkolwiek nie jestem pewny, wiem tez ze wcale nie muszą byc sparco. moze byc zwykły kawał blachy, byle spełniał załącznikowe parametry.
Tego nie wiem niestety jak z homo.
Co do płytek i nakrętek własnej roboty to nie jestem pewien na 100% ale wydaje mi sie ze śruby do pasów (zarówno oczkowe sparco jak i fabryczne) nie pasują do normalnych nakrętek. Płytki nie sa drogie 20zł/szt wczoraj nawet kupowałem
Mam pytanie od siebie, mam 4pkt 2", czy pasy ramienne krzyżuje się za fotelem czy nie? Mam puszczone w dół pod kątem ok 45st.kamil - Pią 12 Sie, 2011 4 pkt. pkt nie krzyżują sięqbica - Pią 12 Sie, 2011
Janusz napisał/a:
zgodnie z homo chyba muszą
nie muszą CHRZANEK - Pią 12 Sie, 2011
Kamill napisał/a:
Mam pytanie od siebie, mam 4pkt 2", czy pasy ramienne krzyżuje się za fotelem czy nie?
W przypadku pasów ulicznych nie ma na ten temat żadnych zaleceń.
W przypadku 4pkt 3"" z homologacją FIA to jest zalecenie żeby krzyzować.
Uzasadnienie jest takie że wówczas lepiej "oplatają" ciało zawodnika, a ma to związek z tym że w zależności od samochodu mocowania tylnych pasów bezp. są w dość różnych miejscach.
Kamil: odnośnie płytek, to na ulice nie musisz ich spawać do nadwozia. Wystarczy przykręcić.PiTT - Pią 12 Sie, 2011 a ja chyba już mam pomysł na kolor pasów do siebie
Bonczek - Pią 12 Sie, 2011 Słabo pasuje CHRZANEK - Sob 13 Sie, 2011 PiTT: Jakiej firmy masz torbę do laptopa ?
Ile ma przegródek ?
Czy jest miejsce na karty pamięci ?
No i ile waży ?PiTT - Sob 13 Sie, 2011
CHRZANEK napisał/a:
PiTT: Jakiej firmy masz torbę do laptopa ?
Ile ma przegródek ?
Czy jest miejsce na karty pamięci ?
No i ile waży ?
Targus
2
jest
1,24 kg
faldzip - Sob 13 Sie, 2011 W ktorym z niedawnych numerow WRC byl artykul o pasach - z takich bez tez centralnej klamry (czyli 2" z ECE) trudniej sie wysiada, w szczegolnosci jak sie lezy na dachu (moze nie bedziesz tego sprawdzal ale nigdy nie wiadomo) - po odpieciu tej klamry nadal wisisz na ramionach. Wiec moj typ to 4pkt 3 cale.
Co do montazu to polecam zal J nawet jesli nie startujesz nigdzie - te przepisy bezpieczenstwa ktos wymyslil chyba nie tylko po to aby nam utrudnic zycie.